Tapailemani mies paljastui pössyttelijäksi?
Olen tapaillu miestä, jolla on omalaatuinen puskista iskevä huumorintaju. Tapasin miehen kaverin kautta ja vasta äskettäin tapasin sattumalta yhden tämän miehen kaverin ja juteltiin sitten hetki. Jotenkin oudosti kävi ilmi, että tapailemani mies olisi jonkinlainen pössyttyttelijä. Minuakin siis kuviteltiin sellaiseksi ja kävi ilmi, että tämä kaverinikin, joka samoissa piireissä pyörii, käyttäisi jotain aineita. Tässä oli aika paljon sulateltavaa, sillä en ole uskonut miehestä ihan ensimmäisenä sellaista, mutta vielä vähemmän kaveristani. En oikein nyt tiedä, miten pitäisi suhtautua asiaan, kun itse en ole polttanut koskaan edes tupakkaa.
Kommentit (503)
Vierailija kirjoitti:
No onneksi ei sentään mielialamyrkkyjä käyttävää henkilöä osunut kohdalle. Pienet pilvihenkoset esim. kerran viikossa vastaa samaa kuin ottaisin lauantaina muutaman oluen saunan jälkeen.
Olen pilveä poltellut silloin tällöin, ennen kun siitä tuli ns muotijuttu. Aika outoa, mulle tuli ainakin ihan eri fiilis, kun otin muutaman oluen saunan jälkeen tai jointin. Eihän sitä olotilaa voi verrata alkuunkaan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.. Ero tuli.
Ja sitten lähdit juomaan laillista ja yleisesti hyväksyttyä liuotinta. PARADOKSI.
Todellinen paradoksi on se, että sinun maailmankuvassasi ilmeisesti on olemassa VAIN nämä kaksi vaihtoehtoa.
On olemassa kolmaskin: ettei koe tarvetta laittaa päätänsä sekaisin /rentoutuneeksi MILLÄÄN KEINOTEKOISELLA muuta kuin elämällä, joka sinänsä riittää elämyksiin ja rentoutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.. Ero tuli.
Ja sitten lähdit juomaan laillista ja yleisesti hyväksyttyä liuotinta. PARADOKSI.
Todellinen paradoksi on se, että sinun maailmankuvassasi ilmeisesti on olemassa VAIN nämä kaksi vaihtoehtoa.
On olemassa kolmaskin: ettei koe tarvetta laittaa päätänsä sekaisin /rentoutuneeksi MILLÄÄN KEINOTEKOISELLA muuta kuin elämällä, joka sinänsä riittää elämyksiin ja rentoutumiseen.
Pitäis tuossa keväällä hakea keinotekoista hirvenlihaa, kun kaverilla on sitä pakastin täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat luuserihommaa. Liittynee mt-ongelmiin, enpä tiedä ketään päästään tervettä joka tarvitsisi jatkuvasti, säännöllisesti päihteitä.
Tämä, etenkin tuo loppu. Lisäksi vielä rasitteena alkkiksen tai pilviveikon piirit, joista löytyy monesti paljon pahempaa porukkaa ja siihen menoon voi joutua tahtomattaankin sekaantumaan. Kukapa esim. takaa ettei sillä iloisella, vain viihdekäyttävällä pilvipoitsulla ole maksamattomia trippivelkoja ikäville tyypeille?
Jos viihdekäyttää eli käyttöä tapahtuu muutaman kerran kuukaudessa, tuskin kauheita 'trippivelkoja'(?) saa aikaiseks.
Muutaman kerran kuukaudessa poltto maksaa sen ehkä 50€ korkeintaan, aski päivässä tupakkaa on jo lähemmäs 200€.
Ties mitä keuhkosyöpä-velkoja siis tupakoitsijoilla, saati sitten diabetesvelkoja 95kg mammoilla😱😱😰No niin, tuskin itsekään tahtoisit olla 95 kg painavan "diabetesvelkaisen" mamman kanssa? Ymmärrät siis varmaan myös, miksi ei-huumeita käyttävä halua olla kanssasi.
Sovitaanko siis, että narkit seukkaa keskenään samoin kuin lihavat? Jokaiselle oman tasoisensa :)
Eli av- mamman mielestä 2 kertaa kuukaudessa poltteleva on _narkki_ ?😂 Vaikka olisi ainut päihde mitä käyttäis? Sitten ihan erikseen toki juopot ja muut ..
Tajuan kyllä olevani palstalla ..
Täällä kun verrataan, että kaikki huumeet vastaan kannabis ja ainoa laiton päihde, eli alkoholi on pahin kaikista. Totanoin, miten kaikki alkoholia sisältävät juomat niputetaan samaan kategoriaan? En nyt kuitenkaan esim olutta pidä yhtä vaarallisena kuin esim vodkaa tai punaviiniä ja rommia sekoittaisi keskenään. En ole koskaan kuullut, että pelkkää olutta juomalla kukaan olisi seonnut totaalisesti. Kirkasta viinaa juomalla saa kyllä pään siihen kuntoon, että voi jonkun tappaa, kun verensokerit putoaa jos ei syö. Viinilasillinen ruoan kanssa tai pari illalla, ei nyt ole sama asia, kun vetäisi kossupullon vartissa. Ihme yleistystä pilvenpössyttelijöiltä!
Kofeiiniin ei kyllä synny voimakasta riippuvuutta ja siitä tulevat "vieroitusoireet" kestävät 1-2 päivää ja ovat hyvin lieviä. Kahvinjuonnissa kyse on totutusta tavasta ja käyttäytymismallista, ei mistään riippuvuudesta kofeiiniin.
Sekin, ettei kannabis koukuta, on vain puoliksi totta. Fyysistä riippuvuutta siihen ei synny, mutta psykologisesti se on aivan kiistatta koukuttavaa. Vain pahimmat pilviuskovaiset kieltävät sen. Toki pössyttely on siinä mielessä helpompaa lopettaa kuin ryyppääminen (molemmista on kokemusta), että alkoholiin tulee psykologisen koukun lisäksi myös fyysinen koukku ja aika hirveät vieroitusoireet, joten niiden pelko saattaa sinällänsä ajaa juomaan lisää.
Mutta se on p*skapuhetta, ettei kannabis ole lainkaan koukuttavaa. Kyllä siihen vähän helvet*n monet ovat psykologisesti koukussa ja varmaan näistä pilviuskovaisista hörhöistäkin moni pössyttelee päivittäin ja on psykologisesti koukussa siihen, mutta ei halua myöntää sitä. Monet eivät luultavasti edes tiedosta sitä. Sillä periaatteella, jolla kannabis ei ole mukamas koukuttavaa, voidaan myös amfetamiini ja kokaiini luokitella ei-koukuttaviksi. Ei niihinkään mitään fyysistä koukkua synny, mutta psykologisesti ne kyllä koukuttaa, kuten kannabiskin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillu miestä, jolla on omalaatuinen puskista iskevä huumorintaju. Tapasin miehen kaverin kautta ja vasta äskettäin tapasin sattumalta yhden tämän miehen kaverin ja juteltiin sitten hetki. Jotenkin oudosti kävi ilmi, että tapailemani mies olisi jonkinlainen pössyttyttelijä. Minuakin siis kuviteltiin sellaiseksi ja kävi ilmi, että tämä kaverinikin, joka samoissa piireissä pyörii, käyttäisi jotain aineita. Tässä oli aika paljon sulateltavaa, sillä en ole uskonut miehestä ihan ensimmäisenä sellaista, mutta vielä vähemmän kaveristani. En oikein nyt tiedä, miten pitäisi suhtautua asiaan, kun itse en ole polttanut koskaan edes tupakkaa.
Ota rahat ja juokse!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota rahat ja juokse!!!!
Samaa mieltä! Muuttuu ukkosi aikaa myöten oudommaksi ja oudommaksi. Pian alkaa muisti pätkimään pahasti. Ootko jo huomannut muistissa mitään ongelmia? Esim sanoo jotain ja myöhemmin kiistää sanoneensa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan silloin tällöin käyttävä edes käyttää pilveä? Eikö yhtä hyvin voisi olla ilman?
Itse ymmärrän vanhan hyvän ajan huumeaddikteja, joiden on saatava kamaa ja jollain lailla pönttö sekaisin tai muuten elämä on hyvin ikävää. Mutta sellainen mukasivistynyt viihdekäyttö, jota aina puolustellaan on typerää. Jos ei pysty satunnaisesta käytöstä luopumaan niin myöntäköön sitten, että jonkinlainen riippuvuus on olemassa.
Tuolla logiikalla kaikkea nautintoa antavaa pitää tehdä jatkuvasti. :D Taidat olla aika addiktiivinen ihminen? Miksi edes silloin tällöin naida kun yhtä hyvin voi olla ilman? Älä vaivaa pientä päätäsi asioilla joita et ymmärrä.
Me jotka pajautellaan toisinaan saadaan siitä hyvää mieltä, rentoutumista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se kannabiskin on huume. Samoin kuten muutkin päihdyttävät aineet. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?
Laillisena se olisi päihde, reseptillä se on lääke. Colarado on näyttänyt miten käy kun kannabis laillistetaan. Kaikin puolin menestystarina.
No eikös se ole sitten sama, että kaikki laittomuudet laillistetaan ja valtiolta voi ostaa palveluksia/mitä vaan? Rikollisuus laskee ja valtio saa tuloja! Palkkamurha 10 000€, raiskaus 500€, gramma heroiinia 50€ yms. Eipä ole paljon rikollisuutta kun valtio hoitaa laittomuudet rahaa vastaan ja verotulot moninkertaistuvat!! Mahtavaa! Pointti tässä oli, mihin pistetään raja rikollisuuden vähentämiseksi ja valtion tulojen kasvattamiseksi.
Tässä sen näkee kuinka laillistamisen vastustaja ei kestä totuutta. Laillistetaan sitten murhatkin kun kannabis.
Tuo on niin typerää etten tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa? Siinä on melkoinen ero rikonko lakia polttamalla jointin tai vetämällä sua turpiin. Ensimmäinen teko on mukarikos koska se kohdistuu vain itseeni. Toinen on jo ihan oikea rikos.
Vierailija kirjoitti:
Itse aiheeseen. Jättäisin heti pilven polttelijan. Noista ei tule kun pahoja ongelmia. Katsopas missä porukoissa pyörii, olen sata varma, että myös muut laittomat päihteet maistuu. Tuosta kundista ei tule ikinä mitään. Saat elättää sitä koko ikäsi, varastaa omaisuutesi ja alkaa uhkailemaan ja hakkaamaan, että saa lisää kamaa. Nää jutut menee just näin. Pakene vielä kun voit, kohta voi olla jo myöhäistä! Nimim kokemusta löytyy!!
Omaan käyttöön kasvatus on yleistynyt ja yksi syy on ettei haluta pyöriä niissä epämääräisissä porukoissa.
Kannabis ei myöskään koukuta niin että sitä on pakko saada. Oma vikasi jos kokemusta löytyy väärien tyyppien kanssa olemisesta. Itse olen pajautellut kohta 29 vuotta satunnaisesti eikä vieläkään haluta edes kokeilla muita laittomia aineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota rahat ja juokse!!!!
Samaa mieltä! Muuttuu ukkosi aikaa myöten oudommaksi ja oudommaksi. Pian alkaa muisti pätkimään pahasti. Ootko jo huomannut muistissa mitään ongelmia? Esim sanoo jotain ja myöhemmin kiistää sanoneensa.
Tätä on sattunut. Puhe pätkii ja välillä vaihtuu aihe lennosta ja unohtaa aikasemman aiheen ennen kuin sitä on käsiteltu, eikä välttämättä muista jälkikäteen paljoakaan, mitä ollaan puhuttu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannabis ei myöskään koukuta niin että sitä on pakko saada.
Ei fyysisesti, mutta psyykkinen koukku valitettavan monen kohdalla johtaa siihen, että kun kannabista sitten syystä tai toisesta ei olekaan saatavilla, tilalle on saatava jotakin muuta. Kun tottuu hiljentämään ajatukset ja levottomuuden jollakin aineella, alkaa pian aivan tavallinenkin aivotoiminta ja arkielämä tuntua sietämättömältä. Ja ainahan sieltä piireistä joku löytyy, jolta saa "tämän kerran" vaikka rauhoittavia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan silloin tällöin käyttävä edes käyttää pilveä? Eikö yhtä hyvin voisi olla ilman?
Itse ymmärrän vanhan hyvän ajan huumeaddikteja, joiden on saatava kamaa ja jollain lailla pönttö sekaisin tai muuten elämä on hyvin ikävää. Mutta sellainen mukasivistynyt viihdekäyttö, jota aina puolustellaan on typerää. Jos ei pysty satunnaisesta käytöstä luopumaan niin myöntäköön sitten, että jonkinlainen riippuvuus on olemassa.
Tuolla logiikalla kaikkea nautintoa antavaa pitää tehdä jatkuvasti. :D Taidat olla aika addiktiivinen ihminen? Miksi edes silloin tällöin naida kun yhtä hyvin voi olla ilman? Älä vaivaa pientä päätäsi asioilla joita et ymmärrä.
Me jotka pajautellaan toisinaan saadaan siitä hyvää mieltä, rentoutumista jne.
Miten sun huumeiden käyttö liittyy lisääntymiseen? Keksi nyt parempi selitys narkkaamisellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota rahat ja juokse!!!!
Tätä on sattunut. Puhe pätkii ja välillä vaihtuu aihe lennosta ja unohtaa aikasemman aiheen ennen kuin sitä on käsiteltu, eikä välttämättä muista jälkikäteen paljoakaan, mitä ollaan puhuttu. Ap
Just toi! Ajatus harhailee ja tänään sanoo toista ja huomenna toista. Väittää ihan ääliömäisiä asioita muka totuutena ja seuraavana päivänä ei muka oo sanonu tai sanonu ihan eri tavalla. Asiat vaihtuu just lennosta vieden huomion muualle. Lähe nyt äkkiä menee ennen ku o myöhästä!!! Oot kusessa muuten!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me jotka pajautellaan toisinaan saadaan siitä hyvää mieltä, rentoutumista jne.Miten sun huumeiden käyttö liittyy lisääntymiseen? Keksi nyt parempi selitys narkkaamisellesi.
Täh ja häh? Lisääntyminen? En käytä huumeita, ainoastaan kannabista näistä laittomista. Sitäkin niin satunnaisesti että en pidä sitä minkäänlaisena ongelmana. Jos pitää kannabiksen käyttöä narkkaamisena niin se kertoo aika paljon sanojasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me jotka pajautellaan toisinaan saadaan siitä hyvää mieltä, rentoutumista jne.Miten sun huumeiden käyttö liittyy lisääntymiseen? Keksi nyt parempi selitys narkkaamisellesi.
Täh ja häh? Lisääntyminen? En käytä huumeita, ainoastaan kannabista näistä laittomista. Sitäkin niin satunnaisesti että en pidä sitä minkäänlaisena ongelmana. Jos pitää kannabiksen käyttöä narkkaamisena niin se kertoo aika paljon sanojasta.[/qu
Narkkaaminen on huumeiden käyttämistä. Kannabis on huume. Mitä osaa yhtälöstä et käsitä?Kertoo aika paljon ihmisestä eli itsepetoksen määrästä jos ei tuota pysty käsittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain päänsäryn tästä ketjusta. Suomi 2018. Ei saatana :D
Suomen kommunismi on niin syvälle juurtunut ja asenteellista ettei yksittäinen kansalainen omista omaa suutaan ja mieltään.
Hän ei saa työntää suustaan kasvimateriaalia rangaistuksetta ja naistenkin pitää olla kielteisiä tälläisiä tapauksia kohtaan isänmaan takia.
Jos on erimieltä tai myönteinen niin sitten on luultavasti pahamaineinen narkkari. Muita mielipiteitä ei ole.
Suomessa 2018 kansalaisella ei ole vieläkään oikeutta omaan vartaloonsa ja mieleensä, mutta eläimiin sekaantuminen dekriminalisoitiin Suomessa vuonna 1971!
Öyh jeäh. öööyyh öy yö yö yööhöö jeäääh
Eli jos joku tykkää nussia lehmää, se on sinun mielestäsi väärin. Mutta jos sinä haluat imeä laitonta huumetta, se on oikein. Eli sinun tahtosi ja halusi menee muiden halujen edelle. Enpä ole itsekkäämpää narkkaria nähnyt. Jos joku ei voi sietää kannabista ja ei halua että se laillistetaan, sinun mielestäsi sellainen ihminen on aivopesty ja muiden vietävissä. Olen kyllä vahvasti eri mieltä. Juurikin kannabis myönteiset ihmiset menevät nykypäivänä muiden mukana.
Tulkitset omituisesti tekstiä. En kyllä tuota lukiessa ymmärtänyt asiaa noin.
Onkohan sinulla lukemisen ymmärtämisessä jotain häiriötä?
Ei siinä lehmän nussinnasta puhuttu mitään.
Myös tuo nimittely saisi loppua jo. Se on vihapuhetta.
Omituista on myös että ymmärrät tekstistä että minä käyttäisin huumetta?
Huumesota on hyvin kallis veronmaksajille. Kai käsität sen että ei sitä halua enää maksella.
Paljon halvemmaksi käy kun myöntää kannabiksen käyttäjille oikeuden käyttää ainettaa ilman että siitä koituu kalliita oikeuskuluja ja virkamiesten tuntipalkkoja useita tonneja. Veronmaksajat ne maksaa.
Toki veronmaksajat maksavat myös sinun elämäsi. Menisit töihin.
Itsellä sama. Pössyttely ei muuten haittaa, vaikka itse en poltakaan, mutta päivittäinen sellainen kyllä. Kohtuus kaikessa.
No onneksi ei sentään mielialamyrkkyjä käyttävää henkilöä osunut kohdalle. Pienet pilvihenkoset esim. kerran viikossa vastaa samaa kuin ottaisin lauantaina muutaman oluen saunan jälkeen.