Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset, jotka ette kelpuuta 'sosiaalisesti taitamattomia' miehiä...

Vierailija
28.01.2018 |

Kertoisitteko miten sen miehen pitää sosiaalisia taitoja harjoitella, jos hän ei kerran kelpaa teille? Ja eikö ole vähän mahdotonta harjoitella, jos ei koskaan edes pääse seurustelemaan naisen kanssa? Vähän, kuin yrittäisi tulla vuorikiipeilyn ammattilaiseksi ilman, että koskaan pääsisi oikeasti kiipeämään vuorelle.

Sitäpaitsi, ei niillä korkean statuksen miehilläkään yleensä ole mitkään hyvät sosiaaliset taidot, ja silti vientiä riittää...

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi, alkoholi ja alkoholi!

Jos et halua tipahtaa, tai että sinut tiputetaan, kelkasta kannattaa tarkasti noudattaa näitä kolmea!

Tämä on ymmärrettävästi epäsuosittu ohje, koska riippuvuusriski on todellinen, mutta mulla se oli nuoruudessa avain kaikkiin ihmissuhteisiini. Olin niin ujo, että se oli jo sosiaalisten tilanteiden fobiaa. Ihmisten seurassa aivot jäätyi täysin, en keksinyt mitään sanottavaa, en pystynyt katsomaan ihmistä silmiin, elehdin omituisesti. Muuten paitsi muutaman tuopin jälkeen. Silloin olin puhelias, avoin, kuulemma hauska ja rento. Alkoholin voimalla löysin esim. opiskelubileistä kavereita, seurustelukumppaneita jne. Toki sitten pääosin tavattiin selvin päin, kun en minä sitten enää jännittänyt sitä ihmistä, kun oli jo viinan voimalla se ensitutustuminen hoidettu. 

Vierailija
82/91 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena täältä huutelen, että suuri osa tyttöjen ja naisten sosiaalisista taidoista on sellaisia, että ne olisi parempi jättää oppimatta. Selkään puukottaminen ja manipulointi voivat auttaa ihmistä itseään, mutta sairastuttavat toiset hänen ympärillään. Ikävä kyllä näitä näkee jo päiväkoti-iässä, ja yleensä äidit pitävät tällaisia tyttäriään nimenomaan sosiaalisesti taitavina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon täysin, että kokemattomilla miehillä ujous, sanojen takertelevuus, jäätyminen yms. johtuu siitä, kun herää tunteita toista kohtaan kasvotusten olevassa kommunikaatiossa. Täysin uudet tunteet jotka ovat vieraita ja ottavat vallan niin niitä säikähtää.

Niin? Siltikään kenelläkään ei ole mitään velkaa tai velvollisuuksia toimia vastentahtoisesti palkatta/palkallisena p e r s a n a l t r a i n e r i n a ja/tai henkisenä/fyysisenä harjoituspatjana.

Pyydätkö sitten rahaa mieheltä, koska hän kulutti sun aikaa keskustelemiseen?

Vierailija
84/91 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tämä sosiaalinen taitamattomuus ap:n kohdalla sitä, ettei vaan tulee oikein sanoja suusta vai mitä tarkemmin?

Vierailija
85/91 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon täysin, että kokemattomilla miehillä ujous, sanojen takertelevuus, jäätyminen yms. johtuu siitä, kun herää tunteita toista kohtaan kasvotusten olevassa kommunikaatiossa. Täysin uudet tunteet jotka ovat vieraita ja ottavat vallan niin niitä säikähtää.

Niin? Siltikään kenelläkään ei ole mitään velkaa tai velvollisuuksia toimia vastentahtoisesti palkatta/palkallisena p e r s a n a l t r a i n e r i n a ja/tai henkisenä/fyysisenä harjoituspatjana.

Pyydätkö sitten rahaa mieheltä, koska hän kulutti sun aikaa keskustelemiseen?

Jankjankwänkwänk, nyt ei ole ollenkaan kyse minusta (kaikki hyvin pitkäaikaisessa parisuhteessani) eikä mistään muistakaan asiaankuulumattomista lillukanvarsista. Pysy sinäkin aiheessa, äläkä sohi sivuraiteille henkilöön hyökkääviä piikkejä. Nolaat vain itsesi ja aiheutat myötähäpeää. Kukaan ei tahtomattani kuluta aikaani, joten en voi ei mistään rahastaa.

Vierailija
86/91 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nainen olen aina tunnollisesti tehnyt läksyni itseni ja parisuhteeni takia, opiskellut ja ollut töissä ja aina tietysti sama sinkkunakin. Miksi minun tai kaltaiseni pitäisi vetää perässäni jotain patalaiskaa, saamatonta ja vastuutonta hypergamisulivätys-ap:ta, joka ei ikinä itse tikkua ristiin laita sekä pelkästään katkerana syyllistää kaikkea muuta ja kaikkia muita omasta itseaiheutetusta ahdingostaan, elämänhallinnan puutteestaan ja ulisee tekosyitä. Elämä = arvoja ja valintoja.

Vierailija
87/91 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity nyt hyvä tollo ensin työstämään itsenäisesti ( elinympäristössäsi ) itseäsi ja sosiaalisia taitojasi. Älä enää näe vaivaa muista ja heidän yksityisasioistaan, sillä ne eivät kuulu sinulle eivätkä vaikuta sinun elämääsi, joten päästä irti.

Vierailija
88/91 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ap jaanaa vain yhdestä ainoasta tärpistä ja uliharhoissaan kuvittelee ainokaistärppinsä olevan kaikenkattava. Kukaan järkevä norminainen ei kuitenkaan huoli ketään miestä VAIN SIKSI, että mies sosiaalisesti osaava (lipevä). 

Vierailija
89/91 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole kenenkään muun vastuulla kun sinun äidin. 

Vierailija
90/91 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi niitä sosiaalisia taitoja harjoitella miehenkin kanssa. Työkaverien, sukulaisten, kaupan kassan kanssa.

Taisin langeta sunnuntain palstauliin mutta olkoot.

Sama juttu, mutta menköön. Jos olet oikeasti kiinnostunut henkilöstä, haluat varmasti tietää hänestä paljon. Habitus kuntoon, huumori ja toisesta ja elämästä kyseleminen ei voi mennä metsään. Itsevarmuus hyvällä tavalla, eli ei mitään törkykommentteja kenellekään, kohteliaisuus ja toisten ihmisten arvostaminen. Opetelkaa vaikka romanttisista leffoista kuinka käyttäytyä toisia ihmisiä kohtaan. Hiljaisuus ja arkuus ei tässä kohtaa ole hyve.

Vierailija
91/91 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sosiaaliset taidot olisi pitänyt oppia ja lapsuudessa ja nuoruudessa. 

Mutta todella positiivista, että ap ymmärtää tämän puutteensa, oikeasti hienoa! En kettuile kun sanon noin, koska monilla miehillä sosiaalisten taitojen puute on ongelma, mutta sitten syytetään ihan kaikkea muuta, kun ei tärppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan