Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa ihmisiä ketkä eivät käytä facebookia?

Vierailija
26.01.2018 |

Vaikea uskoa.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava tapa pitää yhteyttä kaukaisiin sukulaisiin ja ystäviin. Läheisin kaverini ei ole facebookissa. 

Vierailija
42/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän montakin ihmistä eri ikäisiä, jotka eivät käytä Facea. Minäkään 44v. käyn siellä harvoin. Ei ole tarvetta tilittää omaa elämää päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole facessa. Pelaan mieluummin tietokonepelejä. Viihdettä se tuo facekin varmaan on. Kuka mistäkin tykkää. Tuskin olen mitään menettänyt, koska olen muutenkin epäsosiaalinen. Mitä vähemmän ihmiset minusta tietävät sitä parempi. Kavereita kyllä on, mutta tapaan niitä ihan muualla kuin facessa.

Vierailija
44/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ja evvvk.

Vierailija
45/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, nuoret.

Vierailija
46/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä. Ei siellä ole mitään kiinnostavaa, kavereihin saa pidettyä yhteyttä muutakin kautta.

N21

Nuori, MOT.

Vierailija
47/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin vähän aikaa. Ahdistuin kun facebook ehdotti kavereiksi työpaikan miehiä. En jaksanut olla kuin viikon. Nykyisin olen Instassa.

N45

Vierailija
48/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä ja evvvk.

Sama EVVK 🤮💩

Vierailija
49/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että miksi vastustetaan tietosuojalakia, kun aika moent ihmiset ihan vapaaehtoisesti jakavat  intiimimmätkin asiansa julkisesti.

Pari kertaa on ollut kiusaus liittyä jonkun ryhmän takia, mutta on onneksi mennyt ohi.

Vierailija
50/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

On minulla profiili ja kymmenisen ystävää. Yhtään ainutta kertaa en ole sinne kirjoittanut, enkä kirjoita.

Miehelläni sama juttu.

N49

Vierailija
51/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin reilu vuosi sitten kun alkoi kiinnostaa se kovasti kohkattu sosiaalinen media. Mutta eihän siellä tapahdu oikein mitään. Ei kovin usein maksa vaivaa kirjautua katsomaan. Joskus jonkun aloituksen tehnyt mutta ei kukaan yleensä kommentoi mitään niin tulee vaan tyhmä olo. Ne peukutusjutut taas tuntuvat ihan turhilta - "ok, luin, mutta ei ole mitään sanottavaa".

Vierailija
52/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä

Vierailija
53/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua sanoa, mutta en enää pärjäisi ilman facea. kommunikoin eniten facen kautta, viestitse ja fbpuheluilla. Kännypuheluita ja txt enää tosi vähän. Whatsapp viestejä/puheluita vähemmän kuin fb. Puhelinlasku kiittää.

Vierailija
54/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mutta käytän twitteriä ja olen mahtava

Donald T

Vierailija
55/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut poistua facesta ja nyt se onkin jo helppoa, kun mitkään kuvat ei edes näy - pelkkiä tyhjiä ruutuja. Fecebook tukikaan ei ole vastannut, vaikka ilmoitin ongelmasta jo ajat sitten.

Tuo ei johdu facebookista vaan koneen käyttäjästä.

Vierailija
56/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa suvussani on monia jotka eivät ole siellä eivätkä  aio liittyä.Mua ei moinen juttu ole koskaan kiinnostanut pätkääkään.

Vierailija
57/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36v, en ole facessa, mutta aktiivinen muualla somessa.

58/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin naamataulusta vuonna 2014 ja en ole tarvinnut sitä

Olettehan rohkea ja teet samoin.

Vierailija
59/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tällä hetkellä ulkomailla ja facebook on mainio tapa pitää yhteyttä ystäviin sekä sukulaisiin ja nähdä helposti juttuja heidän jokapäiväisestä elämästään. En tunne ollenkaan asuvani niin kaukana heistä. 

Vierailija
60/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v ja vähän aikaa sitten poistin tilin. Ei siellä kukaan enää kirjoittanut mitään. Uutisvirta täynnä vain jounin kauppaa ja muistoja edellisiltä vuosilta. Niitä muistoja en ymmärrä ollenkaan. Sama kuin uusinnat pyörisi niin kuin tv:ssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi