Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soteli amk haku kevät 2018

Ekakertalainen
24.01.2018 |

Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?

Kommentit (4979)

Vierailija
241/4979 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matikassa näköjään meni nyt kanssa se -0,3 pistettä väärästä eikä -0,5 ainakin jos tuloksia katsoo niin niissä lukee..

Vierailija
242/4979 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

238: En näköjään osaa kirjoittaa enää. 47,5 pistettä, ja hain LAMKiin. Hieman alkoi korpeamaan kun aika loppui kesken ja töpeksin ihan hölmöjä vastauksissa. Ei voi mitään ensi vuonna uusi yritys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/4979 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain korkeintaan noin 59 pistettä, jokaisesta vastauksestani en ole enää varma... Riittääköhän tuo mihinkään, kun Jyväskylään hain. :( Oon aina ollut kiitettävän oppilas ja hyvä lukuaineissa, joten en ole juurikaan tottunut pettymään. Nyt lähinnä itkettää :(

Vierailija
244/4979 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

32,4p en tainnu päästä mihinkään edes säälistä..

Vierailija
245/4979 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matikassa sain 2 väärin ja 1 vastasin en tiedä, Enkussa kaikki oikein, äikässä 2 väärin ja ennakkokysymyksissä 12 väärin ja omien laskujen mukaan kokonaispisteet ois 58,2.

Paremmin meni kuin odotin.

Vierailija
246/4979 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa, liian vaivalloista yrittää laskea omat pisteet kun ei varmaksi muista kaikkia vastauksia. Mutta useampaan kompaan olen ehkä astunut tai sekoittanut kiireessä kysymysmuodot mikä pitää paikkansa ja mikä ei pidä paikkaansa. 

Ja kun yo-torkassa vielä p*skat pisteet niin tuskinpä pääsee jatkoon :D

Vierailija
248/4979 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osatkaa edes jotkut ottaa nyt sitten huomioon se, miten turhaa on huudella ja kysellä, että pääseeköhän sinne tai tänne jollain tietyllä pistemäärällä..... :D

Vierailija
249/4979 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas kolmas kerta esivalintakokeessa takana. 

Äikkä kaikki oikein!

Aineisto typeriä virheitä..

Englanti meni aika heikosti ilmeisesti

Ja Matikka sitten taas oli paljon helpompi kuin kahdessa aikaisemmassa ja meni yllättävän hyvin.

Ei mitään huippupisteitä tiedossa ei, katotaan riittääkö mihinkään!!

Vierailija
250/4979 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu huomannut,että enkussa "oikeissa" vastauksissa on väärin?Edelleen itse vastaisin pariin kysymykseen toisin,vaikka tiedän oikeat vastaukset. Mielestäni siis vastauksissa on virheitä.

Vierailija
251/4979 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärästä -0,3 joo. Itsellä siis laskujen mukaan 21 väärin eli 73,7 pistettä. 

52,7 pistettä

Voi perse, totta! Matikka on hallussa :D:D.. Mutta toivottavasti noilla saisi kutsun pääsykokeeseen. Katsoin viimevuosien pisterajoja TAMK ja HAMK sosionomilinjalle niin pitäisi päästä:D. Kiitos!! 

Vierailija
252/4979 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metropoliaan löyty ainakin viimevuoden pisterajat googlettamalla!

Vierailija
253/4979 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa tyhmää!

Miten kokeessa voi olla 80 kohtaa ja Max pisteet on 70? Miten pisteytys siis menee? Mulla enkussa meni 2 väärin ja aineisto-osiossa omien laskujen mukaan 8. Matikka ja äikkä täydet. Hain Jamkiin sosionomiksi.

Vierailija
254/4979 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei hetkinen. Eikös tossa ennakkomateriaalin 25. kysymyksessä ole virhe? Kysymys on että mikä EI pidä paikkaansa. Vastasin "vastaajat arvioivat ohjauksen resurssit tyydyttäviksi". Vastaus ei muka ollut oikein. Ennakkomateriaalissa luki että vastaajat arvioivat ohjauksen resurssit riittämättömiksi. Eikös ton mun vastauksen siis pitäisi olla oikein?! Tyydyttävähän on ihan eri asia kuin riittämätön.

Miksi et voi vain myöntää ettet osaa vastata oikein? Naurettavia selityksiä taas jälleen. Onnea ensi kerralla.

Se ei ollut selitys, se oli kysymys. Tuliko hyvä mieli?

Vierailija
255/4979 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vissiinkin 70.9 pistettä. Ihan hyvä, toivottavasti riittää jatkoon 20 % kiintiössä :O En tiedä kyllä yhtään, miten noi pisterajat menee. Ja luulisi että monimuoto-opintoihin hakee juurikin motivoituneita aikuisopiskelijoita :/

Vierailija
256/4979 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

76 pisteellä pääsee varmaan kätilön pääsykokeisiin..? Milloinkahan suunnilleen nuo pääsykokeet on? Jos viikkoa ennen tulee kutsu niin se on liian myöhään koska en ole Suomessa nyt ja lento pitäis varata jo aiemmin edes oikealle viikolle..

Mitä tiedossa itse pääsykokeissa? Myös matikkaa enkkua ja äikkää? Jotain ennakkoaineistoa?

Kiitos jos joku voi valaista :)

Vierailija
257/4979 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa tyhmää!

Miten kokeessa voi olla 80 kohtaa ja Max pisteet on 70? Miten pisteytys siis menee? Mulla enkussa meni 2 väärin ja aineisto-osiossa omien laskujen mukaan 8. Matikka ja äikkä täydet. Hain Jamkiin sosionomiksi.

Max. pisteet on 80. Mistä keksit tuon 70?

Vierailija
258/4979 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa tyhmää!

Max. pisteet on 80. Mistä keksit tuon 70?

Jotenkin olin lukevani amkin sivuilta... 67/80 olis siis tulossa näillä näkymin. Varmaan siis kutsua jatkoon voi odotella rauhassa?

Vierailija
259/4979 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeee kirjoitti:

76 pisteellä pääsee varmaan kätilön pääsykokeisiin..? Milloinkahan suunnilleen nuo pääsykokeet on? Jos viikkoa ennen tulee kutsu niin se on liian myöhään koska en ole Suomessa nyt ja lento pitäis varata jo aiemmin edes oikealle viikolle..

Mitä tiedossa itse pääsykokeissa? Myös matikkaa enkkua ja äikkää? Jotain ennakkoaineistoa?

Kiitos jos joku voi valaista :)

Kannattaa katsoa opintopolku.fi-palvelusta. Sieltä näkyy mun mielestä päivämäärät. 

Vierailija
260/4979 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden pisterajoja kun vilkuilin, niin 40 tuntumaan olevilla pisteillä pitäisi päästä jo suurimpaan osaan hakukohteista :)