Saako yli 50 v lihava ja ruma nainen enää työtä?
Hyvä koulutus löytyy. Mieheni oli myös työtön ja heti tärppäsi. On vielä lihavampi ja rumempi kuin minä!
Kommentit (26)
Varmasti saa, onhan niitä ihan parhailla "paraatipaikoillakin". Rumia ja lihavia siis, vähemmän naisia tällä hetkellä tosin.
Ei saa! Tuskin edes enää mieheltään saa..
T. samassa jamassa
Pääset siis kuitenkin haastatteluihin? Se on sentään jotain. Mulla ei ole kiloja ja kasvotkin on kauniit, mutta mä en pääse edes haastatteluihin sitä näyttämään.
Valtion virastotalot ovat täynnä rumia ja lihavia, vanhoja tätejä. Mutta he eivät lähde sieltä kulumallakaan.
Maanantaina nähdään, on silloin taas haastattelu. Heikkoa kyllä on ollut.
Ehkä se riippuu alastakin; tuntuu että tekniselle alalle mieluummin otetaan mies, vaikka sitten vähän rumempikin. Itse siis IT-alan paikkoja ennen muuta haen.
Ei toivoa. Suomessa on ikärasimi voimissaan, sitten mediassa huudetaan, kun työttömät loisivat sohvilla, kittaamassa kaljaa. Täytyy olla 25vuotias, 15vuoden koulutuksella, että pääsee töihin. "Kohtaanto-ongelma"😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ei toivoa. Suomessa on ikärasimi voimissaan, sitten mediassa huudetaan, kun työttömät loisivat sohvilla, kittaamassa kaljaa. Täytyy olla 25vuotias, 15vuoden koulutuksella, että pääsee töihin. "Kohtaanto-ongelma"😂😂
Totta!
Voi saadakin. Meille palkattiin just kuuskymppinen.
Laita ilmoitus Sihteeriopistolle niin eiköhän ala töitä löytymään. Moni siellä etsii hieman pyylevämpää ja hyvin marioitunutta lihaa. Rohkeesti vaan ja iloisin mielin.
Minäkin sain (60+) niin kyllä varmasti saat. Toivon ainakin niin.
Kai se nyt vähän alastakin riippuu.
Meillä on paljon kaltaisias duunissa eri keittiössä. Myös siivoamassa löytyy.
Kyllä saa. Sain vuoden työttömyyden jälkeen uuden työpaikan 57-vuotiaana. Ja olen ruma. Aloitettuani työn laihduin yli 10 kg. Päivärytmi palasi.
Saa. Esittäydyt mieheksi, niin pääset päälliköksi, mahdollisesti johtajaksi.
Muista raapia itseäsi säännöllisesti ja sylkeä usein, niin sukupuoltasi ei epäillä.
Toivottavasti! Opiskelen parhaillaan uutta ammattia :)
t. 50 v lihava ja ruma nainen
Toinen 57v nainen, joka sai vakituisen työn. Ikää ei kysytty, ammattitaito riitti.
Riippuu alasta, koulutuksesta, työkokemuksesta, ja ennen kaikkea siitä, kuinka kauan olet ollut työtön. Jos pääset haastatteluihin asti, sinulla on hyvät mahdollisuudet.
t. alle 50v, hoikka, kaunis nainen, joka ei ole 10 vuoteen päässyt yhteenkään työhaastatteluun.
Kiitos! Muistan nämä neuvot haastatteluun mennessäni. Ap
No ainaskin te-toimistosta on näköjään saanut...
Vierailija kirjoitti:
Riippuu alasta, koulutuksesta, työkokemuksesta, ja ennen kaikkea siitä, kuinka kauan olet ollut työtön. Jos pääset haastatteluihin asti, sinulla on hyvät mahdollisuudet.
t. alle 50v, hoikka, kaunis nainen, joka ei ole 10 vuoteen päässyt yhteenkään työhaastatteluun.
Vähän ihmetyttää ettet muka ole päässyt haastatteluun, koska vuokrafirmat kutsuu aina kaikki haastatteluun. Jos haet jotakin paikkaa etkä juuri siihen pääse, ne ottavat tiedot ylös muita paikkoja varten. Oletko mielestäsi liian hieno hakemaan töitä vuokrafirman kautta?
?