Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi s**tana kokeilin sitä tukan pesemistä BANAANILLA

Vierailija
27.01.2018 |

Muussasin banaanin kunnolla ja levitin märkään tukkaan. Ok. Sitten rupes tulemaan huono olo kun banaani alkoi haisemaan ihan oksennukselle. Yök. Yritin pestä banaania pois, mutta eihän se lima irronnu millään. Pesin hiukset shampoolla kerran ja tukka oli vieläkin ihan banaanissa. Harjasin tukan suihkussa juoksevan veden alla ja pesin vielä uudestaan shampoolla. Äsken huomasin että niitä kökkäreitä oli vieläkin suortuvissa, joten ei muuta kun pää altaseen ja pillipuhelimella suortuva kerrallaan puhtaaksi.
LISÄÄ HYVIÄ IDEOITA??

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mutta :D :D :D :D

Vierailija
2/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillipuhelin 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty lopettamaan tätä nauramista!

Vierailija
4/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä! 😂😂😂

Mistä tuollainen idea?

Vierailija
5/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile seuraavan kerran siirapin ja käytetyn purukumin seosta.

Tekee kuulemma ihmeitä!

💇

Vierailija
6/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahaha :D Hyvä tietää, oon meinaan miettinyt pitäiskö tota kokeilla, banaanin sanotaan toimivan hyvin hiusnaamiona. Taidan kuitenkin jättää väliin.

Joskus muuten kokeilin kananmunanaamiota hiuksiin ja tukan sai pestä ainakin 3 kertaan ennen kuin lähti puhtaaksi.

Vierailija
7/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jotain liisteriä sit ens viikonloppuna,

Mä pesen pään vartalorasvalla jos on kuiva ja sit 2-3 pesua shampoilla

Vierailija
8/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä! 😂😂😂

Mistä tuollainen idea?

Se on nyt jotenkin in, kuulemma tulee mahtavan kiiltävät ja puhtaat hiukset ilman shampoota. En tiedä mistä lähtöisin, itselle tuli vastaan pinterestissä.

Vierailija
9/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahahaha :D Hyvä tietää, oon meinaan miettinyt pitäiskö tota kokeilla, banaanin sanotaan toimivan hyvin hiusnaamiona. Taidan kuitenkin jättää väliin.

Joskus muuten kokeilin kananmunanaamiota hiuksiin ja tukan sai pestä ainakin 3 kertaan ennen kuin lähti puhtaaksi.

Jos oikein kuumalla vedellä huuhtelee niin kypsyyköhän se hiuksissa oleva kananmuna kokkareiksi?

Vierailija
10/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täältä palstalta mää sen idean sain:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3076498/siis-hah-mika-tama-banaanipesuj…

Että kiitos.

Ap

Vierailija
11/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypsiöljyllä tulee kanssa tosi ihana kiilto! ;)

Vierailija
12/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset uskoo ihan mitä vaan. Apkin töhrii päänsä banaanilla. Naurattaa niin vietävästi.

Vierailija
13/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä! 😂😂😂

Mistä tuollainen idea?

Se on nyt jotenkin in, kuulemma tulee mahtavan kiiltävät ja puhtaat hiukset ilman shampoota. En tiedä mistä lähtöisin, itselle tuli vastaan pinterestissä.

Kiiltävät varmaan ainakin :D Jestas, banaania päähän.

Vierailija
14/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti ihan toimiva ja vanha kikka, oma äiti opetti joskus 40 sitten. Mutta se banaani pitää muussata kököttömäksi ja öljyä mukaan reilusti! Haiseehan se, banaanille.

Vierailija
15/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oikeasti ihan toimiva ja vanha kikka, oma äiti opetti joskus 40 sitten. Mutta se banaani pitää muussata kököttömäksi ja öljyä mukaan reilusti! Haiseehan se, banaanille.

Siis 40v. sitten.

Vierailija
16/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikein kuumalla vedellä huuhtelee niin kypsyyköhän se hiuksissa oleva kananmuna kokkareiksi?

Minä olen pessyt hiuksiani kananmunalla ihan hyvällä menestyksellä, mutta salaisuus on se että hiustenpesuun käytetään PELKKÄÄ KELTUAISTA. Se pitää erotella tosi huolellisesti, muuten niitä valkuaismuruja saa nyppiä tukastaan vielä seuraavalla viikolla...

Vierailija
17/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on pillipuhelin?

Vierailija
18/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti se, mikä toimii, riippuu hiustyypistäkin. Monethan käyttävät öljyä hiuksissaan, minäkin siis kerran kokeilin laittaa kookosöljyä hiuksiin. Ei vain meinannut tulla puhdasta millään! Pesin varmasti neljä kertaa sampoolla, mutta silti seuraavana päivänä hiusten latvat olivat ihan jäykät, kun kookosöljy kovettui pakkasessa. Never again!

Vierailija
19/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistetään,pistetään banaania päähän..lalalaa

Vierailija
20/25 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä on pillipuhelin?

Eiköhän se ole pillupuhelin, jossa on näppäilyvirhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan