Onko olemassa ihmisiä ketkä eivät käytä facebookia?
Kommentit (90)
Teineille face on muinaishistoriaa. Eivät käytä.
Mun isä on 87, Ei käytä.
Minä nainen 45 en ole siellä enkä mene.
Teinit ei enää käytä. Mä tunnen omasta ikäluokastani 25-30 jopa kolme, jotka eivät koskaan ole olleet Facebookissa.
Itsellänikin on käyttö vähentynyt huomattavasti. Vauva.fi taas lisääntynyt...
Mun mies ja veli molemmat 45 eivät käytä. Vanhempani molemmat yli 70v eivät käytä ja varmaan paljon muitakin
Mies 46v. Osaisin vaikka koodata facebook-palvelun mutta ihan periaatteesta en noihin koske.
Olen 30 vuotias, enkä ole koskaan ollut Facessa, enkä muissakaan someissa. Ainoastaan täällä joskus kirjoittelen.
Kukaan niistä ihmisistä joiden kanssa haluan olla vapaa-ajallani yhteyksissä, ei ole Facebookissa.
En ole koskaan käyttänyt enkä oikein tiedä mikä se varsinaisesti on
M45
Olen ajatellut poistua facesta ja nyt se onkin jo helppoa, kun mitkään kuvat ei edes näy - pelkkiä tyhjiä ruutuja. Fecebook tukikaan ei ole vastannut, vaikka ilmoitin ongelmasta jo ajat sitten.
On. Minä. En ole koskaan ollutkaan enkä mene.
Ei ole. Jos ihmistä ei löydy facebookista niin se yrittää huijata sinua venäjältä ostetuilla henkkareillaan. Pidä varasi!
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa.
Minä en käytä. Minä en vietä mitenkään räiskyvää elämää, josta voisi päivittää Facebookissa. Olen koti-ihminen ja viihdyn perheeni kanssa. En juurikaan matkaile ja kun matkailemme niin olemme luonnossa mahdollisimman paljon. Kun en ole luontokuvaaja niin ei synny myöskään mitään päivitysmateriaalia edes kuvaamalla. Ihmisten kanssa osaan pitää yhteyttä puhelimen, sähköpostin ja postin välityksellä.
Minä. Olen ollut ja totesin, etten tarvitse. Kyllä siihen pyydetään, mutta ihan turhaa ajanhukkaa. Jos jostain tiedosta jään paitsi siksi, etten ole facebookissa, ei se tieto ole tarpeeksi tärkeää. Ei ole harrastavia lapsia. Yhdistyksessä, jossa itse olen on pyydetty, mutta olen havainnut, että parempi pysyä pois tietämättömänä kun muut riitelee joutavista.
N42, en käytä.
En näe tarvetta, miksi siellä ollaan?
Täällä on yksi. Minulla ei ole kenellekään mitään sanottavaa, eikä muilla ole minulle mitään annettavaa...
M42
Onko matikka ollu sulle aina noin vaikeeta? Jos esim. suomalaisista siellä on n. 3 milj., niin jää vielä pitkälti yli 2 milj., jotka EI ole siellä.
En ole koskaan ymmärtänyt miksi siellä pitäisi olla.
Mitä vittua mä siellä tekisin. Käyn mieluummin kavereiden kanssa ulkona.