Appiukko paheksuu rahankäyttöämme
Elikkäs miehen vanhemmat käyvät meillä suhteellisen usein( n.2krt/vko) ja minua ärsyttää aivan suunnattomasti miehen isän pakkomielle siihen että kaikki on ostettava mahdollisimman halvalla. Esim meillä oli fazerin karjalanpiirakoita niin hän sitten valitti miehelle että miksi maksamme merkistä kun vaikka rainbowin karjalanpiirakat ovat ihan yhtä hyviä(eivät muuten ole). Kun mieheni oli ostanut uuden iphonen niin hän suuttui pojalleen tästä että miten pystyy tuhlaamaan ja kun hän olisi saanut jostain kiinankaupasta hyvän huawein niin ja niin halvalla. Lähes joka kerta kun hän on meillä moittii hän meitä ainakin kerran jostain liian kalliista tuotteesta, voiko tällaisestä sanoa suoraan, että kiitos mutta emmeköhän me aikuiset ihmiset itse päätä minkä hintaisia tuotteita ostamme? Ainiin joo lisäksi rahtaavat meille vielä aina kaiken näköistä alennuskrääsää josta sitten pitää esittää olevansa kiitollinen..
Apua 😮 onko hän muutenkin sitten jotenkin dingdongtööt vai olisiko niin, että pelkää itse matkustamista?