Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku löytänyt kaksoisliekkinsä?

Vierailija
28.01.2018 |

<3

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko yrittää siirtää suhteen rakkaustasolle joskus, vai tyydyttekö kaveruuteen? Eikö pelota että hän löytää kaverivaiheessanne jonkun toisen ja perustaa perheen? Yritän vain ymmärtää että miten molemmilla voi olla niin vahva luotto yhteiseen tulevaisuuteen, vai onko sitä tulossa?

Mä toivon hänelle kaikkea hyvää <3. Vahva luotto on, että yhteys säilyy vaikka noin kävisi. Tässä vaiheessa me rakennetaan pohjaa ystävyydelle, jos se johonkin joakus johtaa (romanssiin), niin ihanaahan se olisi. Mutta en tiedä onko se "meidän juttu". Tässä alkuvaiheessa saan hänestä ystävänä enemmän, kuin jos olisi rakkaussuhde.

Jos hän tapaisi jonkun ja perustaisi perheen (hän ei halua lapsia), onnittelisin häntä ja olisin aidosti onnellinen hänen puolesta. Vois se varmaan pieni pettymys olla ja miettisin miten meidän yhteydenpito muuttuisi, kun jos hän rakastuisi...ap

Etkö sitten itse seurustele kenenkään kanssa? Mitä meinaat että tuleva seurustelukumppani ajattelee kun pitäisit yhteyttä jonkun sielunkumppanin kanssa? Anteeksi, kun utelen, mutta kiinnostaa tuo ajatusmaailma.

En, ikisinkku nääs :) En oo aatellu noin pitkälle. Ap mutta varmaan luopusin siit seurustelukumppanista, jos ei hyväksyisi kaksoisliekkiä.

Vierailija
42/59 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sielut puhdistetaan?

Pyyteettömällä rakkaudella ja hyväksynnällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap jotain kaksoisliekistäsi? Mies vai nainen? Millainen ihminen?

Olen itse nainen, hän on mies. 6 vuotta nuorempi, introvertti kuten minäkin. Rauhallinen, aina tukena. Ei koskaan lopeta puheluita ensimmäisenä. Tunnen hänen energiat ja vaistoan jos kaikki ei ole kunnossa (jolloin aloitan keskustelun aiheesta).

Hänellä on traumoja, kuten mullakin. Eri tasoisia, mutta vaikuttanut samalla tavalla. Rakkaus häntä kohtaan on pyyteetöntä. Aitoa ja välittävää. En stressaa viesteistä, koska tiedän että sellainen kyllä tulee.

Ihana ihminen <3 parannetaan toinen toisiamme

Ap

Näin minullakin. Äkkiseltään emme huomanneet kuin pinnallisia yhteneväisyyksiä (molemmilla energiaa vievä elämänvaihe), mutta näiden seikkojen perusteella aloimme tutustua, ja tämän jälkeen oli kummallekin päivänselvää että meidän "kuului kohdata". Näin on käynyt yhden naisen sekä yhden miehen kanssa. Kaikki seurustelemme tahoillamme ja näin on hyvä, tämä "riittää". Vaistoamme toistemme kipeät kohdat, tuemme aina tarvittaessa. Ei tarvitse jatkuvaa fyysistä yhteydessä oloa, yhteys säilyy muutenkin. Samaistun tuohon "parannus"-kohtaan, sitä tapahtuu juuri siten että toivoo toiselle pyyteetöntä hyvää ja tietää saavansa saman takaisin.

Vierailija
44/59 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap jotain kaksoisliekistäsi? Mies vai nainen? Millainen ihminen?

Olen itse nainen, hän on mies. 6 vuotta nuorempi, introvertti kuten minäkin. Rauhallinen, aina tukena. Ei koskaan lopeta puheluita ensimmäisenä. Tunnen hänen energiat ja vaistoan jos kaikki ei ole kunnossa (jolloin aloitan keskustelun aiheesta).

Hänellä on traumoja, kuten mullakin. Eri tasoisia, mutta vaikuttanut samalla tavalla. Rakkaus häntä kohtaan on pyyteetöntä. Aitoa ja välittävää. En stressaa viesteistä, koska tiedän että sellainen kyllä tulee.

Ihana ihminen <3 parannetaan toinen toisiamme

Ap

Näin minullakin. Äkkiseltään emme huomanneet kuin pinnallisia yhteneväisyyksiä (molemmilla energiaa vievä elämänvaihe), mutta näiden seikkojen perusteella aloimme tutustua, ja tämän jälkeen oli kummallekin päivänselvää että meidän "kuului kohdata". Näin on käynyt yhden naisen sekä yhden miehen kanssa. Kaikki seurustelemme tahoillamme ja näin on hyvä, tämä "riittää". Vaistoamme toistemme kipeät kohdat, tuemme aina tarvittaessa. Ei tarvitse jatkuvaa fyysistä yhteydessä oloa, yhteys säilyy muutenkin. Samaistun tuohon "parannus"-kohtaan, sitä tapahtuu juuri siten että toivoo toiselle pyyteetöntä hyvää ja tietää saavansa saman takaisin.

Juuri näin

Ap

Vierailija
45/59 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskot varmaan myös hammaskeijuun, joulupukkiin, pääsiäispupuun ja kaukoparannukseen.

Ja jumalaan... :D

Vierailija
46/59 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoisliekki 😂 Salli mun nauraa

Sallittakoon, ei voi ymmärtää jos ei ole omalle kohdalle osunut. Vrt. rakkaus ensisilmäyksellä.

Vierailija
47/59 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea tätä ketjua! Epäilen, että olen löytänyt omani. En tiennyt koko asian olemassaolosta mitään ennenkuin huomasin tuon ihmisen tavattuani googlaavani "mikä mua vaivaa" ja "miksi toinen ihminen vaan on minussa"- tyylisiä juttuja.

On jotenkin sanomatta selvää, että kuulumme yhteen. Se varmuus ja tieto, mikä vaan on. Mutta..on tämä kamalaa tuskaakin.

Tsemppiä muille saman kokeneille <3

Vierailija
48/59 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tätä voi kukaan ymmärtää, kuka ei ole kokenut itse. Siksi ihmiset kirjoittelevat noita enkeli- ja salli mun nauraa-juttuja. T.vastaaja nr48

Vierailija
49/59 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tätä voi kukaan ymmärtää, kuka ei ole kokenut itse. Siksi ihmiset kirjoittelevat noita enkeli- ja salli mun nauraa-juttuja. T.vastaaja nr48

Näin on, onneksi on pieni piiri joka on kokenut saman. Sit soitellaan ja kuulostellaan mitä liekkirintamalle tapahtuu.

Tää on parempaa, kun ensirakkaus

Ap

Vierailija
50/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä/me olen/olemme. Jo ensitapaamisella oli selvää, että NYT on jotain erityistä ilmassa. Se vetovoima, jota tunsimme toisiamme kohtaan, se halu parantaa itseään ihmisenä toisen takia...Satuimme vahingossa juttusille kahvilassa, ja neljä tuntia (ja kymmenen kuppia kahvia myöhemmin) tajusimme, että haluamme olla toistemme kanssa aina. Jo ensimmäisistä lauseista asti oli, kuin olisimme tunteneet ikuisesti. 

Kumpikin vähän säikähdettiin näitä tunteita, ja siksi menikin melkein kolmisen kuukautta ensitapaamisesta, ennen kuin uskalsimme viedä suhteemme fyysiselle tasolle. Ja voi h*rranjumala minkälaista se sitten oli - hyvä kun ei taju lähtenyt. 

Vierailija
52/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu. Ei kannata etsiä.

Itse päädyin takas Jumalan luo kohdattuani tällaisen tyypin. En siis koskaan yrittänyt sellaista etsiä, tuli vain elämääni ja nyt en tiedä mitä tuo koko juttu oli. Mut olen uskovainen nykyisin, joten jääkööt mysteeriksi.

Ei kannata romantisoida tuota ideaa.

Vierailija
53/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ei ole rankka suhde ollenkaan. Jos olisi kauhean rankkaa, en pitäisi suhdetta twin flamena lainkaan.

Vierailija
54/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon silti että sillekin kokemukselle oli tarkoitus. Lähdin seuraamaan Jumalaa eikä tämä mies ollut uskovainen, joten en tiedä mitä nykyisin puuhaa. Toivottavasti ei murehdi liikaa.

Vierailija
55/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkaa newagekakkaa, ei ole mitään kaksoisliekkejä   

Vierailija
56/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä määritelmää, mutta joo on sellainen olemassa.

Vierailija
57/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Minä/me olen/olemme. Jo ensitapaamisella oli selvää, että NYT on jotain erityistä ilmassa. Se vetovoima, jota tunsimme toisiamme kohtaan, se halu parantaa itseään ihmisenä toisen takia...Satuimme vahingossa juttusille kahvilassa, ja neljä tuntia (ja kymmenen kuppia kahvia myöhemmin) tajusimme, että haluamme olla toistemme kanssa aina. Jo ensimmäisistä lauseista asti oli, kuin olisimme tunteneet ikuisesti. 

Kumpikin vähän säikähdettiin näitä tunteita, ja siksi menikin melkein kolmisen kuukautta ensitapaamisesta, ennen kuin uskalsimme viedä suhteemme fyysiselle tasolle. Ja voi h*rranjumala minkälaista se sitten oli - hyvä kun ei taju lähtenyt. 

Jatkuuko vielä?

Vierailija
58/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Jatkuuko vielä?

Joo ollaan nyt oltu yli vuosi yhdessä ja paranee vaan... <3 

Vierailija
59/59 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persereikäni olen löytänyt, sitäkö ap kysyi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän