Kuinka moni on tällä hetkellä masentunut siitä, että työpäivä meni paskasti?
Minä juu. Kauhistuttaa ajatella miten voin katsoa ihmisiä silmiin huomenna. Voihan olla että minua ei syytetä, vaan toisia osapuolia. Mutta koska en vielä tiedä miten käy, niin on stressi päällä.
Kommentit (21)
Äitini kysyi, että mitä sä sitten muka teet, kun sanoin, että voisin jäädä vaikka työttömäksi.
Sanoin sille, että mitä vitttua se sulle kuuluu!?
Sanoin näin, koska mä välitän eiks niin? :)
Se oli kyllä yksi parhaista lauseistani äidilleni ikinä :D Onnittelut minulle siitä!
Mä oon parin vuoden päästä paljon rikkaampi ja parempituloinen kuin äitini ikinä, vaikka en kävis töissä! Buahhhahhhaaa. Niin mitä vittttua se sille kuuluu, mitä tekisin?
Ja se ei tosiaankaan sanonut sitä välittävällä äänellä tai tavalla, vaan riitaa haastavalla ja arvostelevalla.
Jokainen kunnon lapsi välittää äidistään huutamalla sille, että mitä vittua mun asiat sulle senkin saaaatanan mulkku, kuuluu.
Työpäivä on työpäivä. Paska on paska. Mua usein syytetään koska en osaa pelata. Mutta luulisin saavani muutakin työtä jos halutaan mut syylliseksi. Surullista että aikuisten maailma on kuin yläaste.
Niin, mä sanoin mun äidille, että mitä se sulle kuuluu? Sitten samaan hengenvetoon sanoin sille, että mitä mun asiat sille silloinkaan kuului, kun olin kaksikymppinen? Kutistuin vain silloin hänen edessään, kun hän syytti mua omista suunnitelmistani tai siitä, että olin aloitekyvytön ja masentunut. Hän siis pilasi elämäni.
Aivan kuin ei siitä, että haluaisin jäädä pois työelämästä, tai ainakin nykyisestä vitttuhalkipoikki ja pinoon inho-ammatistani, voisi vain keskustella, miksi äidin pitää olla niin sairas aivovammainen, että kysyy heti riidan haastamissävyyn, että mitä sä sitten muka tekisit? Vitttuako se hänen asiansa on tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mä sanoin mun äidille, että mitä se sulle kuuluu? Sitten samaan hengenvetoon sanoin sille, että mitä mun asiat sille silloinkaan kuului, kun olin kaksikymppinen? Kutistuin vain silloin hänen edessään, kun hän syytti mua omista suunnitelmistani tai siitä, että olin aloitekyvytön ja masentunut. Hän siis pilasi elämäni.
Mutta kumma kyllä se vitttumuna myönsi, että oli tyhmä, kun sekaantui silloiseen elämääni. Nonni. Tyhmyydestä saa maksaa.
Tyhmyydestä saa maksaa. Siitä maksaa mun vihalla. Sitä saa, koska sitä tilaa.
Toivon, että äiti tuntisi itsensä ihan surkeaksi ja paskaksi. En anna sille koskaan anteeksi.
En anna anteeksi, koska siitä ei ole odot.ettavissa mitään hyötyä, eli muutosta äidin suhteutumisessa minuun. Paska mikä paska.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että äiti tuntisi itsensä ihan surkeaksi ja paskaksi. En anna sille koskaan anteeksi.
Tämä on yksi elämäni tavoite. Etsin hänestä kaikki viat, kuten hän teki mulle puuttuessaan mun asioihini ja hieron ne hänen naamaansa haavoittuneen korahduksin.
Ja valitan myös esimiehestä työterveyshoitajalle. Esimies on mulkvist, jolle ei työntekijöiden hyvinvointi ole mikään tärkeä asia.
Työt nyt on samaa paskaa aina,mutta jotenkin taas vetää mieltä matalaksi kun ihan täydessä lounasruokalassa menin syömään jonkun naisen viereen ja huomasin että se hilaa pikkuhiljaa tuolia kauemmaksi minusta.
mistä se johtuu että aiheutan naisille aina tuollaisen lähes oksennusrefleksin?
Kun työssäkäyvällä on paha olla, niin mitä vittttua esimies kuvittelee saavuttavansa sillä, ettei ymmärrä, että työntekijöilläkin voi olla pahoinvointia ja työpaikan asenneilmapiiri pahentaa sitä? Haluaako se, ettei kukaan jaksa töissä, ja että kaikki jäävät saikulle? Ilmeisesti haluaa. Pidän sitä täytenä mulkkuna, ennen olin myötämielinen, mutta se alkaa olla loppu nyt, minä katson esimiestä nenääni pitkin kuin hevosenpullaa.
M42v kirjoitti:
Työt nyt on samaa paskaa aina,mutta jotenkin taas vetää mieltä matalaksi kun ihan täydessä lounasruokalassa menin syömään jonkun naisen viereen ja huomasin että se hilaa pikkuhiljaa tuolia kauemmaksi minusta.
mistä se johtuu että aiheutan naisille aina tuollaisen lähes oksennusrefleksin?
Ehkä menit vain liian lähelle? Mä teen noin naisillekin, jotka istuvat vaikka vahingossakin liian kiinni, ja olen itse nainen.
Kunhan saan raha, jonka turvin häivyn paskan esimiehen alaisuudesta, niin odotan, että ne itse antaa mulle potkut laiskottelusta :D Sanon kehityskeskusteluissa, että mua ei motivoi tää työ yhtään, koska mua ei motivoi työnteko pelkän rahan takia, en ole niin köyhä. Ja katson, millaisiksi naamat muuttuu :D
Vierailija kirjoitti:
M42v kirjoitti:
mistä se johtuu että aiheutan naisille aina tuollaisen lähes oksennusrefleksin?Ehkä menit vain liian lähelle? Mä teen noin naisillekin, jotka istuvat vaikka vahingossakin liian kiinni, ja olen itse nainen.
en mennyt,normivälit ruokapöydissä.
mutta mulle aika normaalia,baarissakin saan pöydän ja baaritiskin tyhjäksi naisista sanomatta sanaakaan,äitikin hylkäsi minut lapsena,pillua en saanut kuin kännisiltä muijilta,avokkikin paljasti lapsen saatuaan ettei seksi mun kanssa ole ikinä tuntunut miltään eikä suostu vapaaehtoisesti tulemaan lähellekään,ym.ym.
M42v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42v kirjoitti:
mistä se johtuu että aiheutan naisille aina tuollaisen lähes oksennusrefleksin?Ehkä menit vain liian lähelle? Mä teen noin naisillekin, jotka istuvat vaikka vahingossakin liian kiinni, ja olen itse nainen.
en mennyt,normivälit ruokapöydissä.
mutta mulle aika normaalia,baarissakin saan pöydän ja baaritiskin tyhjäksi naisista sanomatta sanaakaan,äitikin hylkäsi minut lapsena,pillua en saanut kuin kännisiltä muijilta,avokkikin paljasti lapsen saatuaan ettei seksi mun kanssa ole ikinä tuntunut miltään eikä suostu vapaaehtoisesti tulemaan lähellekään,ym.ym.
No miksi haluaisitkaan mitään tuollaisen kumppanin kanssa?
Olin pitkästä aikaa aivan puhki työpäivän jälkeen. Mitään ertyisen raskasta ei ollut, mutta kyllä 11h päivä aikaisesta aamusta normi 8h sijaan pistää väsylle.
Töitten jälkeen päikkärit, niin nyt sentään jaksa vähän puuhailla.
Huomenna vielä aamuvuoro, niin onhan se varma, että bisse maistuu ku ulos pääsen.
Tai sit sanois kehityskeskusteluissa, että tää nyt on muutenkin täysin epäonnistuneen ammatinvalinnan lopputulos omassa epäonnistuneessa ja masentuneessa elämässäni. Mutta että pakko jaksaa eläkeikään, nyyh. (vaikka se ois pelkkä bluffi, takataskussa ois rahat häipyä koska vain). Sit esimies ois ihan että voi vttu että pitää tuotakn katsella vielä vuosia, kjäh kjäh.
Haluatko kertoa tarkemmin? Onko tilanne oikeasti niin paha kuin miltä tuntuu? Uskon, ettei kukaan syytä sinua. Kaikille tapahtuu virheitä ja se on inhimillistä.
Minullakin on p*skat fiilikset tästä päivästä. Kaikki meni päin honkia aamusta alkaen. Kaikki vastusti ja koneetkin lakkasi toimimasta. Masentaa rankasti. Mutta jospa tämä tästä.
Paljon tsemppiä sinulle! Kaikki kääntyy parhain päin.