Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä olet tehnyt vaurastuaksesi?

Vierailija
24.01.2018 |

Minä olen säästänyt kuukausittain rahastoihin ja sijoittanut perintöni ja kaikki ylimääräiset tuloni osakkeisiin ja sijoitusasuntoihin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen

Vierailija
22/28 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtokaupalla, vaihdan euron kolikoita kahden euron kolikoihin ja 10 euron seteläitä 20 euron seteleihin. Ihmisiä helppo vedättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtokaupalla, vaihdan euron kolikoita kahden euron kolikoihin ja 10 euron seteläitä 20 euron seteleihin. Ihmisiä helppo vedättää.

Kutsuisin tätä enemmän huijaamiseksi kuin pelkäksi vaihtokaupaksi.

Vierailija
24/28 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain varakkaan miehen, jäin leskeksi ja perin hänen omaisuutensa, koska ei lapsia. Nyt elän mukavasti.

Vierailija
25/28 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivapalstasga 24 on tehnyt jotain vaurastuakseen. Loput ovat ulisseet pienestä päivärahasta?

Vierailija
26/28 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin yrityksen. Tällä hetkellä tienaan enemmän kuin palkkatyössä, ja tulot myös nousevat koko ajan. 

Vierailija
27/28 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskellut saadakseni melko hyväpalkkaisen työn. Sitten säästänyt ja sijoittanut parikymmentä vuotta käyttäen aina reilua velkavipua.

Vierailija
28/28 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain elämäni rakkauden ollessamme tavallisia opiskelijoita ilman omaisuutta. Monen sattuman kautta miehelle urkenikin oikein rahakas ura. Mies tekee töitä ja minä hoidan kaiken muun. Jos eroamme, puolet on minun. Ja mies on aidosti sitä mieltä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän