Onko olemassa ihmisiä ketkä eivät käytä facebookia?
Kommentit (90)
Tiedän montakin ihmistä eri ikäisiä, jotka eivät käytä Facea. Minäkään 44v. käyn siellä harvoin. Ei ole tarvetta tilittää omaa elämää päivittäin.
En ole facessa. Pelaan mieluummin tietokonepelejä. Viihdettä se tuo facekin varmaan on. Kuka mistäkin tykkää. Tuskin olen mitään menettänyt, koska olen muutenkin epäsosiaalinen. Mitä vähemmän ihmiset minusta tietävät sitä parempi. Kavereita kyllä on, mutta tapaan niitä ihan muualla kuin facessa.
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Ei siellä ole mitään kiinnostavaa, kavereihin saa pidettyä yhteyttä muutakin kautta.
N21
Nuori, MOT.
Käytin vähän aikaa. Ahdistuin kun facebook ehdotti kavereiksi työpaikan miehiä. En jaksanut olla kuin viikon. Nykyisin olen Instassa.
N45
Vierailija kirjoitti:
En käytä ja evvvk.
Sama EVVK 🤮💩
Mietin, että miksi vastustetaan tietosuojalakia, kun aika moent ihmiset ihan vapaaehtoisesti jakavat intiimimmätkin asiansa julkisesti.
Pari kertaa on ollut kiusaus liittyä jonkun ryhmän takia, mutta on onneksi mennyt ohi.
Minä.
On minulla profiili ja kymmenisen ystävää. Yhtään ainutta kertaa en ole sinne kirjoittanut, enkä kirjoita.
Miehelläni sama juttu.
N49
Liityin reilu vuosi sitten kun alkoi kiinnostaa se kovasti kohkattu sosiaalinen media. Mutta eihän siellä tapahdu oikein mitään. Ei kovin usein maksa vaivaa kirjautua katsomaan. Joskus jonkun aloituksen tehnyt mutta ei kukaan yleensä kommentoi mitään niin tulee vaan tyhmä olo. Ne peukutusjutut taas tuntuvat ihan turhilta - "ok, luin, mutta ei ole mitään sanottavaa".
Hassua sanoa, mutta en enää pärjäisi ilman facea. kommunikoin eniten facen kautta, viestitse ja fbpuheluilla. Kännypuheluita ja txt enää tosi vähän. Whatsapp viestejä/puheluita vähemmän kuin fb. Puhelinlasku kiittää.
Minä en ole mutta käytän twitteriä ja olen mahtava
Donald T
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut poistua facesta ja nyt se onkin jo helppoa, kun mitkään kuvat ei edes näy - pelkkiä tyhjiä ruutuja. Fecebook tukikaan ei ole vastannut, vaikka ilmoitin ongelmasta jo ajat sitten.
Tuo ei johdu facebookista vaan koneen käyttäjästä.
Omassa suvussani on monia jotka eivät ole siellä eivätkä aio liittyä.Mua ei moinen juttu ole koskaan kiinnostanut pätkääkään.
Olen 36v, en ole facessa, mutta aktiivinen muualla somessa.
Luovuin naamataulusta vuonna 2014 ja en ole tarvinnut sitä
Olettehan rohkea ja teet samoin.
Asun tällä hetkellä ulkomailla ja facebook on mainio tapa pitää yhteyttä ystäviin sekä sukulaisiin ja nähdä helposti juttuja heidän jokapäiväisestä elämästään. En tunne ollenkaan asuvani niin kaukana heistä.
36v ja vähän aikaa sitten poistin tilin. Ei siellä kukaan enää kirjoittanut mitään. Uutisvirta täynnä vain jounin kauppaa ja muistoja edellisiltä vuosilta. Niitä muistoja en ymmärrä ollenkaan. Sama kuin uusinnat pyörisi niin kuin tv:ssä.
Mukava tapa pitää yhteyttä kaukaisiin sukulaisiin ja ystäviin. Läheisin kaverini ei ole facebookissa.