Onko olemassa ihmisiä ketkä eivät käytä facebookia?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän, ettei kuulu johonkin someen, esim. facebookiin, mutta en ymmärrä sitä, ettei ole missään somessa. Nyt on vuosi 2018 . Aika ulapalla on jos ei ihan missään somessa ole.
Ulapalla mistä?
Nykyajasta. Jos mun treffikumppani alkaisi luetella, etten kuulu sinne en sinne enkä sinne someen ja kävisi ilmi, ettei käytä yhtään mitään somea (mukaan lukien whatsapp), niin aika takapajuisen kuvan antaa itsestään.
Minä en ole.eikä mieheni,eikä 18 v poikani.Ei tarvetta minkäänlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän, ettei kuulu johonkin someen, esim. facebookiin, mutta en ymmärrä sitä, ettei ole missään somessa. Nyt on vuosi 2018 . Aika ulapalla on jos ei ihan missään somessa ole.
Ulapalla mistä?
Nykyajasta. Jos mun treffikumppani alkaisi luetella, etten kuulu sinne en sinne enkä sinne someen ja kävisi ilmi, ettei käytä yhtään mitään somea (mukaan lukien whatsapp), niin aika takapajuisen kuvan antaa itsestään.
Miksi sellaista pitäis käyttää, jos on tekemisissä ihmisten kanssa ihan oikeassa elämässä? Somessa ihmiseltä lähtee kaikki lapasesta. Onko sinne oikeesti mukavaa laittaa kaikki itsestään? Älypuhelimet nauhoittaa jo nyt sinun paskantamis ja runkkausäänesi tietämättäsi. Ne mikit on AINA auki jos puhelinkin on päällä.
Onko todellakin takapajuista ettei halua käyttää amerikkalaisten yritysten rahan ja tiedonkeruu ohjelmistoja jotka on viestintäpalveluksi naamioitu? Onko takapajuista ettei halua tuhatta ”ystävää” facebookkiin joiden kotkotuksia joudut seuraamaan. Luulet ettei siitä voi olla sinulle haittaa kun kaikki muutkin, mutta juuri toisin on asia.
Minä en missään faceissa tms ole.. mitä nyt joskus tänne vierailijana kommentoin.
En luota ihmisiin, töissäkin kerron itsestäni tai elämästäni hyvin ympäripyöreästi.
En kyllä jaksaisi instan, snapin ja kaikkien whatsapp-ryhmien lisäksi alkaa seuraamaan facea. Voihan joidenkin tapahtumien yms. sivuilla käydä, vaikkei itse olisikaan facen käyttäjä. Ihan tarpeeksi menee jo aikaa sosiaalisten medioiden parissa ilman facea.
En oo enkä tuu, tiedän liikaa
Tietotekniikan insinööri
Minä. 39-v tietoliikenne insinööri. En aio myöskään liittyä sosialistiseen mediaan.
Sinnehän ne kaikki vähän "alaikäisetkin" (alle 13-vuotiaat) tekivät tilinsä joskus 2010-luvun vaihteessa. Nykyään nämä samat ihmiset ovat siirtyneet instaan ja snapchatteihin, ja käyttäneet niitä jo useamman vuoden... On myös hyvin monia 2000-luvulla syntyneitä, jotka eivät ole koskaan olleet Facebookissa.
Siis ihan niinkuin ei tatuointejakaan saa.
(siinä se toinen nykyajan näkyvä vitsaus)