mikä pieni asia on tehnyt sinut tänään iloiseksi?
Minut teki iloiseksi se, kun löysin kirpparilta kaikkea ihanaa ja huomasincitymarketissa käydessäni että sieltä sai popcorn pitsaa ja Billys pizzaa eurolla. billys on lempparini. Ostin 6.
Kommentit (568)
Ei niin pieni asia,mutta työkaverini.
-Ystävä tuli kylään pariksi tunniksi ja toi makarons leivoksia
- pulkkamäessä lapsen kanssa
- vauvan hymyt ja ensimmäiset puuromaistelut
- pidin hermoni kasassa uhmaikäisen saadessa raivokohtauksen. Hoidin asian hyvin.
- leivoin isomman lapsen kanssa sämpylöitä jotka onnistui hyvin
Se teki minut iloiseksi, että viimein ymmärsin työkaveriani. Nyt tietäessäni hänestä enemmän minun on helpompi antaa anteeksi hänelle. Hän on todennäköisesti jatkossakin hölmö pahanpuhuja välillä, mutta nähdessäni enemmän kestän häntä. On helpompi antaa anteeksi tämä hänen sitkeä huono puolensa. Tunsin jopa sympatiaa häntä kohtaan.
Tuli tässä yhtäkkiä mieleen tänään iltapäivällä kuinka hankalaa ja vaikeaa ja kurjaa elämä oli vuosi sitten. En olisi koskaan uskonut, kuinka nopeasti kaikki voi muuttua! Uskalsin jättäytyä pois oravanpyörästä, lähdin opiskelemaan ja sitten tapasin vielä miehenkin, kaikki tämä reilun puolen vuoden sisään. Jos voisin kertoa vuoden takaiselle itselleni, että tässä tulee käymään näin hyvin, tekisin sen.
Vierailija kirjoitti:
"Norpat" ja "emättimet" tämän sivuston siivousjutussa.
Vastasin täysin samoin tuonne myöhemmin, heti kun näin kysymyksen, nyt luen muiden kommentteja.
Parhaat naurut kymmeneen vuoteen. Puolen tunnin huutonaurun jälkeen piti nukahtaa hetkeksi ja pestä naama sitten, ihan meikit poskilla.
Omillaan asuva tytär kävi kylässä ja leipoi samalla meille pullaa :)
Anu76 kirjoitti:
Norpat ja emätin -ketju täällä.
Linkki pliis!
Vierailija kirjoitti:
Anu76 kirjoitti:
Norpat ja emätin -ketju täällä.
Linkki pliis!
https://www.vauva.fi/keskustelu/3906838/ketju/kylaily_ja_siivoton_koti
Se alkaa tuossa jo eka sivulla. Vannon että kolmannella sivulla kiemurtelet ja naurat.
Tämä on kyllä aika iso asia, olin kuopuksen kanssa lukion tutustumisillassa. Sieltä tullessa hän sanoi, että nyt hän tietää, että haluaa juuri siihen lukioon ja tekee ahkerasti töitä että myös pääsee sisään. Olen niin onnellinen, hän on ollut ihan kateissa siitä mitä tekee ysin jälkeen. Olen patsitanut ja tsempannut mutta näin se vaan on että oivallus pitää tulla loppujen lopuksi sieltä omasta päästä.
Pääsin miehen kyydillä kotiin töistä,ei tarvinnut tulla bussilla.
Hain päiväkodista vastikään 2 vuotta täyttäneen lapseni, joka ei kovin paljon vielä puhu. Kun astuin päiväkodin portista sisään, jostain pihalta alkoi kuulua erittäin selvästi innokas kiljunta "äiti, äiti, äiti!" No meidän pienihän siellä huuteli :) Tuli kyllä hyvä mieli, niin kuin varmaan meille molemmille, kun toppahaalarilapsukainen tuli syliin :)
Oli kunnon pakkanen ja sain pakastimen sulatettua ja pestyä.
Purin suurta työhön liittyvää vitutustani kollegoille ja sain osakseni komppausta ja myötätuntoa.
100€ farkut oli -70% alessa, niissä oli vielä aika paksu vuori:), Salaisten kansioiden jakso❤
Sain ihan hyvän setin ruokaa -60% äsken kaupasta. Nyt on maha täysi.
Zalandon alesta ostamani ihana lämmin väljä villatakki saapui 💖
Se että sai antaa lehmille takaisin 6-0.
Kävin ex-tempore harrastamassa erästä joukkuelajia, johon into kuoli totaalisesti n.15 vuotta sitten.
Mahtavan hyvä fiilis, vaikka hankalan raskasta tietty.
Aikanaan pelasin ko. lajia kansallisella huipulla ja nyt ihan pelailuna vaan ei tuntunut vastenmieliseltä.
Usein pelkkä ajatuskin pelaamisesta on saanut niskavillat pystyyn.
Hyvä minä!