Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa miehen kaljan kittaaminen. Joka päivä :( Mies ei näe siinä mitään vikaa

Vierailija
22.01.2018 |

En jaksa. Vihaan sitä sihahtavaa ääntä mikä purkin aukaisemisesta lähtee

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo vetää suklaata joka ilta ja mässyttää ärsyttävästi. Suljen sen suun kohta väkisin.

Vierailija
22/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Joka ilta kiskoo sen 20-30 bisseä. Inhoan sitä. Polttais vaikka sitten budia ennemmin. Siitä ei mene känniin ja muutu kokonaan.

20-30? En usko.

Mun 60-kiloinen äitini vetää päivässä ton verran bisseä. Ei temppu eikä mikään alkoholistille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Joka ilta kiskoo sen 20-30 bisseä. Inhoan sitä. Polttais vaikka sitten budia ennemmin. Siitä ei mene känniin ja muutu kokonaan.

20-30? En usko.

No älä usko, sama se mulle. Niin kuitenkin tapahtuu. On se vetänyt kaksikin lavaa illassa. Viimeksi lauantaina.

No anteeksi, uskon sitten. Olen pahoillani, mutta kuulostaa vaan järkyttävältä. En vain ole tottunut kun oma puolisoni ei juuri juo. Ei juo edes vuodessa 20 pikkutölkkiä.

Vierailija
24/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20-30? En usko.

Mun 60-kiloinen äitini vetää päivässä ton verran bisseä. Ei temppu eikä mikään alkoholistille.

Niin se varmaan sitten on. Missä kunnossa äitisi on, kaunko kroppa suunnilleen kestää tuollaista tahtia? Tai no yksilöllistähän se on, kunhan mietin.

Vierailija
25/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta jäykkää tilalle. Litteä Jallupullo joka ilta, tulee nasta olo.

Hyi!

Vierailija
26/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihmisen arvomaailma ja maailmankuva hieno, jos päivittäin pitää kaljaa vetää..perjantaina otan pari viskiä tai pullon punkkua..se on siinä. Eikä mikään pakko tuokaan. Ite en kattois tissuttelijanaista pätkääkään. Mikä helvetti siinä pitää olla, ettei tollasta tajua tulevassa puolisossaan heti alkumetreillä? Jos sillon on jo maistunut, niin oma moka, mitäs otit sellasen paskan.

Vierailija
27/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse absolutisti ja onhan se tavallaan säälittävää katsoa kun kuljen bussilla töihin, harrastuksiin, tapaamaan kavereita, ulos syömään, museoon, näyttelyyn, leffaan, juhliin, matkoille, opiskelemaan, eli mihin vaan ...seuraavan korttelin bussipysäkillä istuu jengi mun ikäisiä äijiä ihan kännissä jo aamusta ja ihan näkee miten niiden loppupäivä ja -elämä menee.

Mutta se on jokaisen oma valinta, jos haluaa hukuttaa elämänsä pulloon tai antaa elämän hiipua savuun.

Sitä en ymmärrä että joku nainen/mies haluaa istua omassa kotonaan katselemassa miten puoliso juo tai polttaa elämänsä hunnigolle.

Nyt on hyvä aika poistua ja aloittaa oma elämä, ap. Ei näytä että tuo muuttuu tuosta yhtään paremmaksi. Menee vaan sunkin elämäs hukkaan.

Vierailija
28/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, surullista, että joudutte kärsimään puolison liiallisestä päihteidenkäytöstä 😢

Minua kouraisee kurja osanne.

Elämässä olisi niin paljon muutakin mihin suunnata tarmoa ja purkaa kuormaa terveellisesti ja turvallisesti.

Vierailija
29/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun vaimo lätisyttää lättyään tossa sohvalla. Mokomakin nymfferö!! 

Vierailija
30/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen samaa että miksi sitten olette siinä?

Ihmettelen myös moralisteja jotka olettavat että muiden pitää valita raittius heidän tahtonsa mukaan.

Miksi helvetissä pitäisi olla raitis jonkun muun alaisena?

Tätähän tavallaan kieltolaki ajaa. Otetaan ihmisen oma suu ja mieli haltuun ja rangaistaan jos suuhun omasta tahdosta menee huumetta tai alkoholia riippuen valtion mielivallasta.

Kaikista pahin on kuitenkin jos oma rakas pakottaa raittiiksi tai käyttämään jotain.

Se on kaikista alhaisinta.

Vierailija
31/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20-30? En usko.

Niin se varmaan sitten on. Missä kunnossa äitisi on, kaunko kroppa suunnilleen kestää tuollaista tahtia? Tai no yksilöllistähän se on, kunhan mietin.

Kyllä se vielä hengissä on. Jopa hoitaa asiansa, kännissä tosin. Ulkonäöllisesti on turvonnut, ryppyinen, iho kuiva ja tukka lähtee päästä. On juonut reilu 20 vuotta. Sisuskaluistaan en tietenkään osaa sanoa.

Vierailija
32/130 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kiskottiin olutta ns kaksin käsin pari- kolme kertaa viikossa molemmat. Sitten lopetettiin molemmat juominen seinään kun vaikeutti liikaa elämää, viikko tuosta tein positiivisen raskaustestin. Itse en tietenkään ole sen jälkeen juonut, eikä tee kyllä mielikään. Mies juo muutaman silloin harvoin kun käydään ulkona. On kyllä huomattavasti mukavampaa kun niitä pirun tölkkejä ei pyöri ympäri kämppää, eikä mene enää niin tolkuttomasti rahaakaan. Itse huomasin että tuli juotua kun turhautti ettei elämässä ollut juurikaan sisältöä tai päämäärää. Helvetin tyhmäähän se on vetää olutta vain koska on "tylsää", mutta niin vain tuli tehtyä. Mies taas joi stressiin, tyhmää sekin. Ettei omasi vaan olisi tylsistynyt/turhautunut/stressaantunut tai muuta?

Ps. Pahoittelen huonoa tekstiä. Juuri menossa nukkumaan, niin ei tekstin tuottaminen oikein onnistu

Vierailija
33/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo vetää suklaata joka ilta ja mässyttää ärsyttävästi. Suljen sen suun kohta väkisin.

Mulla vituttas kans tuo. Onneks ei sitä tee. Tupakan polton vois heittää pois. Vituttaa aina odotella joka paikassa ja automatkoilla pysähtyä turhan takia.

Ja urheillakin vois...

Vierailija
34/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesit eronnut kirjoitti:

Miksi te olette yhdessä ihmisen kanssa, jonka jatkuva käytös ärsyttää? Rahan? Lasten? Tottumuksen?

Läheisriippuvuuden ja yksinjäämisen pelon vuoksi.

Tiedostetaan ettei itselle muita ottajia löydy ja siedetään purnaten kaljottelijaa.

Vierailija
35/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni juo lähes joka ilta, mutta 1-5 tölkkiä. Alussa häiritsi, kun en ollut tottunut, mutta nykyään ei häiritse. Hän ei muutu mihinkään muuhun kuin kivempaan suuntaan parista tölkistä, se ei estä mitään tekemistä, hän ei peru menoja sen takia. Olisi eri asia, jos juominen heijastuisi johonkin negatiivisesti.

Vierailija
36/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuli elävästi tästä aloituksesta mieleen oma elämä alkoholisoituvan ex-miehen kanssa... Miten paljon juuri tuo auki sihautus otti päähän. Ja sitä piti juoda joka yhteydessä. Siivouskalja, ruoanlaittokalja, rentoutumiskalja, saunakalja, nukkumaanmenokalja, heräämiskalja, paskallakäymiskalja... Aina löytyi syy sihauttaa yksi tölkki, toinen jostain toisesta syystä. Kai se itsekin tajusi kuinka säälittävää se oli, niin pitihän sitä perustella vähän ääneenkin.

Vierailija
37/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuli elävästi tästä aloituksesta mieleen oma elämä alkoholisoituvan ex-miehen kanssa... Miten paljon juuri tuo auki sihautus otti päähän. Ja sitä piti juoda joka yhteydessä. Siivouskalja, ruoanlaittokalja, rentoutumiskalja, saunakalja, nukkumaanmenokalja, heräämiskalja, paskallakäymiskalja... Aina löytyi syy sihauttaa yksi tölkki, toinen jostain toisesta syystä. Kai se itsekin tajusi kuinka säälittävää se oli, niin pitihän sitä perustella vähän ääneenkin.

Tuohon lisää se ITSESÄÄLIkalja juomisesta niin kerrot mun miehen tarinan. Onneksi on kohta eksä.

Vierailija
38/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Päähän ottavat monet äänet ja asiat, oluttölkit, suklaapaperit, sytkärillä tupakan sytytys. turhanpäivänen somettelu/av. Miettikääpä, mikä itse aiheuttamanne mahdollisesti ärsyttää puolisoa.

Vierailija
39/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen samaa että miksi sitten olette siinä?

Ihmettelen myös moralisteja jotka olettavat että muiden pitää valita raittius heidän tahtonsa mukaan.

Miksi helvetissä pitäisi olla raitis jonkun muun alaisena?

Tätähän tavallaan kieltolaki ajaa. Otetaan ihmisen oma suu ja mieli haltuun ja rangaistaan jos suuhun omasta tahdosta menee huumetta tai alkoholia riippuen valtion mielivallasta.

Kaikista pahin on kuitenkin jos oma rakas pakottaa raittiiksi tai käyttämään jotain.

Se on kaikista alhaisinta.

No ei varmaan valita täyttä raittiutta, mutta kunnioittaa sitä yhteistä kotia sen verran, ettei tee siitä jokailtaista lähiöbaaria itselleen. Mutta eiväthän alkoholistit välitä. Vaimo on vain nalkuttava akka, jos hän yrittää ilmaista turhautumistaa ja antaa siten oikeutuksen jatkaa sitä juomista. Tietenkään siinä omassa itsekkäässä käytöksessä ei ole yhtään syytä vaimon pahantuulisuuteen.

Vierailija
40/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tarina. Vitutuskalja, alkoholistivanhemmatjättiheitteillekalja, itsesäälikalja, paskapomokalja, luntasataakalja, ihan mikä tahansa riitti.

Sitten niitä tölkkejä piti piilotella ja salassa juoda. Sairasta.