Suuri presidenttitentti YLE1 klo 21.05 OFFICIAL
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Sipilä haluaa ahneuksissaan jatkaa ja luoda Suomesta köyhien ja rikkaiden maan, niin äänestäkää protestiksi Paavoa. Sipilän syy .
Äänestän mielummin Haavistoa. Paavon kannattajajoukoissa on niin paljon epämääräisiä tyyppejä.
Emme halua koskaan, siis ikinä milloinkaan koskaan, Suomen Tasavallan Presidentiksi miestä, jonka vaimo on "Dirli dirli dirli dam a puppi du -mies"
Vierailija kirjoitti:
PaavostaPresidentti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkisin mielelläni ehdokkaiden älykkyysosamäärätestin tulokset. 👂
Kaikki älykkäät eivät ole välttämättä viisaita. Presidentti tarvii myös viisautta.
Noin on. Yleensä älykäs ei ole viisas. Ei ainakaan Paavo Väyrynen ole viisas. Älyä on mutta ei viisautta. On huomattu vuosien varrella.
Muistan jostain menneisyydestä jutun jossa kysyttiin oletko mieluummin älykäs kuin viisas? Ilman muuta viisas ja viisaus kantaa paremmin.Paavo nimenomaan älykäs ja viisas.
Tohtori ja allekirjoittaa aktiivimallia vastaan!
Sankari vailla vertaa.CarunaHaavistoNiinistö isänmaanpetturit puudelit tutisee ja kakat heillä jo housuissa
Voi hyvä luoja sentään. Mieti itse vaihteeksi mitä itse olet, kun noin naiivisti ajattelet.
Ottaako koville että olet tyhmä ja kannatat isänmaanpettureita CarunaHaavistoNiinistö eliktin puudeleita.
Tohtori Väyrynen on viimeinen mahdollisuus saada Suomi tolpilleen.
Niinistö saa ekalla kierroksella 78 % äänistä, Suomi on lampaiden maa ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Voi hyvä luoja sentään. Mieti itse vaihteeksi mitä itse olet, kun noin naiivisti ajattelet.