Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa ihmisiä ketkä eivät käytä facebookia?

Vierailija
26.01.2018 |

Vaikea uskoa.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liityin vasta vuosi sitten. En ole vielä kyllästynyt. Itse postailen n kerran viikossa jotain. Joka päivä käydään keskustelua. Puhutaan kirjoista elukoista tai ajankohtaisista asioista. Mitään vihapuhetta tms ei ole. Mun kav eriyhteisöni on vähän aikuisempaa porukkaa. On kavereita jotka ei ole facessa. Mulla on muutakin elämää. Yksityisasioista puhutaan vain livenä. Kuulun myös muutamaan ryhmään.

Vierailija
62/90 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa ! En ole facebookissa, enkä tuu koskaan olemaankaan.

Joutavaa löpinää.

En haluu olla some / kännykkäriippuvainen. Joskus on päiviä, että katson kännykkää eka kerran vasta 

iltapäivällä, ellei se oo soinut, tai viestin tulo ääntä kuulunut.

Eiköhän se oo jo muinais historiaa roikkua yhtään missään somessa ym ym ym.

Ihmisillä on omakin elämä mitä vanhana muistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuoden pois facesta, ei ole ikävä. Muitakaan some- tilejä ei ole eikä tule. N45

Vierailija
64/90 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikkaa opiskelevista pojistani ei kumpikaan ole. Ei kuulemma ole mitään tarvetta. Opiskeluryhmät toimii heillä kuulemma whatsappissa, samoin harrastusryhmät.

Vierailija
65/90 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mutta aika vähän käytän. Ärsyttää se mainonta siellä. Ja ystäviin nyt olen muuten yhteydessä.

Vierailija
66/90 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä mene äärikaupalliseen henkilöprofilointi- ja urkintajärjestelmään.

M5x 

Vierailija
67/90 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni ei käytä. Ja on sellaisella alalla jossa sen osaamattomuudesta on haittaa

Vierailija
68/90 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tekemisissä kenenkään sellaisen ihmisen kanssa joka käyttää facebookkia. Joo ei varmaan ole 1001 "kaveria" joiden kanssa puhua paskaa, mutta ne muutamat oikean elämän ystävät, jotka eivät myöskään levittele koko elämäänsä tunemattomall taholle voittaa kyllä määrän laadulla ja hyvällä keskustelulla. En pysty käsittämään, miten te voitte käyttää Facea ja pistää sinne tai Instaan kaikki yksityisasianne ja peniksenne ja perseenne kaiken maailman runkkareille näytille.

Vierailija
69/90 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v mies.

En ole koskaan ollut Facebookissa, WhatAppissa, enkä Instassa.

Vierailija
70/90 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enään vain lähinnä yhteistyökumppaneiden ilmoittelun takia ja lähinnä vain enään sedät ja tädit tavoittaa ja hiukan jo aikuisten sähköpaimen.

Vierailija
71/90 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni ei käytä. Ja on sellaisella alalla jossa sen osaamattomuudesta on haittaa

Osaamattomuudesta? Anteeksi, mitä? Ovatko Fassukan käyttäjät tietoteknisesti taitavampia?

Vierailija
72/90 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän, ettei kuulu johonkin someen, esim. facebookiin, mutta en ymmärrä sitä, ettei ole missään somessa. Nyt on vuosi 2018 . Aika ulapalla on jos ei ihan missään somessa ole.

Vierailija
73/90 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 v. nainen, eikä kiinnosta itseä  face-bookit, instat ja mitä niitä nyt  onkaan pätkääkään.

Tytärtäni (16 v.) olen jo  kieltänyt tuomasta älypuhelintaan ruokapöytään, kun syömme

Vierailija
74/90 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole faces, instas, wazzupis, twitteris, kikis tms. Linkednissä semiaktiivinen.

Digimarkkinoinnin asiantuntijahommia teen :)

Vierailija
75/90 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ja luetaanko myös tämä Vauva-palsta someen ?

Vierailija
76/90 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän, ettei kuulu johonkin someen, esim. facebookiin, mutta en ymmärrä sitä, ettei ole missään somessa. Nyt on vuosi 2018 . Aika ulapalla on jos ei ihan missään somessa ole.

Ulapalla mistä?

Vierailija
77/90 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, missään muussa kuin whatsapissa, tarkoituksella.

M44

Vierailija
78/90 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tietämättömyydestä johtu vaan on tietoinen valinta

Vierailija
79/90 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Facebookissa muutaman päivän vuonna 2007 ja suljin tilini tajuttuani, etten halua elämääni kaiken kansan nähtäville nettiin, josta sitä ei ikinä saa pois.

Vierailija
80/90 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Minusta nimenomaan ne jotka siellä somessa ovat koko ajan ovat tuuliajolla siellä ulapalla ilman, karttaa, airoja tai ankkuria. Somessa puhutaan pelkkään shaibaa, mutta ei se tarkoita sitä, ettei tietenkään voisi olla käyttämättä jotain ilmaisia viestitysvälineitä. Näitähän on netissä tuhansia. Jos tietää ainoastaan, instan, facen ja twatterin, niin onpa sivistymätöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi