onko teista ihan ok-juttu imettaa toisen vauvaa? mun kaveripiirissa pari aitia jotka toistensa vauvoja hoitaessaan myos imettavat naita.. minusta jotenkin yok-ajatus, vaikken osaa
sen kummemmin perustella miksi.. niin ja siis itellänikin on vauva. oonko outo? onkohan tuo kaverin vauvan imettäminen jotenki yleisempikin käytäntö.. antaisitko SINÄ toisen naisen imettää vauvaasi?
Kommentit (45)
...pyysin nimenomaan peptidituttelia, mutta antoivat sitten luovutettua ja kertoi vasta kun vauva oli jo juonut pullosta osan... ahdisti! Minun milestäni toisen äidin maidon antaminen vastaa verensiirtoa. OK, mun tapaksessani se oli tutkittua, mutta ei eim. niin tutkittua kun siirrettävät veret. Jokaisesta veripussillisesta on erikseen testattu viruksia ym. mutta maidon luovuttajista korkeintaan kai kerran ennen luovutusten alkamista jotain testataan. Ja jos taudin on saanut hiukan aikaa sitten, eihän se edes näy missään testissä. Ja HIV nyt ei sitten suinkaan ole ainoa...
Vierailija:
En pystynyt kuvotukseltani imetäämään omaanikaan, saati että jonkun toisen kakaraa.
Ja se akka joka imettäisi lastani; ei näkisi enää huomista!
Olet joku wannabe-äiti, jonka lapsi on huostaanotettu jo aikapäiviä sitten.
Taitaa olla samaa yököttelijäsakkia liikenteessä kuin muissakin imetysketjuissa esim. taaperoimetystä koskevissa. Ette ole tainneet imettää itsekään kovin pitkään, kun imetykseen liittyyy noin vahvoja öllötyksen tunteita?
Itse olen kerran imettänyt siskoni lasta ihan huvin vuoksi, kun haluttiin testata, onnistuisiko se hätätilanteessa. Onnistui kyllä, mutta tositarvetta ei koskaan tullut.
Luonnostavieraantuneita ylihygieenikoita olette, sanon minä...
Vierailija:
Luonnostavieraantuneita ylihygieenikoita olette, sanon minä...
Itse olen nimittäin vallan toisessa käsityksessä...
Vierailija: