Voi s**tana kokeilin sitä tukan pesemistä BANAANILLA
Muussasin banaanin kunnolla ja levitin märkään tukkaan. Ok. Sitten rupes tulemaan huono olo kun banaani alkoi haisemaan ihan oksennukselle. Yök. Yritin pestä banaania pois, mutta eihän se lima irronnu millään. Pesin hiukset shampoolla kerran ja tukka oli vieläkin ihan banaanissa. Harjasin tukan suihkussa juoksevan veden alla ja pesin vielä uudestaan shampoolla. Äsken huomasin että niitä kökkäreitä oli vieläkin suortuvissa, joten ei muuta kun pää altaseen ja pillipuhelimella suortuva kerrallaan puhtaaksi.
LISÄÄ HYVIÄ IDEOITA??
Kommentit (25)
Mä en pysty lopettamaan tätä nauramista!
Kokeile seuraavan kerran siirapin ja käytetyn purukumin seosta.
Tekee kuulemma ihmeitä!
💇
Ahahaha :D Hyvä tietää, oon meinaan miettinyt pitäiskö tota kokeilla, banaanin sanotaan toimivan hyvin hiusnaamiona. Taidan kuitenkin jättää väliin.
Joskus muuten kokeilin kananmunanaamiota hiuksiin ja tukan sai pestä ainakin 3 kertaan ennen kuin lähti puhtaaksi.
Juu jotain liisteriä sit ens viikonloppuna,
Mä pesen pään vartalorasvalla jos on kuiva ja sit 2-3 pesua shampoilla
Vierailija kirjoitti:
Eikä! 😂😂😂
Mistä tuollainen idea?
Se on nyt jotenkin in, kuulemma tulee mahtavan kiiltävät ja puhtaat hiukset ilman shampoota. En tiedä mistä lähtöisin, itselle tuli vastaan pinterestissä.
Vierailija kirjoitti:
Ahahaha :D Hyvä tietää, oon meinaan miettinyt pitäiskö tota kokeilla, banaanin sanotaan toimivan hyvin hiusnaamiona. Taidan kuitenkin jättää väliin.
Joskus muuten kokeilin kananmunanaamiota hiuksiin ja tukan sai pestä ainakin 3 kertaan ennen kuin lähti puhtaaksi.
Jos oikein kuumalla vedellä huuhtelee niin kypsyyköhän se hiuksissa oleva kananmuna kokkareiksi?
No täältä palstalta mää sen idean sain:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3076498/siis-hah-mika-tama-banaanipesuj…
Että kiitos.
Ap
Rypsiöljyllä tulee kanssa tosi ihana kiilto! ;)
Ihmiset uskoo ihan mitä vaan. Apkin töhrii päänsä banaanilla. Naurattaa niin vietävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä! 😂😂😂
Mistä tuollainen idea?Se on nyt jotenkin in, kuulemma tulee mahtavan kiiltävät ja puhtaat hiukset ilman shampoota. En tiedä mistä lähtöisin, itselle tuli vastaan pinterestissä.
Kiiltävät varmaan ainakin :D Jestas, banaania päähän.
On oikeasti ihan toimiva ja vanha kikka, oma äiti opetti joskus 40 sitten. Mutta se banaani pitää muussata kököttömäksi ja öljyä mukaan reilusti! Haiseehan se, banaanille.
Vierailija kirjoitti:
On oikeasti ihan toimiva ja vanha kikka, oma äiti opetti joskus 40 sitten. Mutta se banaani pitää muussata kököttömäksi ja öljyä mukaan reilusti! Haiseehan se, banaanille.
Siis 40v. sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein kuumalla vedellä huuhtelee niin kypsyyköhän se hiuksissa oleva kananmuna kokkareiksi?
Minä olen pessyt hiuksiani kananmunalla ihan hyvällä menestyksellä, mutta salaisuus on se että hiustenpesuun käytetään PELKKÄÄ KELTUAISTA. Se pitää erotella tosi huolellisesti, muuten niitä valkuaismuruja saa nyppiä tukastaan vielä seuraavalla viikolla...
Varmasti se, mikä toimii, riippuu hiustyypistäkin. Monethan käyttävät öljyä hiuksissaan, minäkin siis kerran kokeilin laittaa kookosöljyä hiuksiin. Ei vain meinannut tulla puhdasta millään! Pesin varmasti neljä kertaa sampoolla, mutta silti seuraavana päivänä hiusten latvat olivat ihan jäykät, kun kookosöljy kovettui pakkasessa. Never again!
Pistetään,pistetään banaania päähän..lalalaa
Vierailija kirjoitti:
mikä on pillipuhelin?
Eiköhän se ole pillupuhelin, jossa on näppäilyvirhe.
Sorry mutta :D :D :D :D