Vituttaa miehen kaljan kittaaminen. Joka päivä :( Mies ei näe siinä mitään vikaa
En jaksa. Vihaan sitä sihahtavaa ääntä mikä purkin aukaisemisesta lähtee
Kommentit (130)
Kaikki ketjuun kirjoittaneet eivät ehkä oikeasti tiedä niitä kaljatölkin sihahdusta seuraavia vaiheita. Eivät ole yleensä kovin viihtyisää aikaa kotiväelle.
Huonompi homma on se, että pää väistämättä pehmenee jatkuvan kaljanlatkimisen seurauksena. Ei se mitään vielä kolmekymppisenä, mutta kaljaa kittaava äijä kannattaa vaihtaa nuorempaan hyvissä ajoin ennen kuuttakymmentään.
On se vaan kumma, kun eivät edes yritä olla selvin päin edes viikkoa saati sitten kahta, vaikka aina väittävät voivansa olla juomatta jos vaan haluaisivat. Mutta ihan sama näin sivulliselle, juoko siksi kun haluaa juoda vai siksi, kun ei voi olla juomatta.
Tämä on juuri oikea paikka valittaa, vaikka joku toista mieltä onkin.
Palstan aloittelijalle ... Et ole yksi ongelmiesi kanssa.
Minäkin vihasin tuota sihauksen ääntä ja kusella ramppaamista.
Kaljaa meni pullo pullon perään, oli arki tai pyhä. Ei osannut lopettaa. perhejuhlat, kyläreissut tein lapsen kanssa kun ukosta ei ollut lähtijäksi. Keksi verukkeita että ei tarviaisi lähteä.
No, sitten tuli mukaan viinat, koskispullo oli alussa piilossa milloin missäkin , josta sitten kävi naukkailemassa. Ja..... työpaikka meni... tsemppasi sai uuden työpaikan... ja sama peli jatkui.. lopputilin otti itse, tai siis ei enään kyennyt työtä hoitamaan. Sitten tuli kuvioon krapulakaljat, viinit, kirkkaat viinat...
Muutin toiselle paikkakunnalle.... omaan elämään....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka sanotte ettei puolison juominen haittaa, eikö teitä haittaa se että puolisonne kuolee todennäköisesti ennen teitä juomisen aiheuttamiin sairauksiin?
Minua ainakin haittaisi että joutuisin katsomaan keltaisena makaavaa, kivuissa oksentelevaa, verta vuotavaa ja ripuloivaa maksakirroosi potilasta. Siinä vaiheessa ei enää kipulääkkeitä anneta eivätkä ne enää auta kun maksa ei kykene niitä enää käsittelemään. Kun ruokatorvi on tarpeeksi syöpynyt, alkaa alkoholisti yskimään sitä verihöttönä pois (olen nähnyt tämän tapahtuman)
Myöskin erilaiset suolisto- ja vatsasyövät ovat äärimmäisen kivuliaita. Alkoholistilla niitä ei välttämättä edes voida hoitaa koska keho ei enää kestä.
Minä en katsoisi juovaa puolisoa koska en pystyis vieressä seuraamuaan alkoholin käytön aiheuttamia sairauksia ja tuskaista loppua. Kokisin myös että jos jatkaisin suhdetta, mahdollistaisin juomisen tai antaisin kuvan että se on hyväksyttyä.Ei jumalauta. Anna kun arvaan, vaginasi on kuivempi ja yhtä usein vierailtu kuin marsilainen aavikko.
Kuivuudesta en osaa sanoa, mutta ainakin hän luulee, että kaikki tissuttelijat menehtyvät maksakirroosiin tms. Tapaturmaisesti kait useampi kuolee kuin maksan aiheuttamaan tautiin.
Missä olen niin väittänyt? Vuosikausia tissutteleva ei kuole luonnollisesti vanhuuteen, vaikka niin tahdotkin uskoa?
Luonnollisesta kuolemasta ei mainittu sanaakaan, ennenkuin sinä nyt. Tapaturmiin ja sairauksiin kuolevat, se on yleisintä, mutta sinä maalasit isoja piruja seinille, eli liioittelit. Mutta jos nyt maksakirroosin saa, niin kurjaa kuolemaa se tosiaan on! Ja juovissa ihmisissä on eroja, ovatko alkoholisteja, suurkuluttajia tai tissuttelijoita tai yhdistelmiä niistä. Ja on hyvä, ettet sinä ole mahdollistamassa kenenkään juomisia, niin ei pitäisi kenenkään tehdä, mutta se onkin helpommin sanottu kuin tehty. Molemmat osapuolet tarvitsevat apua, silloin molemmat voivat selviytyä parempaan elämään.
Isäni joi koko lapsuuteni ajan ja lopetti vasta viime syksynä.. Itse olen jo 18v. n. 10 vuotta sitten joi kolmosia, mutta joutui sairaalaan sappikivien(?) takia. Sen jälkeen lopetti vähäksi aikaa ja muistan kuinka onnellinen olin että vihdoin tää paska loppuu. Kuvioon tuli ykköset ja välillä lonkerot ja toriryyppäämiset.
Ikinä ei ollut rahaa, vaikka jopa niillä alkoholirahoilla olisi saatu ostettua jotain. Joi periaatteessa lapsilisiäni. Vitutti kuunnella sitä tölkistä tulevaa sihahtavaa ääntä. Aina kaikki lomat meni koko päivän ryyppäämisessä, ja hänen kanssaan ei voinut keskustella mitään järkevää muutenkun heti aamulla ennenkuin oli ehtinyt humalaan. Humalassa haastoi riitaa ja joka sunnuntai oli sotaa täynnä.
Ulkopuolisille isä esitti sosiaalista ja vitsikästä ihmistä. Kaikki oli pelkkää kulissia, sillä humalassa hän oli todella masentunut ja vihainen. Paras oli kuitenkin se, että hän joi viime keväänä oman äitinsä 80v synttäreille itsensä humalaan, toivottavasti sukulaiset nyt näki todellisuuden. :-) Hei vaan jos tunnistatte.
Tuli todella sekava ja kirjoitusvirheitä täynnä oleva teksti, mutta en ole antanut anteeksi isälleni ryyppäämistään, vaikka onkin lopettanut ja meillä on hyvät välit. Lapsuudestani tulen muistamaan vain alkoholin ja tölkin sihahtamisen. En osta itse ikinä tölkkejä, koska vihaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies vihaa sitä jonninjoutavaa naputusta jota joutuu kuuntelemaan naisten suusta päivittäin
Eroa ja alkoholisoidu keskenäsi ja päästä nainen elämään omaa elämää. Näin pääset naputuksesta ja nainenkin saattaisi löytää kunnollisen miehen itselleen.
Tein kyseisen toimenpiteen jo vuosia sitten, nykyisin suosin irtonumeroita niin ei ehdi narina edes alkaa kun ovat jo ovesta ulkona. Saattaa tulla tytöt shokkina mutta ette te enää tänäpäivänä kanniskele mitään korvaamatonta jalkojenne välissä, maailma on pillua pullollaan.
Aina vaan yllättää miessukupuolen vastenmielisyys..Ei yksikään nainen ei kuvittele, saati sitten todellakaan halua, että mies viihtyy hänen kanssaan pillun vuoksi. Naiset edelleen naiivisti uskovat sellaisiin asioihin kuin kumppanuus, luottamus, ystävyys, rakkaus, välittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Joka ilta kiskoo sen 20-30 bisseä. Inhoan sitä. Polttais vaikka sitten budia ennemmin. Siitä ei mene känniin ja muutu kokonaan.
20-30? En usko.
Kyllä tommonen määrä isolla miehellä helposti menee, usko vaan pois.
Pienenä naisena mullakin meni joskus 18 illassa.
Kai se on vaikea käsittää, että alkais voi juoda todella paljon. Voi mennä 2-3 viinipulloa päivässä ja silti käydään töissä, vuosia, jopa vuosikymmeniä. Tiedän esim. yhden pienikokoisen miehen, ihan kai menestynyt bisneksissään, joka juhlissa juo lasista kirkasta siinä kun muut viiniä. Siis ei puhuta mistään snapseista tai grogeista vaan tämä juo kossua tavallisista vesilaseista. Monta lasia illassa. On ollut vuosia kännissä joka päivä, ehkä 30-35v, työelämässä ja tosiaan käsittääkseni pärjää, isotuloinen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies vihaa sitä jonninjoutavaa naputusta jota joutuu kuuntelemaan naisten suusta päivittäin
Eroa ja alkoholisoidu keskenäsi ja päästä nainen elämään omaa elämää. Näin pääset naputuksesta ja nainenkin saattaisi löytää kunnollisen miehen itselleen.
Tein kyseisen toimenpiteen jo vuosia sitten, nykyisin suosin irtonumeroita niin ei ehdi narina edes alkaa kun ovat jo ovesta ulkona. Saattaa tulla tytöt shokkina mutta ette te enää tänäpäivänä kanniskele mitään korvaamatonta jalkojenne välissä, maailma on pillua pullollaan.
No eipä nuo miehetkään tänä päivänä pidä huolta perheestään. Parisuhteita muodostetaan vanhasta muistista. Ei olis tarvetta tänäpä.
Mun exää vitutti ihan vaan satunnainen limsan juonti. Ja se, että kerran kuussa menkkojen aikaan söin karkkia ja katsoin sarjoja pari päivää. Kesälomalla puutarhahommissa lonkeron juonti oli aivan pöyristyttävää..