Saako yli 50 v lihava ja ruma nainen enää työtä?
Hyvä koulutus löytyy. Mieheni oli myös työtön ja heti tärppäsi. On vielä lihavampi ja rumempi kuin minä!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toivoa. Suomessa on ikärasimi voimissaan, sitten mediassa huudetaan, kun työttömät loisivat sohvilla, kittaamassa kaljaa. Täytyy olla 25vuotias, 15vuoden koulutuksella, että pääsee töihin. "Kohtaanto-ongelma"😂😂
Totta!
Lisäisin tähän vielä 10 vuoden työkokemuksen, 3 vieraan kielen ja 20 diibadaabaohjelmiston erinomaisen hallinnan ja aikuiset lapset. Lisäksi hakijan tulee olla energinen somenatiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu alasta, koulutuksesta, työkokemuksesta, ja ennen kaikkea siitä, kuinka kauan olet ollut työtön. Jos pääset haastatteluihin asti, sinulla on hyvät mahdollisuudet.
t. alle 50v, hoikka, kaunis nainen, joka ei ole 10 vuoteen päässyt yhteenkään työhaastatteluun.
Vähän ihmetyttää ettet muka ole päässyt haastatteluun, koska vuokrafirmat kutsuu aina kaikki haastatteluun. Jos haet jotakin paikkaa etkä juuri siihen pääse, ne ottavat tiedot ylös muita paikkoja varten. Oletko mielestäsi liian hieno hakemaan töitä vuokrafirman kautta?
Jos joku vuokrafirma hakisi töitä, joita osaan tehdä, hakisin kyllä. En todellakaan viitsi hakea töitä, joissa vaaditaan koulutus, jota minulla ei ole, ja oma koulutukseni ei ole sinne päinkään.
P.S. Olen hakenut työkkärin kursseille. Niissä valinta tehdään haastatteluiden perusteella, mutta en ole päässyt niihinkään haastatteluihin. Niillä kursseilla olisin saanut johonkin "p*skaduuniin" koulutuksen.
Ap toivotaan parasta! Tyttäreni haki kesätöitä ja ainoa kysymys, mikä hänelle esitettiin oli "Onko sulla poikaystävää?" Työnantaja oli nainen. Voisiko joku selittää, miksi tuollaista edes kysytään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu alasta, koulutuksesta, työkokemuksesta, ja ennen kaikkea siitä, kuinka kauan olet ollut työtön. Jos pääset haastatteluihin asti, sinulla on hyvät mahdollisuudet.
t. alle 50v, hoikka, kaunis nainen, joka ei ole 10 vuoteen päässyt yhteenkään työhaastatteluun.
Vähän ihmetyttää ettet muka ole päässyt haastatteluun, koska vuokrafirmat kutsuu aina kaikki haastatteluun. Jos haet jotakin paikkaa etkä juuri siihen pääse, ne ottavat tiedot ylös muita paikkoja varten. Oletko mielestäsi liian hieno hakemaan töitä vuokrafirman kautta?
En ole tuo, jolle vastaat, mutta ei kyllä pidä paikkaansa. Yhteenkään en ole päässyt edes haastatteluun. Ja moneen paikkaan olen hakenut, tulevat uudestaan hakuun aina heti hakuajan päätyttyä. Yhteenkin työhön olen hakenut nyt 4!!!! kertaa, sain samana päivänä viestit "Valinta ei kohdistunut..." ja hakuvahdista paikan tiedot, kun haku alkoi uudestaan!
50+
Oooteko ite ikuisesti nuoria lihoja <8ts. kuivia koppeloita). Jos olisin palkkaamassa henkilöitä ottaisin mielummin 50v kuin 20v.:N töihin. Jo kokemuksen vuoksi. Luonnekin on jo hioutunut ja jne.
Hae tehtäviin, missä saa kyykyttää köyhiä. Siellä ainakin henkinen rumuus on plussaa.