Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies paljastui pössyttelijäksi?

Vierailija
25.01.2018 |

Olen tapaillu miestä, jolla on omalaatuinen puskista iskevä huumorintaju. Tapasin miehen kaverin kautta ja vasta äskettäin tapasin sattumalta yhden tämän miehen kaverin ja juteltiin sitten hetki. Jotenkin oudosti kävi ilmi, että tapailemani mies olisi jonkinlainen pössyttyttelijä. Minuakin siis kuviteltiin sellaiseksi ja kävi ilmi, että tämä kaverinikin, joka samoissa piireissä pyörii, käyttäisi jotain aineita. Tässä oli aika paljon sulateltavaa, sillä en ole uskonut miehestä ihan ensimmäisenä sellaista, mutta vielä vähemmän kaveristani. En oikein nyt tiedä, miten pitäisi suhtautua asiaan, kun itse en ole polttanut koskaan edes tupakkaa.

Kommentit (503)

Vierailija
341/503 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen vastustajat ovat pahoja ihmisiä.

Vierailija
342/503 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun jankkaaja on kyllä selkeä psykopaatti tai narsisti ja varmaan muutakin vikaa päässä. Pakko aina saada viimeinen sana ja muiden kirjoitukset (ihan faktaankin perustuvat), lyttää aina täysin ja aloittaa saman jankkaamisen sadannetta kertaa samasta asiasta.

Ei se ainakaan minun vikani ole, että kannabiksen lääkekäyttö on todistanut täysin selvästi kannabiksen vähähaitaisuuden. Eikä sekään, että vain jotkut ns. sienet ovat kannabista vähähaittaisempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/503 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kannabiksen käyttäjät ovat juuri sellaisia jollaisiksi heidät kuvittelet tuossa fanaattisessa noitavainossasi.

Vierailija
344/503 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kannabiksen käyttäjät ovat juuri sellaisia jollaisiksi heidät kuvittelet tuossa fanaattisessa noitavainossasi.

covfefe.

Vierailija
345/503 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova on ollut ainakin riehumaan Irti Huumeesta Oy:n perustaja. Poikakin monta vuotta asui ulkomailla teltassa.

Vierailija
346/503 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietämättömyys asioista ole pahuutta. Valehtelu kyllä on, ja siihen aika moni kannabiksen vastustaja on kyllä valitettavasti sortunut.

Vierailija
347/503 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun jankkaaja on kyllä selkeä psykopaatti tai narsisti ja varmaan muutakin vikaa päässä.

Kerrotko lisää?

Vierailija
348/503 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2) Lääkekäyttö ei ole selkeä todiste siitä, että kannabis ei aiheuttaisi psykooseja, huomaa että ajattelusi on kaukana loogisesta ja tieteellisestä. Ei se tietenkään kaikilla aiheuta, niin kuin ei alkoholikaan, mutta alttiilla henkilöllä voi aiheuttaa.

Jos ei jokapäiväinen ja runsas kannabiksen käyttö lääkekäytössä aiheuta psykooseja, niin ei taida paljon vähäisempi päihdekäyttökään niitä aiheuttaa kovinkaan helposti. "Alttiiden" henkilöiden ei kannata käyttää mitään päihteitä, koska melkein mikä tahansa päihde voi aiheuttaa psykooseja alttiilla henkilöillä. 

Eihän sitä alttiutta voi etukäteen tietää. Se voi olla geeneissä uinumassa. Vai millä ihmeellä sä sen etukäteen tiedät, oletko psykoosialtis?

Tuota mietin, että eikös kannabikseen nouse toleranssit tosi nopeasti. Voisiko se vaikuttaa siihen, että lääkekäyttäjä ns. kestää sitä paremmin kuin satunnaiskäyttäjä?

Ja mä edelleenkin olen enemmän kannabiksen puolella kuin sitä vastaan. Ärsyttää vaan kun keskustelu aina polarisoituu ääripäihin.

Mä voin kertoa kokemuksen tiedoilla ja se on kuulijasta kiinni uskooko. Kannabiksen aiheuttamat psykoosit ovat erittäin harvinaisia. Toleranssi nousee jos käyttää huomattavan paljon, useita grammoja vuorokaudessa. Lajiketta vaihtamalla toleranssista huolimatta toimii. 

Koskaan en ole omistanut puntaria mutta arviolta pahimmillaan kun kasvatin meni useita grammoja päivässä ja toimi mutta vain vähän aikaa. Sitten väsäsin aina uudet savut kun halusin saada fiiliksen.

Kannabispäihtymys on lähes harhaanjohtava ilmaisu. Se ei ole niinkään päihtymys vaan olo/fiilis.

Nykyään kun käytän varsin harvoin, muutamana vkl kuukaudessa niin vaikutus on voimakkaampi. Jatkuvassa käytössä toki tuntuu muttei läheskään yhtä tehokkaasti. Tietenkin vaikutus on yksilöllinen kokemus. Itse saan kannabiksesta niin paljon irti että en oikein osaa kuvailla sitä mutta yritän.

Ensin tulee sellainen aah rentouttaa. Sitten kaikki on jotenkin selittämättömästi parempaa. Hyvä musiikki kuulostaa vielä paremmalta. Ruoka on niin hyvää ettei sanotuksi saa kun suu on täynnä. Seksi vaikutuksen alaisena on aivan uskomatonta. Selittely siitä on turhaa, se pitää kokea että sen uskoo.

Kaikille se kannabis ei kuitenkaan sovi mutta se ei ole mikään syy kieltää sitä kaikilta.

Elämä on vielä vähän parempaa, kun opettelee rentoutumaan ja nauttimaan olemisesta jotenkin muutenkin kuin päihtyneenä.

Et taida kauheasti nauttia elämästäsi?

Luulet ihan tosissasi, ettei joku voisi nauttia elämästään ilman päihteitä? Kaikkea sitä kuuleekin. Missä tynnyrissä olet oikein kasvanut?

Et kovin onnelliselta kyllä vaikuta. Varmaan aika yksinäistä on elämä.

Vierailija
349/503 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova on ollut ainakin riehumaan Irti Huumeesta Oy:n perustaja. Poikakin monta vuotta asui ulkomailla teltassa.

"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!"

Vierailija
350/503 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Poliisi on havainnut nuorten saavan myös muita huumausaineita samoilta henkilöiltä, joilta he ostavat kannabista."

Ne, jotka eivät kannabiksesta pidä, voivat pitää amfetamiinista tai subutexistä. Tärkeää on vain saada näitä kokeiluja aikaan niiden keskuudessa, jotka kannabista kerran tai kaksi kokeilevat huomaten, että eivät siitä pidä. Aika iso osa siis.

Vierailija
351/503 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä alttiutta voi etukäteen tietää. Se voi olla geeneissä uinumassa. Vai millä ihmeellä sä sen etukäteen tiedät, oletko psykoosialtis?

Ei kannata sitten käyttää yhtään mitään päihteitä, jos psykoosit pelottaa.

Pitäisi pelottaa sinuakin.

Harmi, että psykoosialttiit hakeutuvat useammin päihteiden pariin kuin ns. terveet.

Kieltolaki sentään suojelee näitä ihmisiä, joita mielenterveysongelmaisina suljetaan vankilaankin "huumeiden" takia.

Vierailija
352/503 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta toi psykoosinarkkari väittää, että kun ekan hampurilaisen söit, huumaannuit.

Jostain se riippuvuus alkaa siihenkin puuhaan, ei välttämättä huumaantumisesta, mutta hyvän olon tunteesta jonka rasva ja sokeri aiheuttavat.

Aika tavalla olet pihalla jos kuvittelet, että ns. "roskaruoka" ei aiheuttaisi riippuvuutta.

Vierailija
353/503 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta, mutta kuten aiemmin sanottua, reseptin saaminen ei ole helppoa ja edellyttää voimakkaita kroonisia kiputiloja tai muita normaalielämän estäviä vaivoja, jotka ilman lääkitystä tuomitsevat ihmisen sängyn pohjalle.

Kannabista tosiaan kokeillaan usein viimeisenä keinona, ja hyvin on tuntunut monella toimivan. Reseptin saamisen pitäisi olla paljon helpompaa. Hyvin monipuolinen ja vähähaittainen lääkekasvi kuitenkin kysymyksessä.

Vierailija
354/503 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä minusta olla stigmatisoitu päihteidenkäyttäjiä tai verrattu mielisairaisiin, vaan todettu, että päihdehakuisuus melko usein kertoo mielenterveyden ongelmista.

Ja poliisiko sitten hoitaa näitä mielenterveys- ja päihdeongelmia, joita esimerkiksi monella lapsena pahoinpidellyllä ihmisellä on?

Vierailija
355/503 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2) Lääkekäyttö ei ole selkeä todiste siitä, että kannabis ei aiheuttaisi psykooseja, huomaa että ajattelusi on kaukana loogisesta ja tieteellisestä. Ei se tietenkään kaikilla aiheuta, niin kuin ei alkoholikaan, mutta alttiilla henkilöllä voi aiheuttaa.

Jos ei jokapäiväinen ja runsas kannabiksen käyttö lääkekäytössä aiheuta psykooseja, niin ei taida paljon vähäisempi päihdekäyttökään niitä aiheuttaa kovinkaan helposti. "Alttiiden" henkilöiden ei kannata käyttää mitään päihteitä, koska melkein mikä tahansa päihde voi aiheuttaa psykooseja alttiilla henkilöillä. 

Tuota mietin, että eikös kannabikseen nouse toleranssit tosi nopeasti. Voisiko se vaikuttaa siihen, että lääkekäyttäjä ns. kestää sitä paremmin kuin satunnaiskäyttäjä?

Ja mä edelleenkin olen enemmän kannabiksen puolella kuin sitä vastaan. Ärsyttää vaan kun keskustelu aina polarisoituu ääripäihin.

Mä voin kertoa kokemuksen tiedoilla ja se on kuulijasta kiinni uskooko. Kannabiksen aiheuttamat psykoosit ovat erittäin harvinaisia. Toleranssi nousee jos käyttää huomattavan paljon, useita grammoja vuorokaudessa. Lajiketta vaihtamalla toleranssista huolimatta toimii. 

Koskaan en ole omistanut puntaria mutta arviolta pahimmillaan kun kasvatin meni useita grammoja päivässä ja toimi mutta vain vähän aikaa. Sitten väsäsin aina uudet savut kun halusin saada fiiliksen.

Kannabispäihtymys on lähes harhaanjohtava ilmaisu. Se ei ole niinkään päihtymys vaan olo/fiilis.

Nykyään kun käytän varsin harvoin, muutamana vkl kuukaudessa niin vaikutus on voimakkaampi. Jatkuvassa käytössä toki tuntuu muttei läheskään yhtä tehokkaasti. Tietenkin vaikutus on yksilöllinen kokemus. Itse saan kannabiksesta niin paljon irti että en oikein osaa kuvailla sitä mutta yritän.

Ensin tulee sellainen aah rentouttaa. Sitten kaikki on jotenkin selittämättömästi parempaa. Hyvä musiikki kuulostaa vielä paremmalta. Ruoka on niin hyvää ettei sanotuksi saa kun suu on täynnä. Seksi vaikutuksen alaisena on aivan uskomatonta. Selittely siitä on turhaa, se pitää kokea että sen uskoo.

Kaikille se kannabis ei kuitenkaan sovi mutta se ei ole mikään syy kieltää sitä kaikilta.

Elämä on vielä vähän parempaa, kun opettelee rentoutumaan ja nauttimaan olemisesta jotenkin muutenkin kuin päihtyneenä.

Et taida kauheasti nauttia elämästäsi?

Luulet ihan tosissasi, ettei joku voisi nauttia elämästään ilman päihteitä? Kaikkea sitä kuuleekin. Missä tynnyrissä olet oikein kasvanut?

Et kovin onnelliselta kyllä vaikuta. Varmaan aika yksinäistä on elämä.

Olen pahoillani, että sinulla on ollut vaikeaa. On kuitenkin olemassa paljon onnellisia ihmisiä, jotka eivät saa päihteistä mitään lisäarvoa elämälleen. Voit toki defenssinä uskotella muuta itsellesi, ole hyvä vaan.

Vierailija
356/503 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä minusta olla stigmatisoitu päihteidenkäyttäjiä tai verrattu mielisairaisiin, vaan todettu, että päihdehakuisuus melko usein kertoo mielenterveyden ongelmista.

Ja poliisiko sitten hoitaa näitä mielenterveys- ja päihdeongelmia, joita esimerkiksi monella lapsena pahoinpidellyllä ihmisellä on?

Ei, vaan psykologit ja psykiatrit. Harmi, että vain harva ongelmakäyttäjä tunnustaa ongelmansa ja hakee apua siihen. Itseäänkin voi hoitaa, jos haluaa häpeän tai muun takia kärsiä salassa.

Vierailija
357/503 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuitenkin olemassa paljon onnellisia ihmisiä, jotka eivät saa päihteistä mitään lisäarvoa elämälleen.

Jos sinä et saa, joku muu voi saadakin. Ja moni saakin, etkä sinä heitä parempi ole millään tavalla. 

Vierailija
358/503 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noi pössyttelyt oo jo vähän last season? Trumpettilahkeet meni jo.

Vierailija
359/503 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuitenkin olemassa paljon onnellisia ihmisiä, jotka eivät saa päihteistä mitään lisäarvoa elämälleen.

Jos sinä et saa, joku muu voi saadakin. Ja moni saakin, etkä sinä heitä parempi ole millään tavalla. 

Jaa. Eli tekee mitä tahansa, on aina yhtä "hyvä" kuin muutkin. No kiitos tiedosta.

Kyllä minä lähtökohtaisesti pidän lakia noudattavia ihmisiä ainakin jollain tavalla yhteiskuntakelpoisempina.

Vierailija
360/503 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä lähtökohtaisesti pidän lakia noudattavia ihmisiä ainakin jollain tavalla yhteiskuntakelpoisempina.

Lakien laatiminen arpomalla ei välttämättä aina herätä lain kunnioitusta. Varsinkin kun arpomalla kiellettiin maailman vähähaittaisimman päihteen käyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan