Windows95man hypetyskeskustelu
Suomen edustajan kritisointi nakuilusta menee yli hilseen! Lavoilla on nähty naisia läpinäkyvissä tamineissa, eikä alusvaatteisillaan olevat miehetkään ole mikään uusi juttu. Olin iloinen kun näin Teemun karvaiset kankut, ja kun Henri tuki laulullaan upeaa performanssia! Lavalla
Hyvä jätkät!
Ainiin, olen hetero mies
Kommentit (25)
Esittäjänä mies, joka ei ole menestynyt missään.
Miesten voimaantumisbiisi! Kannatan! T. Heteronainen
Ketään ei haittaa jos laihat naiset keikkuu puolialastomana tekorinnat ja tekohuulet pitkällä, mutta heti kun tavis mies pistää ihonväriset alkkarit, niin alkaa kauhee vinkuminen ja kitinä.
Olin ylpeä heistä, mahtava meno. Teemu on myös taiteilijana lahjakas sekä ihanan positiivinen tapaus!
Se esitys on hyvä, koska siinä erotellaan katsojien suhteen jyvät akanoista. Kuka on tekopyhä vihaaja ja kuka ei, kenellä on huumorintajua ja kuka suuttuu jne. Hyvä kun saa aikaiseksi reaktioita.
Kaikki muut artistit lähinnä sitä samaa huttua,mut Teemu ja Henri rokkaa!
Näkyikö -ttu ne kassit vai eikö, -ttu? Hä?
Kivekset esiin. Irlannin saatana ja noita-akka voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kivekset esiin. Irlannin saatana ja noita-akka voittaa.
Israel voittaa! Ääni ihan piruuttaan Israelille👹👹👹
Vierailija kirjoitti:
Se esitys on hyvä, koska siinä erotellaan katsojien suhteen jyvät akanoista. Kuka on tekopyhä vihaaja ja kuka ei, kenellä on huumorintajua ja kuka suuttuu jne. Hyvä kun saa aikaiseksi reaktioita.
Jep. Kaksinaismoralismi kukoistaa. Ei ole naisten pukeutumisesta samanlaista kitinää...
Oksettava juntti! Painukoot helvettiin!
Vierailija kirjoitti:
Se on laulukilpailu eikä friikkisirkus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on laulukilpailu eikä friikkisirkus!
Mikä helvetin friikkisirkus suomen esitys on? Mieti nyt jumalauta vähän mitä puhut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kaksinaismoralismi kukoistaa. Ei ole naisten pukeutumisesta samanlaista kitinää...
Jep! Tavallinen mies kun pelleilee, eikä edes alasti niin show on valmis! Olin niin ilonen kun pääsivät finaaliin! Kaikki kritisoijat ja haukkujat saavat katsoa lisää sitä "pervoilua"!
0/5