Mitä sinä olet tehnyt vaurastuaksesi?
Minä olen säästänyt kuukausittain rahastoihin ja sijoittanut perintöni ja kaikki ylimääräiset tuloni osakkeisiin ja sijoitusasuntoihin.
Kommentit (28)
Vaihtokaupalla, vaihdan euron kolikoita kahden euron kolikoihin ja 10 euron seteläitä 20 euron seteleihin. Ihmisiä helppo vedättää.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtokaupalla, vaihdan euron kolikoita kahden euron kolikoihin ja 10 euron seteläitä 20 euron seteleihin. Ihmisiä helppo vedättää.
Kutsuisin tätä enemmän huijaamiseksi kuin pelkäksi vaihtokaupaksi.
Nain varakkaan miehen, jäin leskeksi ja perin hänen omaisuutensa, koska ei lapsia. Nyt elän mukavasti.
Vaivapalstasga 24 on tehnyt jotain vaurastuakseen. Loput ovat ulisseet pienestä päivärahasta?
Perustin yrityksen. Tällä hetkellä tienaan enemmän kuin palkkatyössä, ja tulot myös nousevat koko ajan.
Opiskellut saadakseni melko hyväpalkkaisen työn. Sitten säästänyt ja sijoittanut parikymmentä vuotta käyttäen aina reilua velkavipua.
Nain elämäni rakkauden ollessamme tavallisia opiskelijoita ilman omaisuutta. Monen sattuman kautta miehelle urkenikin oikein rahakas ura. Mies tekee töitä ja minä hoidan kaiken muun. Jos eroamme, puolet on minun. Ja mies on aidosti sitä mieltä :)
Lapsen