Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa miehen kaljan kittaaminen. Joka päivä :( Mies ei näe siinä mitään vikaa

Vierailija
22.01.2018 |

En jaksa. Vihaan sitä sihahtavaa ääntä mikä purkin aukaisemisesta lähtee

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Joka ilta kiskoo sen 20-30 bisseä. Inhoan sitä. Polttais vaikka sitten budia ennemmin. Siitä ei mene känniin ja muutu kokonaan.

20-30? En usko.

Kyllä tommonen määrä isolla miehellä helposti menee, usko vaan pois.

Pienenä naisena mullakin meni joskus 18 illassa.

Just laskeskelin, että viimeksi kun dokasin viikon putkeen, join vähintään sen lavan eli 24 bisseä päivässä. Siihen päälle vielä punkkua, Jallua ja lonkeroa. Helposti meni. Olen alle 60-kiloinen nainen.

Vierailija
82/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuli elävästi tästä aloituksesta mieleen oma elämä alkoholisoituvan ex-miehen kanssa... Miten paljon juuri tuo auki sihautus otti päähän. Ja sitä piti juoda joka yhteydessä. Siivouskalja, ruoanlaittokalja, rentoutumiskalja, saunakalja, nukkumaanmenokalja, heräämiskalja, paskallakäymiskalja... Aina löytyi syy sihauttaa yksi tölkki, toinen jostain toisesta syystä. Kai se itsekin tajusi kuinka säälittävää se oli, niin pitihän sitä perustella vähän ääneenkin.

Tuttu tarina. Vitutuskalja, alkoholistivanhemmatjättiheitteillekalja, itsesäälikalja, paskapomokalja, luntasataakalja, ihan mikä tahansa riitti.

Sitten niitä tölkkejä piti piilotella ja salassa juoda. Sairasta.

Parempi paskapomokalja, luntasataakalja tai itsesäälikaljakin kuin kuolla vitutukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Joka ilta kiskoo sen 20-30 bisseä. Inhoan sitä. Polttais vaikka sitten budia ennemmin. Siitä ei mene känniin ja muutu kokonaan.

20-30? En usko.

Kyllä tommonen määrä isolla miehellä helposti menee, usko vaan pois.

Pienenä naisena mullakin meni joskus 18 illassa.

Joka ilta viikosta toiseen?

Joka ilta vähintään 18 useimmiten 24pack oli tyhjä aamuun mennessä. Neljän vuoden ajan. Kerran vuodessa oli kuukauden juomaton kausi.

Vierailija
84/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuli elävästi tästä aloituksesta mieleen oma elämä alkoholisoituvan ex-miehen kanssa... Miten paljon juuri tuo auki sihautus otti päähän. Ja sitä piti juoda joka yhteydessä. Siivouskalja, ruoanlaittokalja, rentoutumiskalja, saunakalja, nukkumaanmenokalja, heräämiskalja, paskallakäymiskalja... Aina löytyi syy sihauttaa yksi tölkki, toinen jostain toisesta syystä. Kai se itsekin tajusi kuinka säälittävää se oli, niin pitihän sitä perustella vähän ääneenkin.

Tuttu tarina. Vitutuskalja, alkoholistivanhemmatjättiheitteillekalja, itsesäälikalja, paskapomokalja, luntasataakalja, ihan mikä tahansa riitti.

Sitten niitä tölkkejä piti piilotella ja salassa juoda. Sairasta.

Jep tuttu tarina.

Sitten lopulta sanoin että nyt vittu loppuu tämä pelleily.

Ei tässä kirkossa olla ja jos ei kiinnosta niin saa vetää. Vie vittu lapsetkin mukana jos ei kiinnosta elintaso. Nää kaljat ostan rahoilla joilla käyn töissä ja saatte kaikkea kivaa sen lisäksi.

Vaimo oli hiljaa. Eipä ole valittanut enää sen jälkeen. Sairasta jos kotona pitää varoa vaimoaan kuin omaa äitiä joskus teininä. Ei helvetti.

Mikä näillä naisilla on mennyt kasvatuksessa pieleen?

Vierailija
85/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon lisää se ITSESÄÄLIkalja juomisesta niin kerrot mun miehen tarinan. Onneksi on kohta eksä.

Puhumattakaan nalkuttavan naisen aiheuttaman vitutuksen neutralisointikaljasta :)

No, nainen sentään tuossa lainaamassasi kommentissa sanoi, että onneksi on eksä. Eli ottaa vastuun elämästään ja eroaa siitä, mikä jatkuvaa ärsytystä aiheuttaa. Mies(reppana) se vaan juo lisää keppanaa, kun vituttaa, kun nainen valittaa, mutta ei puhettakaan, että tekisi yhtään mitään asialle. Ei vähentääkseen naisen vitutusta/nalkutusta (eli luopuisi oluesta), saati että poistuisi nalkuttavan naisen elämästä. Kun ei vaan voi ottaa vastuuta, "nyyh nyyh, nainen valittaa, minun ratkaisuni on juoda lisempää kaliaa!!!1!. 

Tai polttaa paukut ja katsella silmät punaisena omituista mököttävää möykkyä, joka tahtoo kontrolloida miehensä tekemisiä.

Miksi ihmeessä tuo möykky ei hankkinut itselleen lelurobottia, jota voi ohjailla kaukosäätimellä?

Vierailija
86/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaajat vihaa

Vierailija
87/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin miksi kittaat miehen kaljat jos se vituttaa, toiseksi melko reilu ukko sinulla jos se antaa sinun vapaasti kitata kaljansa.

Kenelle sä vastaat? Ootko kännissä?

Aloittajalle tietysti, sinä taidat olla kännissä. Juonut varmaan taas miehen kaljat.

Vierailija
88/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa. Vihaan sitä sihahtavaa ääntä mikä purkin aukaisemisesta lähtee

Nyt otat miehen kaljan kaapista ..sihautat auki ja katselet NYC:n täydellisten naisten jaksoja aina tunnin putkeen..Et osta omaa kaljaa..juot joka päivä miehen kaljan...Viimeistele nautinto shipsillä ja suklaalla...tekee hyvää naisellekin.

Vierailija
89/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies juo 2-3 olutta varmaan joka ilta. Joskus perjantaisin saattaa mennä muutama enemmänkin, jolloin saattaa olla pienessä hilpeässä. Useimmiten ei kuitenkaan vaikuta lainkaan humalaiselta. Tämä ei haittaa minua. Olisi varmaan eri juttu, jos juominen olisi selkeästi humalahakuista ja määrät suuria. Rahanmeno tietty ärsyttää näissä pienissäkin määrissä.

Vierailija
90/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies juo 2-3 olutta varmaan joka ilta. Joskus perjantaisin saattaa mennä muutama enemmänkin, jolloin saattaa olla pienessä hilpeässä. Useimmiten ei kuitenkaan vaikuta lainkaan humalaiselta. Tämä ei haittaa minua. Olisi varmaan eri juttu, jos juominen olisi selkeästi humalahakuista ja määrät suuria. Rahanmeno tietty ärsyttää näissä pienissäkin määrissä.

Hienoa, ettei haittaa. Toki turhaa rahan menoahan tuo on, mutta vois se mennä johonkin muuhunkin, moninkertaisestikin. Omakin vaimo tuhlaa mun mielestä turhiin asioihin, mutta olen jo tässä vaiheessa oppinut, että eipä kannata välittää. Tuhlaan itsekin välillä sellasiin juttuihin, jotka hänen mielestä on tarpeetonta, mutta mun mielestä tärkeää. Siinä kun kumpikin luovii, niin elämä on leppoisaa, ainakin meillä.

Vierailija
91/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se juo niin paljon että on joka ilta humalassa, tai silleen selvästi päihtynyt, niin sitten muutat eri osoitteeseen, jos/kun kerran ärsyttää.

Mut jos se juo yhden tai kaksi, niin mikä siinä ärsyttää? Ärsyttäiskö ap:ta sekin jos se jois tölkistä limua?

Vierailija
92/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi on päihde, sitä juodaan nimenomaan tuon pienen hilpeän ja joskus vähän suuremmankin hilpeän takia. Liikaa ja liian paljon muuttaa kylläkin hilpeyden ihan joksikin muuksi, joillakin jo se pienikin hilpeä.

Sinulla on omat rahasi, käytä ne niinkuin haluat itseesi. Toisen hilpeään käyttämät rahat eivät ole sinun meikkipuikkorahojasi. Jos ei ole rahaa, opiskele, pätevöidy ja hanki parempi duuni.

Vierailija
93/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annahan miehen juoda. Itse en juo alkomaholia ollenkaan, ylipainoa silti joku 35 kiloa. Naisia se kalja lihottaa, mutta miehiä ei, koska nämä syövät sen kaljan verran vähemmän.

Vierailija
94/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset känniukot on niin yök! Muslimimaista tulee onneksi komeita ja selviä miehiä <3

Vierailija
95/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä kaljaan ja naisilla sokeriin ja limuun saattaa ajaa ihan sama syypää - candida albicans. Suolistohiiva, joka villiintyessään valtaa alaa ihan liikaa ja alkaa vaatia itselleen ravintoa. Sillä on suora yhteys aivoihin ja sieltä nouseviin mielitekoihin. Se on kyllä vieras, joka kannattaa suitsia elimistöstä, koska liikakasvusta seuraa kaikenlaista ongelmaa väsymyksestä ja lihomisesta aina diabetekseen ja syöpään.

Vierailija
96/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, miten ajat muuttuu, lukekaa historiaa ja varsinkin kuinka merkittävää asemaa olut on pitänyt ihmisten elämässä

Vierailija
97/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse absolutisti ja onhan se tavallaan säälittävää katsoa kun kuljen bussilla töihin, harrastuksiin, tapaamaan kavereita, ulos syömään, museoon, näyttelyyn, leffaan, juhliin, matkoille, opiskelemaan, eli mihin vaan ...seuraavan korttelin bussipysäkillä istuu jengi mun ikäisiä äijiä ihan kännissä jo aamusta ja ihan näkee miten niiden loppupäivä ja -elämä menee.

Mutta se on jokaisen oma valinta, jos haluaa hukuttaa elämänsä pulloon tai antaa elämän hiipua savuun.

Sitä en ymmärrä että joku nainen/mies haluaa istua omassa kotonaan katselemassa miten puoliso juo tai polttaa elämänsä hunnigolle.

Nyt on hyvä aika poistua ja aloittaa oma elämä, ap. Ei näytä että tuo muuttuu tuosta yhtään paremmaksi. Menee vaan sunkin elämäs hukkaan.

Monet alkoholistit ovat kyllä ihan toimintakykyisiä, ja käyvät töissä, harrastavat, tapaavat ystäviä jne. Juuri sen takia sitä omaa alkoholismia onkin vaikea tunnustaa, kun ihmiset liittävät alkoholismin nimenomaan näihin jo hyvin syrjäytyneisiin ihmisiin, joita näkevät bussipysäkeillä ja ostareiden kulmilla aikaansa kuluttamassa.

No tyypillistä alkoholin suurkuluttajille on väheksyä viinan vaikutuksia ja seurauksia. Nuo avoimesti alkoholin kanssa päivänsä viettävät ovat vain lopettaneet kaiken piilottelun. Ne vielä työssäkäyvät tms. alkoholistit elävät vielä vaiheessa, jossa kieltävät kaiken.

Tosiasiassa alkoholi vaikuttaa terveyteen ja aivoihin sekä muuhun toimintaan samoin talouteen ja läheisiin, kaikkeen, joten on turha kuvitella että on "toimintakykyinen". Alkoholisti ei sitäpaitsi ole toimintakykyinen arvioimaan omaa toimintakykyään.

Tuo on täsmälleen sama tekosyy, jonka nojalla pilvenpolttelijat uskovat olevansa niin skarppeja. Mut kun eivät pysty tekemään tarkkoja havaintoja itsestään.

Vierailija
98/130 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat niin naiveja alkoholin suhteen. Näkyy ym. viestissäkin. Tajuatkos, että jos miehesi juo 3 kaljaa per päivä joka ikinen päivä, oletetaan että se on A-olutta, niin sehän on jo yli riskirajan. Ja vaikka olisi kyse parista kaljasta ja/tai keskikaljasta, niin lähelle riskirajaa tuolla kulutuksella silti tullaan. Varsinkin jos perjantaisin ottaa enemmän.

Miehesi terveydestä tässä on kyse, ei rahasta.

Vierailija
99/130 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi on päihde, sitä juodaan nimenomaan tuon pienen hilpeän ja joskus vähän suuremmankin hilpeän takia. Liikaa ja liian paljon muuttaa kylläkin hilpeyden ihan joksikin muuksi, joillakin jo se pienikin hilpeä.

Sinulla on omat rahasi, käytä ne niinkuin haluat itseesi. Toisen hilpeään käyttämät rahat eivät ole sinun meikkipuikkorahojasi. Jos ei ole rahaa, opiskele, pätevöidy ja hanki parempi duuni.

Heh, kiitos vinkistä 😄 Voin kertoa, että tienaan n. 10.000e enemmän vuodessa kuin mieheni ja kuulumme sentään kumpikin hyvätuloisimpaan 10%:iin. Mun meikkipuikot ei silti maksa viikkotasolla, eikä edes kuukausi- tai vuositasolla sitä, mitä olueen saa uppoamaan.

Vierailija
100/130 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, kiitos vinkistä 😄 Voin kertoa, että tienaan n. 10.000e enemmän vuodessa kuin mieheni ja kuulumme sentään kumpikin hyvätuloisimpaan 10%:iin. Mun meikkipuikot ei silti maksa viikkotasolla, eikä edes kuukausi- tai vuositasolla sitä, mitä olueen saa uppoamaan.

Turhat vaateostokset?