Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30-vuotias nainen, olen alkoholisti. Kysy jotain!

Vierailija
24.01.2018 |

Raitis päivä (ainakin tähän mennessä). Haluatko kysyä jotain alkkikselta parhaassa iässään?

Kommentit (186)

Vierailija
161/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä Alkon tuotteella on paras hinta-prosenttisuhde?

Siitäkö tässä nyt keskustellaankin ? Eli miten saisi ne  promillet halvimmalla vereensä ja päähänsä ...

Eiköhän kuule jokainen juoppo ne halvimmat kännijuomansa  tiedä  itsekin.

Ei hommaa..mut peräpukamavoiteet hoitaa kyllä

Vierailija
162/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Pakko tulla hyvät ketjut sotkemaan?

Toi pelihullu uskovainen on ihan paras...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija583 kirjoitti:

Hei ap,

Luuletko tulevasi koskaan ajattelemaan, että "tää en ole minä"? Että menisit jossain vaiheessa "itseesi" ja haluaisit muutoksen? Me ollaan tässä ulottuvuudessa näiden luonnonlakien virtuaaliboksissa, boksin pyörittäjä on itse Luoja, joka on myös kertonut että Häneen voi olla yhteydessä, aina jos sattuu muistamaan että meidän on piuhoitettu tähän virtuaaliboksiin. Pelin lopputulos on että kelpo yksilöt, ne jotka haluaa pelintekijän apua eli tulevan pelikingin Jeesuksen apua, pääsevät tämän peliboksin läpi SUORAAN yhteyteen itse pelintekijän kanssa, ja näille yksilöille on luvassa hyvää kun pääsemme tästä saviarkusta ulos, mutta ne jotka eivät pelintekijän ohjeita halunneet noudattaa, joutuvat hyljätyiksi ja ikuisen tuskan paikkaan, jonne en haluaisi joutua, en että Hitler joutuisi, eikä mikään olio, sillä en pidä tuskasta enkä kivusta enkä toivo sitä kenellekään. Eli Raamattu käteen, lue evankeliumit, rukoile Jeesukselta apua, pyydä anteeksi syntejäsi, juo vain vettä ja paastoa ruoasta pari kolme päivää niin että huomaat mitä kannattaa syödä ja mitä ruumis oikeasti tarvitsee. Voita omat demonisi ja pelkosi, Jeesuksen kanssa se onnistuu!

Nainen, joka tämän keskustelun aloitti, halusi puhua alkoholismistaan ja saada siitä keskustelua aikaan ja mahdollisesti jotain, edes näin henkistä apua ja tukea tärkeälle juomisensa lopettamispäätökselle, (mikä tietenkin parantaisi hänen elämäänsä), mutta sinusta oli hauskaa tulla tänne vain jeesustelemaan ja kääntämään johonkin tuollaisiin raamatun teksteihin, (...mikä siis ei nyt ole puheenaiheena ollenkaan ,kun puhutaan asiasta, eli siis siitä alkoholismista)

tämä kommentti on toiselta palstalta, vain muutama sana muutettu..

Vierailija
164/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla miestä ja jos ei ole, niin haluaisitko ryyppyseuraa ja ihan tositarkoitusella myös? Täällä olisi about saman ikäinen kuin sinä ja minä en sammu koskaan ennen muita. Voin juoda ihan miten paljon tahansa, eikä tule krapulaa. En myöskään käyttäydy mitenkään oudosti, eikä ole pään sisäisiä ongelmia.

M33

Vierailija
165/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija583 kirjoitti:

Hei ap,

Luuletko tulevasi koskaan ajattelemaan, että "tää en ole minä"? Että menisit jossain vaiheessa "itseesi" ja haluaisit muutoksen? Me ollaan tässä ulottuvuudessa näiden luonnonlakien virtuaaliboksissa, boksin pyörittäjä on itse Luoja, joka on myös kertonut että Häneen voi olla yhteydessä, aina jos sattuu muistamaan että meidän on piuhoitettu tähän virtuaaliboksiin. Pelin lopputulos on että kelpo yksilöt, ne jotka haluaa pelintekijän apua eli tulevan pelikingin Jeesuksen apua, pääsevät tämän peliboksin läpi SUORAAN yhteyteen itse pelintekijän kanssa, ja näille yksilöille on luvassa hyvää kun pääsemme tästä saviarkusta ulos, mutta ne jotka eivät pelintekijän ohjeita halunneet noudattaa, joutuvat hyljätyiksi ja ikuisen tuskan paikkaan, jonne en haluaisi joutua, en että Hitler joutuisi, eikä mikään olio, sillä en pidä tuskasta enkä kivusta enkä toivo sitä kenellekään. Eli Raamattu käteen, lue evankeliumit, rukoile Jeesukselta apua, pyydä anteeksi syntejäsi, juo vain vettä ja paastoa ruoasta pari kolme päivää niin että huomaat mitä kannattaa syödä ja mitä ruumis oikeasti tarvitsee. Voita omat demonisi ja pelkosi, Jeesuksen kanssa se onnistuu!

Nainen, joka tämän keskustelun aloitti, halusi puhua alkoholismistaan ja saada siitä keskustelua aikaan ja mahdollisesti jotain, edes näin henkistä apua ja tukea tärkeälle juomisensa lopettamispäätökselle, (mikä tietenkin parantaisi hänen elämäänsä), mutta sinusta oli hauskaa tulla tänne vain jeesustelemaan ja kääntämään johonkin tuollaisiin raamatun teksteihin, (...mikä siis ei nyt ole puheenaiheena ollenkaan ,kun puhutaan asiasta, eli siis siitä alkoholismista)

Nainen, joka tämän keskustelun aloitti, halusi puhua alkoholismistaan ja saada siitä keskustelua aikaan ja mahdollisesti jotain, edes näin henkistä apua ja tukea tärkeälle juomisensa lopettamispäätökselle, (mikä tietenkin parantaisi hänen elämäänsä), mutta sinusta oli hauskaa tulla tänne vain vitsailemaan, 'heittämään ihan läskiksi' ja kääntämään johonkin tuollaisiin typerästi vitsaileviin seksipuheisiin, (...mikä siis ei nyt ole puheenaiheena ollenkaan ,kun puhutaan asiasta, eli siis siitä alkoholismista) .

JOS JOKU TROLLAILEE NIIN VAKAVALLA ASIALLA KUIN MITÄ ALKOHOLISMI ON JA MITÄ SE IHMISELLE AIHEUTTAA, NIIN SITTEN KESKUSTELU ON SYYTÄ LOPETTAA SEN ASIAN SELVIÄMISEEN.

(Olen sitäpaitsi jo muutenkin kaiken sanottavani tähän keskusteluun sanonut)

Vierailija
166/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut vauvakuumetta?

Onko ollut FAS -kuumetta..?

Vierailija
167/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla miestä ja jos ei ole, niin haluaisitko ryyppyseuraa ja ihan tositarkoitusella myös? Täällä olisi about saman ikäinen kuin sinä ja minä en sammu koskaan ennen muita. Voin juoda ihan miten paljon tahansa, eikä tule krapulaa. En myöskään käyttäydy mitenkään oudosti, eikä ole pään sisäisiä ongelmia.

M33

Hei kamoon. Ei edes juoppo mies viitsi katsella jatkuvasti kännäävää naista, saati arvostaa tätä.  Nyt ehkä tuntuu tuolta kun olisit panokaveria vailla et ois hyvää seuraa sulle. Ei oo.

Vierailija
168/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole juonut sen jälkeen kun aloitit ketjun??

Vierailija
169/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukamavoide poistaa silmäpussit tehokkaasti...

Vierailija
170/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko harkinnut muita( vähemmän tuhoavia päihteitä)? Alko kun tunnetusti aiheuttaa kaameimmat krapulat(joihin voi jopa kuolla), ja tuhoaa elimistöä melkein eniten Kaikista päihteistä! Vieroitusoireisiin taas pääsääntöisesti Ei voi kuolla.

Eikä niitä tule sillä tavalla kuin valistus varoittaa..

Vaikutukset alkolla ja muilla päihteillä eroaa myös paljon. Katkolla nähnyt ja ammattilaisilta kuulluut että ylivoimaisesti pahimmat tapaukset ja pahimman näköisiä oli aina alkoholistit

Vierailija
171/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on eräs ystävä joka on alkoholisti ja joka ei oikeastaan (...outoihin aikoihin soittaessaan ) mistään muusta minulle puhukaan, kuin siitä mitä minä hänelle ystävänä merkitsen , miten se on kestänyt kaikista kolhuista huolimatta, miten tärkeä minä olen hänelle jne. ja saattaa tosiaan puhua siitä puhelimessa jopa parikin tuntia joskus.

Sitä on kuitenkin varsin tuskastuttavaa kuunnella, koska todellisuudessa pysty kuuntelemaan edes omien kertomustensa kommentoimista myönteisellä, positiivisella ja täysin suvaitsevalla tavalla.

Asettaa siis kaikki sanani ja jopa omat omaa elämääni liittyvät kokemukseni kyseenalaisiksi ja sanoo kuuntelevansa, mutta todellisuudessa haluaa vain itse puhua.

Kun esim. kerroin kuinka koirani kuoli, siinä samassa huoneessa leikkejäni leikkiessäni hänen hoidossaan ollessani 4-vuotias, (ystäväni oli itse kysynyt minulta mitä mieltä olen lemmikin merkityksestä ) ja että koska hän oli ollut silittämässä, ja rauta jäi tyynyliinojen päälle kun hän (ilmeisesti huimauskohtauksen saatuaan tuntenut välitöntä tarvetta mennä sohvalle lepäämään , johon muutaman hetken päästä sitten oli sammunutkin.)

Vierailija
172/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex ystävä kirjoitti:

minulla on eräs ystävä joka on alkoholisti ja joka ei oikeastaan (...outoihin aikoihin soittaessaan ) mistään muusta minulle puhukaan, kuin siitä mitä minä hänelle ystävänä merkitsen , miten se on kestänyt kaikista kolhuista huolimatta, miten tärkeä minä olen hänelle jne. ja saattaa tosiaan puhua siitä puhelimessa jopa parikin tuntia joskus.

Sitä on kuitenkin varsin tuskastuttavaa kuunnella, koska todellisuudessa pysty kuuntelemaan edes omien kertomustensa kommentoimista myönteisellä, positiivisella ja täysin suvaitsevalla tavalla.

Asettaa siis kaikki sanani ja jopa omat omaa elämääni liittyvät kokemukseni kyseenalaisiksi ja sanoo kuuntelevansa, mutta todellisuudessa haluaa vain itse puhua.

Kun esim. kerroin kuinka koirani kuoli, siinä samassa huoneessa leikkejäni leikkiessäni hänen hoidossaan ollessani 4-vuotias, (ystäväni oli itse kysynyt minulta mitä mieltä olen lemmikin merkityksestä ) ja että koska hän oli ollut silittämässä, ja rauta jäi tyynyliinojen päälle kun hän (ilmeisesti huimauskohtauksen saatuaan tuntenut välitöntä tarvetta mennä sohvalle lepäämään , johon muutaman hetken päästä sitten oli sammunutkin.)

Antoivatko lapsesi sinut alkoholistille hoitoon?

Vierailija
173/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko siellä on 11v kakaroita tai muuten vain päästään vialla olevia. HEH HEH TOSI HAUSKAA, no niin voitteko lopettaa?

Juuri tällainen käytös viestii ihmisten suhtautumisesta alkoholismiin. Hyvin usein HALVEKSUVAA ja PILKKAAVAA eivätkä monet siksi halua hoitoon hakeutua.

Hävetkää!

Vierailija
174/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ookko harkinnut muita( vähemmän tuhoavia päihteitä)? Alko kun tunnetusti aiheuttaa kaameimmat krapulat(joihin voi jopa kuolla), ja tuhoaa elimistöä melkein eniten Kaikista päihteistä! Vieroitusoireisiin taas pääsääntöisesti Ei voi kuolla.

Eikä niitä tule sillä tavalla kuin valistus varoittaa..

Vaikutukset alkolla ja muilla päihteillä eroaa myös paljon. Katkolla nähnyt ja ammattilaisilta kuulluut että ylivoimaisesti pahimmat tapaukset ja pahimman näköisiä oli aina alkoholistit

meta anfetamin and looking great

Vierailija
175/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä traumaa piilotat alkoholilla?

Lapsuuteen sijoittuu tosiaan paljon traumoja kuten vanhempien alkoholismi ja heidän välisen väkivallan todistaminen. Oravanpyörän tekee nuoruuden kännipelleilyt, joista jotkin olivat jopa traumaattisia. Teini-ikään mahtuu esimerkiksi minuun kohdistunutta (lievää) seksuaalista hyväksikäyttöä kun olen ollut päihtynyt.

ap

Oravanpyörän?

Vierailija
176/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetkö kaljalle?

Vierailija
177/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin perustat väitteen että naisen paras ikä olisi 30v?

Minun mielestäni se on 16-25v.

Huvittaa välillä kun tinderissä naiset kirjoittaa profiiliinsa että "nainen parhaassa iässään" ja ne on aina jotain +30v, tulee vaikutelma, että he ovat epävarmoja omasta iästään yrittäessään vakuutella asiaa itselleen ja muille.

Kyllähän valtaosa naisista on kauneimmillaan 16-22 ikävuoden välillä. 25 asti voi tosin nostaa tasoaan sitten henkisillä ominaisuuksilla. Sen jälkeen alkaa rupsahtaminen hitaasti ja varmasti. Toki joillakin myös rysähtämällä. 

Vierailija
178/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin perustat väitteen että naisen paras ikä olisi 30v?

Minun mielestäni se on 16-25v.

Huvittaa välillä kun tinderissä naiset kirjoittaa profiiliinsa että "nainen parhaassa iässään" ja ne on aina jotain +30v, tulee vaikutelma, että he ovat epävarmoja omasta iästään yrittäessään vakuutella asiaa itselleen ja muille.

Menee ehkä hieman off topiciksi, mutta minusta nainen on parhaimmillaan viisikymppisenä. Sinun näkemyksesi on teinin. 16v rimppakinttu, hyi hitto ajattele nyt itsekin.

- aikuinen mies

Vierailija
179/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistia hyysäävät ja käyttöä hyssyttelevät vain mahdollistavat käytön jatkamisen sensijaan että nostaisivat kuvaannollisesti kissan pöydälle ja siirtäisivät vastuun elämästään täysin sille ihan omasta vapaasta tahdosta ja hyvällä halulla alkoholijuomia särpivälle itselleen.

Vierailija
180/186 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nukkumaan jo ja lopeta tämmöne pelleily.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi