Onko 12v ja 10v lasten kanssa
vanhemmilla tekemistä? Kuinka kauan osaavat olla keskenään? Mietin kun ystäväni on aika kiinni tuon ikäisissä lapsissaan.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minun lapseni olivat tuon ikäisiä olin aika kiinni heissä ja harrastuksessaan (hevoset), kun en uskaltanut päikseen jättää tallille vaan olin sitten aina mukana sen aikaa, kun ratsastivat. Tosin silloin, kun oli ohjattu tunti en aina ollut paikalla, mutta kun omat hepat niin aika usein piti olla perään katsomassa. Nyt ovat 12 ja 14 ja uskallan jo päästää yksin kaikkialle paitsi maastoon hyppäämään.
Mitäh? Sun lapset on jo ylä-asteella :'D meinasitko sitten vielä kun ovat 18 ja 16 sanoa mitä eivät saa tehdä kun et uskalla päästää?
Maastoesteratsastus on varsin vaarallinen laji, jota kenenkään ei ole syytä tehdä yksin tai nuorten keskenään.
Ennen harrastukset haettiin läheltä kotia. Ei tullut kuuloonkaan, että vanhemmat olisivat ruvenneet kuskaamaan lapsia kymmenien kilometrien päähän. Itse mentiin ihan omin jaloin. Useimmiten harrastuksetkin keksittiin itse ja ne olivat maalla tavallisesti liikuntapainotteisia.
Mä en käsitä miksi ihmiset haalii harrastuksia ja sitten valitetaan kun on kiireistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä miksi ihmiset haalii harrastuksia ja sitten valitetaan kun on kiireistä.
Ei tässä kukaan vanhemmista ole valittanu, vaan ap ettei vanhemmilla ole aikaa hänelle.
Mielestäni pieniä ovat tuon ikäiset. Ihan tarvitsevat vanhempiaan siinä missä ennenkin.