Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis häh? Mikä tämä banaanipesujuttu on? Hiukset pestään banaanilla?

Vierailija
18.01.2018 |

Facebookissa tänään jo neljäs postaus banaanipesusta. En löydä googlella mitään. Siis ilmeisesti otetaan yksi banaani, muussataan se, levitetään hiuksiin, annetaan vaikuttaa puoli tuntia naamiona ja huuhdellaan ilman shampoota ja muita aineita pois. Hiuksista tulee kiiltävät, pehmeät, puhtaat ja terveen näköiset.

Onko tämä joku huijausjuttu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu, mä oon tehnyt tota jo vuoden. Banaaninaamio kerran viikossa ja mun hiukset on unelmat!

Kyllä googlesta löytyy esim. banana wash / banana mask. Esim. https://www.hairbuddha.net/banana-hair-mask-for-dry-hair/

Vierailija
2/15 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen tapa kiihdyttää hiustenkasvua myös! Mä olen huomannut selvän kasvun, olen "pessyt" hiukset banaanilla kesästä asti.

Niistä tulee superpehmeät ja kiiltävät. Toki käytän shampoota myös, mutta kerran viikossa vain banaania!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä mun kaveripiirissä alkoi banaanipesuvillitys. Toimii mun mielestä, vaikka harvoin ehdin istua banaanit päässä puoli tuntia. Tulee tehtyä liian harovin.

Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
4/15 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huijaus. Nyt taitaa olla joku bloggaaja tehnyt aiheesta juttua, jos somessa leviää. Viime kesänä oli myös, en nyt yhtään muista kenen blogissa oli.

Toimii. Kuulemma myös suoristaa hiuksia :O

Vierailija
5/15 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty banaanishampoo on ihanaa! Mä teen tällä ohjeella: https://beautymunsta.com/make-banana-shampoo-shiny-hair/

Vierailija
6/15 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoista! Pesettekö te tukan vielä shampoolla tuon banaaninaamion jälkeen?

Monissa ohjeissa näin kehoitettiin tekemään.

Vierailija
7/15 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiintoista! Pesettekö te tukan vielä shampoolla tuon banaaninaamion jälkeen?

Monissa ohjeissa näin kehoitettiin tekemään.

Mä en pese, koska se poistaa ne banaanin hyvät aineet. Huuhtelen siis banaanin pois ja annan kuivua / kuivaan. Teen tuon banaanipesun kuitenkin yleensä illalla tai viikonloppuna, niin jos jonnekin olen lähdössä, pesen shampoolla joka tapauksessa. Ei ole aikaa esim. työaamuina.

Vierailija
8/15 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi pitkään joku ihme kai stressistä aiheutunut vaihe, että hiukset näytti likaisilta shampoopesunkin jälkeen. Banaanipesun jälkeen on AINA puhtaat. Siis oikeasti puhtaat. Ilmavat, kiiltävät, pehmeät ja puhtaat.

Ja se tuoksu!!!!! Ah. Taidanpa tänään taas hakea banaanit kaupasta :D

Vierailija
9/15 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoainetta ei tarvitse enää ollenkaan, jos pesee banaanipesulle kerran viikossa.

Mä en pese shampoolla banaanipesun jälkeen, koska yleensä teen banaanipesun illalla. Ei niin väliä, vaikkei aivan shampoopuhdas ole.

Vierailija
10/15 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkiviitonen: banaaninaamioon voi lisätä myös ruokalusikallisen oliiviöljyä. Hiukset kiiltää muuten niin ettette usko!

Vierailija
11/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhdotteko banaanit siis viemäristä alas?

Vierailija
12/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä villityksiä tulee ja menee.

Vierailija
13/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhdotteko banaanit siis viemäristä alas?

Tätä minäkin mietin 😧

Vierailija
14/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen mun hiukset perunalla.

Vierailija
15/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen tapa kiihdyttää hiustenkasvua myös! Mä olen huomannut selvän kasvun, olen "pessyt" hiukset banaanilla kesästä asti.

Niistä tulee superpehmeät ja kiiltävät. Toki käytän shampoota myös, mutta kerran viikossa vain banaania!

Hiusten kasvuun ei voi ulkokautta vaikuttaa mitenkään, korkeintaan päänahan verenkiertoa vilkastuttavilla seerumeilla eikä sekään takaa vaikutusta. Hiusten kasvuun vaikuttaa vain sisäisesti nautitut ravinteet ja proteiini. Plus geenit.

Jos on vähääkään luonnonkiharat tai edes laineilevat hiukset niin tuo hoito voi toki "oikaista" kuivaa hiusta ja saada sen näyttämään pidemmältä. Itse huomaan efektin jonkun kunnon hoidon jälkeen. Mutta ei se hius yhtäkkiä kyllä mihinkään tuollaisesta kasva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän