Lue keskustelun säännöt.
Miten aiotte mennä töihin ja lapset kouluun jos bussilakko tulee?
Kommentit (24)
Periaatteessa en ole 10-vuotiasta laittanut aamuisin kävelemään pimeässä räntäsateessa maantienlaitaa, vaan olen 8 aamuina vienyt ja 9 aamuiksi maksanut bussin. Saa nyt sitten kävellä tai kelin salliessa pyöräillä. Vähän hirvittää tuo liikenne tuossa tiellä ja pimeys. Normaalistikin kävelee kotiinpäin.
Miehen kanssa mennään autolla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En mene töihin ellei työnantaja järjestä kyytiä.
Olen kahden lapsen yh äiti, ei autoa. Lapset koulukyydillä, onneksi. Itselle tämä iso ongelma, ei ole varaa yhteenkään päivään olla pois työstä. Rahat laskettu ihan sentilleen sen mukaan, että palkka täysimääräinen joka kuukausi. Asuntolainaa ei voi jättää maksamatta, siirtää. Meidän perheessä ruuasta pois ainakin kuukauden, enempikin. Keittoa, keittoa . . Joku vastuu pitäis olla näillä lakottajilla, ei yhtään ajatella mitä kamalaa tästä seuraa meille joilla eletään tiukasti kädestä suuhun arkea. Itselle ollaan valmiita nostaa tuhat tolkulla palkkoja, eikö siitä voisi ja lakkoilla ? Sanoudun tästä liitosta irti, en pilaa lasten, omaa elämääni jollain vouhottamisella. Mulla on vielä työpaikka jota arvostan, näin voin elättää perheen, pitää lapsistani huolta ilman sossuja. Kun ihmisiä yritetään työllistää, siitä lakkoon, ettei vaan töihin. HULLUUUTTA !!!!