Mitä olet syönyt tänään?
Mä söin aamulla kaksi ruisleipää, joiden päällä oli voita, kurkkua ja juustoa. Join kaksi kuppia teetä.
Lounaaksi söin lautasellisen borssia, jonka päällä oli kaurafraichea sekä ruisleivän, jonka päällä oli valkosipulia ja voita. Jälkkäriksi söin marjoja, joiden päällä oli kermavaahtoa sekä kaksi kuppia maitokahvia.
Välipalaksi söin leivän (en kyllä normaalisti syö näin paljon leipää :o) ja eiliset nyhtökaurapihvin jämät.
Iltaruuaksi söin leivitettyjä paistettuja ahvenfileitä sekä uunijuureksia. Jälkkäriksi söin pari budapestia.
Kommentit (110)
Tuorepuuroa (chia-siemeniä ja kauramaitoa) + omenaa
Välipalaksi gouda-sämpylä
Riisi-soijarouhe-kastiketta jossa myös parsakaalta, tomaattia ja porkkanaa
That's it
Olen kuumeessa eikä mikään maistu, joten en ole syönyt mitään kiinteää. Juonut vain ja ottanut pari lääkettä.
Iso muki teetä ja pari paahtoleipää. Lounaaksi kanasalaattia, teetä ja vettä. Kotiin tullessa tein chili con carnea ja join yhden Pepsi Maxin.
Aamulla teetä, pari lasia tuorepuristettua hedelmä-vihannesmehua, kikherneomelettia ja papuja tomaattikastikkeessa, puolitoista sämpylää.
Päivällä kaksi suklaapatukkaa.
Myöhemmin päivällä keittoa, leivän, pienen salaatin.
Alkuillasta intialaista ruokaa (peruna, mausteet, pinaatti ym)
Iltapalaksi vispipuuro kauramaidolla.
Muuten ihan jees, nuo suklaapatukat olivat ihan hölmö päähänpisto - olin venyttänyt liiaksi lounaan syömistä. En ole vielä tottunut kasvaneeseen energiantarpeeseen raskauden takia, ja harmittaa kun tulee syötyä tuollaista turhaa sitten.
Aamupala : kuppi teetä
Lounas: Kanaa, perunamuussia ja salaattia
Iltapäivällä sainkin sitten kauhean ahmimiskohtauksen. Olen sairastanut ahmimishäiriötä 12-vuotiaasta asti.
-3 pakkausta kolmiovoileipiä
-tonnikalasalaattia purkillinen
-sipsejä
-pussi pastaa
-muutamia karkkeja
Mua oikeasti tekee pahaa niin fyysisesti kuin henkisesti. Miksi mun pitää olla näin oksettava? Huomenna töissä huono olo kun turvottaa ja närästää..
Söin pääruoan kahdelta. Vähän omatuntoa soimaa. Pitäiskö syödä jotain. Meinasin aamulla paistaa munia ja pekonia, mutta en jaksanut. Kai se käy iltapalaksi sitten.
Sinkkumies
Aamulla ruispalat oivariinilla, broilerleikkeellä, juustolla ja tomaatilla, 2 kuppia kahvia.
Lounas vihis parilla juustosiivulla, tomaattisiivuilla ja ketsupilla. Jälkkärinä kaks veriappelsiinia.
Iltapäivällä kahvia soijamaidolla.
Illemmasta lämpiminä leipinä ruispaloja koskenlaskijalla ja lohella sekä jälkkärinä mansikkakiisseliä.
Juonut olen kahvin lisäksi vettä, vissyä ja lasin piimää.
miten näin moni aikuinen ihminen juo kaakaota??
Aamulla pari ruisleipää, kananmunan, kurkkua, paprikaa, kirsikkatomaatteja ja pari kuppia kahvia maidolla. Lounaaksi täytettyjä kasvislettuja ja fetasalaattia. Päivälliseksi pastaa ja tomaattikastiketta. Illalla maustamatonta jogurttia, mysliä ja itsetehtyä omenahilloa.