Te naiset, jotka ette kelpuuta 'sosiaalisesti taitamattomia' miehiä...
Kertoisitteko miten sen miehen pitää sosiaalisia taitoja harjoitella, jos hän ei kerran kelpaa teille? Ja eikö ole vähän mahdotonta harjoitella, jos ei koskaan edes pääse seurustelemaan naisen kanssa? Vähän, kuin yrittäisi tulla vuorikiipeilyn ammattilaiseksi ilman, että koskaan pääsisi oikeasti kiipeämään vuorelle.
Sitäpaitsi, ei niillä korkean statuksen miehilläkään yleensä ole mitkään hyvät sosiaaliset taidot, ja silti vientiä riittää...
Kommentit (91)
Tosiasioita kestämättömässä ja hyväksymättömässä, myrkyllisessä miespakkosössöasenteessasi suurimmat ongelmasi. Miksi et voi vain hyväksyä ja kestää sitä tosiasiaa, että kukaan ihminen ei kelpaa kaikille ( kenellekään? ) haluamilleen?
Ei ole millään tavalla tuloksellista pyrkiä väkipakolla ja väsyttämällä jyräämään itseään tykö niille, jotka sinut torjuvat. Jos kerran olet yleisesti "sosiaalisesti taitamaton" niin se on ihan ok, eikä sinun silti tarvitse ryhtyä "sosiaalisepoksi", vaan etsi kaltaisesi nainen, jonka kanssa kuitenkin tarvitaan kaksisuuntainen kemia/kipinä ja tehty työ itsesi + parisuhteesi eteen.
Kaikista kamalinta on, mikäli koetetaan lähestyä tyyliin työ/opiskelupaikalla.
Ikään kuin ei tajuttaisi asian vaivaantuneisuutta ja ahdistavuutta.
Itse en ainakaan koskaan ole hakemassa näistä seuraa.Vuelä kun on menneisyydessä tästä paskoja kokemuksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyppää kaivoon.
Kaivossako sitä oppiipi niitä taitoja?
kyllä sen antaa motivaatiota opetella tapoja, kun ensimmäiset ohikulkijat joille huutelet huonoja juttujasi, jättävät sinut kaivoon
Vierailija kirjoitti:
Small-talk kirjoitti:
Kuten muutkin ovat neuvoneet, harjoittelet ensin sosiaalisia taitoja muiden kanssa. Teet elämässäsi mielenkiintoisia asioita, joista jää hyviä ja mielenkiintoisia tarinoita kerrottavaksi Lopuksi muistat, että monen, etenkin naisen, suosikkipuheenaihe on nainen itse. Olet siis enempi kiinnostunut tapaamasi naisen asioista kuin että kehustelisit omalla elämälläsi.
Ei se toimi näin. Ite oon sosiaalisessa ammatissa ja sosiaalisilta taidoilta vähintään keskitasoa ja saan kavereita suht helposti, mutta en saa silti naista parisuhteeseen. Näissä on kyse ihan eri asioista
Kiintymyssuhdemallit selittää tota parisuhteutumisen vaikeutta.
Sosiaaliset taidot opitaan melko pienenä lapsena ja kouluikäisenä. Jos on ollut koko ikänsä uuvatti, on aika vaikeaa kehittyä enää aikuisenakaan. Joiltain ihmisiltä vain puuttuu se sosiaalinen palikka päästä. Aina sosiaalisia taitoja voi harjoitella, mutta sujuvaksi sosiaalinen kanssakäyminen ei tule jos pää on ihan liikaa takalistossa kiinni.
Harjoittelun joutuu suorittamaan nuorena, niin naiset kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän monia seurustelevia naisia, joilla on jäätävän heikot sosiaaliset taidot. Ei osata lukea toista, ei ymmärretä oman besserwisser-asenteen ärsyttävyyttä, ei omisteta minkäänlaista empaattista puolta erilaisuutta kohtaan. Silti vaan ovat miehille kelvanneet.
Samoilla puutteellisilla sosiaalisilla taidoilla varustetut miehet eivät muuten kelpaa seurusteluun. Tunnen heitäkin monia.
Vaatimukset ovat erilaisia naisille ja miehille, näinhän asia on maailman sivu ollut ja tulee olemaan vastaisuudessakin. Jossain toisessa asiassa taas vaaditaan mieheltä vähemmän ja naiselta enemmän, mutta tämä sosiaalisuuskysymys on ihan selvästi kuvailemallani tavalla.
Miehet ihan itse päättävät, mitä he "vaativat" naisilta. Jos jollekin riittää kauniit kasvot, hyvä kroppa ja antavainen luonne eikä sosiaalis
Käsittääkseni tämä juuri oli tuon alkuperäisen viestin pointti. "Vaatimusten" erilaisuus miehiä ja naisia verrattaessa. Naisilta nyt vaan ei vaadita niin hyviä sosiaalisia taitoja.
Kyllä vaaditaan. Nimenomaan noita vaaditaan jo nuorena, josta syystä ne juuri sitten opitaankin.
Päiväkodissa, koulussa, opiskeluelämässä ja harrastuksissa opetellaan sosiaalisia taitoja.
Vierailija kirjoitti:
Harjoittelun joutuu suorittamaan nuorena, niin naiset kuin miehet.
Millos ajattelit itse aloittaa harjoittelun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Small-talk kirjoitti:
Kuten muutkin ovat neuvoneet, harjoittelet ensin sosiaalisia taitoja muiden kanssa. Teet elämässäsi mielenkiintoisia asioita, joista jää hyviä ja mielenkiintoisia tarinoita kerrottavaksi Lopuksi muistat, että monen, etenkin naisen, suosikkipuheenaihe on nainen itse. Olet siis enempi kiinnostunut tapaamasi naisen asioista kuin että kehustelisit omalla elämälläsi.
Ei se toimi näin. Ite oon sosiaalisessa ammatissa ja sosiaalisilta taidoilta vähintään keskitasoa ja saan kavereita suht helposti, mutta en saa silti naista parisuhteeseen. Näissä on kyse ihan eri asioista
Kiintymyssuhdemallit selittää tota parisuhteutumisen vaikeutta.
Kiintymyssuhdemallissa ei oteta ollenkaan huomioon ihmisen biologiaa vaan söpötetään, että mies ja nainen olisivat samanlaisia. Tosiasiassa suurin osa miehistä pettää tai yrittää siittää lukuisia naaraita muilla menetelmillä. Se ei yksinkertaisesti päde aikuiseen urokseen: nainen ja lapsi pystyvät olla ilman seksiä ja sen vuoksi turvallisesti kiintyneitä toisiinsa, mutta kun elämää ohjaa siitin, tämä ei ole millään tasolla mahdollista
Minä olen oppinut, että sellaista passiivis-aggressiivista uhriutumista ja marttyrointia kannattaa ainakin viimeiseen saakka välttää. Vaikka sellaisia ajatuksia tulisikin, ei niitä kannata ruokkia itsensäkään takia, muuten olo vaan pahenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän monia seurustelevia naisia, joilla on jäätävän heikot sosiaaliset taidot. Ei osata lukea toista, ei ymmärretä oman besserwisser-asenteen ärsyttävyyttä, ei omisteta minkäänlaista empaattista puolta erilaisuutta kohtaan. Silti vaan ovat miehille kelvanneet.
Samoilla puutteellisilla sosiaalisilla taidoilla varustetut miehet eivät muuten kelpaa seurusteluun. Tunnen heitäkin monia.
Vaatimukset ovat erilaisia naisille ja miehille, näinhän asia on maailman sivu ollut ja tulee olemaan vastaisuudessakin. Jossain toisessa asiassa taas vaaditaan mieheltä vähemmän ja naiselta enemmän, mutta tämä sosiaalisuuskysymys on ihan selvästi kuvailemallani tavalla.
Miehet ihan itse päättävät, mitä he "vaativat" naisilta. Jos jollekin riittää kauniit
Kyllä vaaditaan. Nimenomaan noita vaaditaan jo nuorena, josta syystä ne juuri sitten opitaankin.
Kuka vaatii? Ei miehet ainakaan kun nainen kelpaa vaikka olisi millainen kunhan antaa
Jaha, taas näitä miehiä, joiden elämässä kaikki on naisen vika. Naisen pitäisi opettaa miestä, kuin pikkulasta, että miten tervehditään ihmisiä, sanotaan kiitos, ja kysytään että miten voit,ja katsotaan ihmisiä silmiin kun puhutaan, ja mieluummin kuunnellaan, kuin puhutaan itsestä.
Suosittelen ap:lle, ja kaikille muille miehille, joiden elämässä on moni asia pielessä (pillun puute, syrjäytyminen jne) aloittamaan siitä, että ottaa vastuun omasta elämästään, eli kasvaa aikuiseksi. Misogynistinen mieslapsi ei sytytä ketään naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ihan itse päättävät, mitä he
Nainen = pillureikä
Vierailija kirjoitti:
Jaha, taas näitä miehiä, joiden elämässä kaikki on naisen vika. Naisen pitäisi opettaa miestä, kuin pikkulasta, että miten tervehditään ihmisiä, sanotaan kiitos, ja kysytään että miten voit,ja katsotaan ihmisiä silmiin kun puhutaan, ja mieluummin kuunnellaan, kuin puhutaan itsestä.
Suosittelen ap:lle, ja kaikille muille miehille, joiden elämässä on moni asia pielessä (pillun puute, syrjäytyminen jne) aloittamaan siitä, että ottaa vastuun omasta elämästään, eli kasvaa aikuiseksi. Misogynistinen mieslapsi ei sytytä ketään naista.
Turha sössöttää ap:lle mitään kun ketju on vuodelta 2018.
Tuo sun tarjoilemas sonta kyllä on sellasta että pidä se vaan ittelläs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nainen = pillureikä
On niillä pyllynreikä ja suukin
Harjoitella voi muullakin tavoin sosiaalisia taitoja kuin parisuhteessa. Tutut, kaverit, sukulaiset, tuntemattomat, näiden kaikkien kanssa pystyy harjoitella.
Eihän kiipeilystä innostunut mene suoraan mt everstille vaan kokeilee jossain pienemmällä vuorella tai kalliolla.
Näissä "nainen on reikä"- kommenteissa nähdään taas kommentoijien sosiaalinen ja älyllinen heikkolahjaisuus. Nää misogynistit voisi vaikka panna toisiaan, heillä löytyy reiät ja voivat toisilleen huudella reikä se on rinkelillä- öhö-öhötyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatimukset ovat erilaisia naisille ja miehille, näinhän asia on maailman sivu ollut ja tulee olemaan vastaisuudessakin. Jossain toisessa asiassa taas vaaditaan mieheltä vähemmän ja naiselta enemmän, mutta tämä sosiaalisuuskysymys on ihan selvästi ku
En tietenkään kelpuuta. Sosiaalisesti taitamattomat miehet ovat juuri niitä, jotka tölvivät mennen tullen kumppaniaan parisuhteessa, ja minun ei tarvitse kestää (ole onnekseni tarvinnut kestää) sellaista. Opetelkoot olemaan ihmisiksi.
Kaverina voi harjoitella sosiaalisia taitoja. Jos käyttäytyy kuin aivoton siittäjä ja seksi tulee ensin puhetta niin sinua tullaan kohtelemaan aivottomana siittäjänä. Eli käytetään vain jos tarvitaan siementä, ja kun kerran olet aivoton, niin tuskin kenelläkään on tarvetta sellaiselle perimälle