Pyrogratiaa gollece-housuissa ja muita vaikeita sanoja
Keskustelusta bongasin sanan "pyrogratia", ja jäin miettimään onko se yhdistelmä tulta ja gratiinia, vai kenties tulenjumala.
Kommentit (76)
Joissain maissa hallitsee tigtaattori jolla on sradegia valloittaa raja naapurit ja hajottaa demogratia.
22 tarkentaa, nuo kaikki sanat olen nähnyt ns. tekstaripalstalla...
Olumppiamitallistit ja muut urheiliat pukeutuu liitsiin kylmällä. Toopinkia ottavat iltaisin.
Mulla on aika ouksiin rönkteniin.
Se on OYS eikä mikkään ouksi.
Yksi nainen, jonka työ koskee erittäin kiinteästi adoptioita, kirjoittaa "adobtio".
lemtori kirjoitti:
Sitten kun tulin rönkenistä niin otin pari kaliaa, olihan enään 24 ekeä tililläm joten ostinne lähi-kaupast hei. tosin oli periantai
Ihana, ihana ketju, kiitos perjantain pelastamisesta!!😍❤😂🤣
Mitä käy jos iskee tiapeeteskohtaus, onko soitettava pijan anpulanssi ja saatava resetti atteekkiin? Ketä tietää?
Mulla on semmonen perjaate, että lapsen on pakko soittaa ensin pienoa ja vasta sitten ottaa atsmalääkkeet!
Ylä kerran naaburi soittaa pienoa ja ksylifoonia, voinko soittaa hätä keksukseen vai bolliisille?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on semmonen perjaate, että lapsen on pakko soittaa ensin pienoa ja vasta sitten ottaa atsmalääkkeet!
Ottaako ihnalaatturista vai taplettina?
Antakaa nyt jotain gongreettisia esimerkkejä!
Ostin Kappahallista gollagen, jossa oli liika lyhkäset hiat.
Invarkti on vaarana jos syöt rilliruokaa ja kepappia, ota mieluummin panaania ja avokaatoa.
Laalumia ei taija ketään enään harrastaa? Nyt vaan rosraineria poletaan ja potipunpissa käyään, ainakin naapurin Piankka.
Miltä kuullostaa: nyt lasangea naamariin, illalla kaakkaota ja keväällä ajateltiin lähteä Gyprokselle lomalle. Epygtiä ajateltiin kanssa, mutta se on varmaa vähä epästapiili maa.
Vierailija kirjoitti:
pitäisiköhän lapsettomuusasioissa kääntyä psygologin ja kynegologin puoleen?
Kynekoloki on hyvä vaihto ehto lapsettomuus asioissa.
ihqu ketju