Onko joku löytänyt kaksoisliekkinsä?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko yhdessä ap?
Otettiin peruutusaskel, kun huomattiin että tässä vaiheessa meitä ei ole luotu parisuhteeseen (ennenkuin molempiem karmat on puhdistetty).
Mikäköhän sairaus tällaista harhaa aiheuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko yhdessä ap?
Otettiin peruutusaskel, kun huomattiin että tässä vaiheessa meitä ei ole luotu parisuhteeseen (ennenkuin molempiem karmat on puhdistetty).
Mikäköhän sairaus tällaista harhaa aiheuttaa?
:) Tervetuloa 5D-maailmaan t.ap
Kyllä olen, hän ei vain itse vielä ymmärrä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen löytänyt. Suhde on rankka mutta äärimmäisen syvä. Rakastan häntä niiiiiiiiiiiiin paljon 💕
Rankka se tosiaan on...mutta antaa niin paljon niin sen kestää. Missä tapasitte? Ap
En voi kertoa, muuten tää mun kaksoisliekkini vois saada selville että vauvapalstailen 😂 Hävettäis niin paljo.
T. Toi edellinen
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa silloin on kyse muusta kuin yksipuolisesta ihastuksesta.
Olen kohdannut muutaman ihmisen joiden kanssa sanaton ymmärrys on niin syvää ettei sitä järjellä pysty selittämään. Heidän kanssaan ymmärrämme toisiamme täydellisesti, ja tunne on molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kohdannut muutaman ihmisen joiden kanssa sanaton ymmärrys on niin syvää ettei sitä järjellä pysty selittämään. Heidän kanssaan ymmärrämme toisiamme täydellisesti, ja tunne on molemminpuolinen.
Samaa mieltä. Kaksoisliekkusuhteessa ei tarvitse miettiä mitö toinen ajattelee tai mitkä hönen tunteet on. Ap
Ihminen on ikuinen tietoisuus, kuolemaa ei ole. Puhdistetaan maailma valolla ja rakkaudella <3 Palataan takaisin kultaisen Atlantiksen aikaan.
Aiotko yrittää siirtää suhteen rakkaustasolle joskus, vai tyydyttekö kaveruuteen? Eikö pelota että hän löytää kaverivaiheessanne jonkun toisen ja perustaa perheen? Yritän vain ymmärtää että miten molemmilla voi olla niin vahva luotto yhteiseen tulevaisuuteen, vai onko sitä tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kohdannut muutaman ihmisen joiden kanssa sanaton ymmärrys on niin syvää ettei sitä järjellä pysty selittämään. Heidän kanssaan ymmärrämme toisiamme täydellisesti, ja tunne on molemminpuolinen.Samaa mieltä. Kaksoisliekkusuhteessa ei tarvitse miettiä mitö toinen ajattelee tai mitkä hönen tunteet on. Ap
Mikset osaa kirjottaa? Ootko opiskellut elämän korkeakoulussa :D
Vierailija kirjoitti:
Aiotko yrittää siirtää suhteen rakkaustasolle joskus, vai tyydyttekö kaveruuteen? Eikö pelota että hän löytää kaverivaiheessanne jonkun toisen ja perustaa perheen? Yritän vain ymmärtää että miten molemmilla voi olla niin vahva luotto yhteiseen tulevaisuuteen, vai onko sitä tulossa?
Mä toivon hänelle kaikkea hyvää
Jos hän tapaisi jonkun ja perustaisi perheen (hän ei halua lapsia), onnittelisin häntä ja olisin aidosti onnellinen hänen puolesta. Vois se varmaan pieni pettymys olla ja miettisin miten meidän yhteydenpito muuttuisi, kun jos hän rakastuisi...ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kohdannut muutaman ihmisen joiden kanssa sanaton ymmärrys on niin syvää ettei sitä järjellä pysty selittämään. Heidän kanssaan ymmärrämme toisiamme täydellisesti, ja tunne on molemminpuolinen.Samaa mieltä. Kaksoisliekkusuhteessa ei tarvitse miettiä mitö toinen ajattelee tai mitkä hönen tunteet on. Ap
No jo on yltiöromanttista soopaa. Oletko ajatellut, että tuo "kaksoisliekkisi" saattaa olla hyvin manipulatiivinen ihminen, osaa lukea mistä naruista sinua vedellä ja saa sinut pysymään luonaan ja auttamaan vaikka sikamaisia temppuja välillä tekeekin. Tällaisia kaksoisliekkejä näkee paljon päihderiippuvainen-läheisriippuvainen-pariskunnissa, addikti osaa sitoa läheisen itseensä sietämään asioita joita normaalisuhteissa ei sulatettaisi. Mietipä onko se yhteys todellista ja miten se arjessa, ei vain sanoissa, näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset osaa kirjottaa? Ootko opiskellut elämän korkeakoulussa :D
Sori, ei oo rillejä päässä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on yltiöromanttista soopaa. Oletko ajatellut, että tuo "kaksoisliekkisi" saattaa olla hyvin manipulatiivinen ihminen, osaa lukea mistä naruista sinua vedellä ja saa sinut pysymään luonaan ja auttamaan vaikka sikamaisia temppuja välillä tekeekin. Tällaisia kaksoisliekkejä näkee paljon päihderiippuvainen-läheisriippuvainen-pariskunnissa, addikti osaa sitoa läheisen itseensä sietämään asioita joita normaalisuhteissa ei sulatettaisi. Mietipä onko se yhteys todellista ja miten se arjessa, ei vain sanoissa, näkyy?
Mulla on kokemusta narsistista ja läheisriippuvaisuudesta. Tämä ei ole sitä :)
Miten se kaksoiliekkeys teissä ilmenee? Oletteko ihan samanlaisia vai onko teillä jonkin verran eri piirteitä? Me ollaan tosi samankaltaisia, niin kuin samasta puusta veistettyjä, mutta silti täydennetään toisiamme.
Kerro ap jotain kaksoisliekistäsi? Mies vai nainen? Millainen ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap jotain kaksoisliekistäsi? Mies vai nainen? Millainen ihminen?
Olen itse nainen, hän on mies. 6 vuotta nuorempi, introvertti kuten minäkin. Rauhallinen, aina tukena. Ei koskaan lopeta puheluita ensimmäisenä. Tunnen hänen energiat ja vaistoan jos kaikki ei ole kunnossa (jolloin aloitan keskustelun aiheesta).
Hänellä on traumoja, kuten mullakin. Eri tasoisia, mutta vaikuttanut samalla tavalla. Rakkaus häntä kohtaan on pyyteetöntä. Aitoa ja välittävää. En stressaa viesteistä, koska tiedän että sellainen kyllä tulee.
Ihana ihminen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se: emme tahdo toisistamme mitään aineellista. Välillä kuluu aikaa tapaamisten välissä ja aina kohdatessa tuntuu kuin kotiin saapuisi. Kaikilla on omat elämänsä jotka eivät ole mitenkään riippuvaisia toisistaan. En tiedä liittyykö tämä mainittuun "kaksoisliekkiyteen", mutta koen erityistä onnea siitä että olemme kohdanneet, ja se riittää. Tiedämme että maailmassa on joku samankaltainen. Se lohduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon hänelle kaikkea hyvää <3. Vahva luotto on, että yhteys säilyy vaikka noin kävisi. Tässä vaiheessa me rakennetaan pohjaa ystävyydelle, jos se johonkin joakus johtaa (romanssiin), niin ihanaahan se olisi. Mutta en tiedä onko se "meidän juttu". Tässä alkuvaiheessa saan hänestä ystävänä enemmän, kuin jos olisi rakkaussuhde.
Jos hän tapaisi jonkun ja perustaisi perheen (hän ei halua lapsia), onnittelisin häntä ja olisin aidosti onnellinen hänen puolesta. Vois se varmaan pieni pettymys olla ja miettisin miten meidän yhteydenpito muuttuisi, kun jos hän rakastuisi...ap
Etkö sitten itse seurustele kenenkään kanssa? Mitä meinaat että tuleva seurustelukumppani ajattelee kun pitäisit yhteyttä jonkun sielunkumppanin kanssa? Anteeksi, kun utelen, mutta kiinnostaa tuo ajatusmaailma.
selittäkää nyt, miksi ei ole luotu rakkaussuhteeseen tai suhde on rankka? Mikä sen tekee?