Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa miehen kaljan kittaaminen. Joka päivä :( Mies ei näe siinä mitään vikaa

Vierailija
22.01.2018 |

En jaksa. Vihaan sitä sihahtavaa ääntä mikä purkin aukaisemisesta lähtee

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin....?

Vierailija
2/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä tuntuu. 😢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hiisaa kukkaa päivittäin. Oon oppinut vihaamaan sitä henkosen vetämisen ääntä. 😣

Vierailija
4/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No montakos juo?

Vierailija
5/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvi kuunnella. En ymmärrä miksi olla jonkun kanssa, jonka tapoja ei voi sietää.

Vierailija
6/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvi kuunnella. En ymmärrä miksi olla jonkun kanssa, jonka tapoja ei voi sietää.

Suhteessa voi olla monia puolia, mutta joskus täytyy vaan päästä tuulettamaan tunteita.

Vierailija
7/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Joka ilta kiskoo sen 20-30 bisseä. Inhoan sitä. Polttais vaikka sitten budia ennemmin. Siitä ei mene känniin ja muutu kokonaan.

Vierailija
8/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Joka ilta kiskoo sen 20-30 bisseä. Inhoan sitä. Polttais vaikka sitten budia ennemmin. Siitä ei mene känniin ja muutu kokonaan.

20-30? En usko.

Vierailija
9/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija vetelee Tobleronee muutaman paketin päivässä NAKS NIKS JA ROUSKUTI ROUSKUTI.. :(((

Vierailija
10/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteessa voi olla monia puolia, mutta joskus täytyy vaan päästä tuulettamaan tunteita.

En ymmärrä miksi  olla ihmisen kanssa jonka tavat ällöttävät.Itse en pelkää parisuhteettomuutta joten en käsitä  näitä seliselejä.

Vierailija
11/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Euroopan maissa vedetään pari olutta joka ilta, eikä kukaan ihmettele mitään. Ja lounaalla yleensä vielä yksi.

Vierailija
12/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-Euroopan maissa vedetään pari olutta joka ilta, eikä kukaan ihmettele mitään. Ja lounaalla yleensä vielä yksi.

Suomessa ei siedetä mitään, eikä ketään, eikä varsinkaan itseään.

Vierailija
13/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon toi jonka mies kiskoo budia. On pilvessä toistaitoinen hihittelijä, joka roikkuu kyljessä ja sopertelee kuinka paljon minua rakastaa. Käy se ennen pitkää hermoille sekin.

Vierailija
14/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te olette yhdessä ihmisen kanssa, jonka jatkuva käytös ärsyttää? Rahan? Lasten? Tottumuksen?

Vierailija
15/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Vituttaa kun juo 6-8 varmaan neljänä iltana ja muutenki vähän rahaa. ( neljänä iltana 6 olutta tekee 105e kuukaudessa)

Hän "rentoutuu" eikä ole mitään ongelmaa olla ilman. Ehdotin 1,5v sitten alkotonta kuukautta. Ei ole onnistunut vieläkään tipaton.

Vierailija
16/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minunkin mies tuollainen. Sen sijaan hän on tiukkapipoinen absolutisti joka ei anna muidenkaan käyttää lainkaan alkoholia.

Vierailija
17/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jäykkää tilalle. Litteä Jallupullo joka ilta, tulee nasta olo.

Vierailija
18/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi  olla ihmisen kanssa jonka tavat ällöttävät.Itse en pelkää parisuhteettomuutta joten en käsitä  näitä seliselejä.

En siedä että puoliso käy vessassa,ennemmin elän yksin

Vierailija
19/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Vituttaa kun juo 6-8 varmaan neljänä iltana ja muutenki vähän rahaa. ( neljänä iltana 6 olutta tekee 105e kuukaudessa)

Hän "rentoutuu" eikä ole mitään ongelmaa olla ilman. Ehdotin 1,5v sitten alkotonta kuukautta. Ei ole onnistunut vieläkään tipaton.

Ööh,olut maksaa noin 1€ tölkki

Vierailija
20/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20-30? En usko.

No älä usko, sama se mulle. Niin kuitenkin tapahtuu. On se vetänyt kaksikin lavaa illassa. Viimeksi lauantaina.