mikä pieni asia on tehnyt sinut tänään iloiseksi?
Minut teki iloiseksi se, kun löysin kirpparilta kaikkea ihanaa ja huomasincitymarketissa käydessäni että sieltä sai popcorn pitsaa ja Billys pizzaa eurolla. billys on lempparini. Ostin 6.
Kommentit (568)
Anoppi tuli leikkimään lasten kanssa, kun olen kykenemätön leikkimään. Sain itse valmistettua lounaan lapselle (klo 13:30, eikä se edes syönyt sitä, mutta kuitenkin).
Vierailija kirjoitti:
mikä pieni asia on tehnyt sinut tänään iloiseksi?
Mulla on ollut ihan järkyttävän huono päivä, nytkin kun kirjoitan tätä, niin meinaa itku tulla. Kuitenkin tuossa jokin aika sitten kun ajelin autolla kotiin, niin katselin maisemaa huokaillen ihastuksesta, että miten kaunis se on. Kipakka pakkanen, pimenevä ilta, huurteiset, valkoiset puunlatvat. Kaunista.
Se, että sain aamulla kunnon kahvia. Ostin rahapulassa kaikkein hirveintä kuraa ja olen viime päivät juonut sitä hampaat irvessä 😂 Eilen sain poikakaverilta kahvipaketim, arkiromantiika on parasta 💖
Kävelin yli tunnin mukavassa säässä kauniissa maisemassa. Juttelin sattumalta kohtaamani työkaverin kanssa kaupassa ja hän oli tosi kiva ja ystävällinen, jäi tapaamisesta hyvä mieli.
Eilen kotiin tullut uusi sohva, hyvä kirja ja auringonpaiste.
Vierailija kirjoitti:
Vein lapsen päivähoitoon pulkassa vetämällä. Lumi oli höttöistä ja pulkka luisti hyvin, sain heti aamuun 45 min liikuntaa autolla-ajon sijaan, silti ehdin hyvin töihin.
Tää oli ihana posti!
Billus pitsa on minunkin lempparini.<3
Töissä kuuntelin ihmisten murheita ja autoin norjalaisia kollegoja.
En saanut raivokohtausta 200e laskusta.
Vapaa-aikana olen vähän kunnostautunut ja terapeutti kehui että olen ollut reipas ja saan olla ylpeä itsestäni. Hän on niin kiltti, hyvä mieli tuli.
Sain tänäänkin nauttia rauhassa rahka-pakastemarja-tuplapatukka-yhdistelmän. Ihan parasta! Päälle kahvia ja hyviä leffoja.
Myös tämä aloitus sai minut iloiseksi:)
Se, että pääsin aikaisemmin lähtemään töistä, kun oli muuten kurja päivä.☺
Kerrosvoileipä jossa oli kalkkunaa ja juustoa, nautin sen lämpimällä kaakaolla. Olin onnellinen hetken.
Voitin viiskymppii tiedä ja voita pelistä
Hetkenajan satoi höyhenenkaltaisia lumihiutaleita ja aurinko pilkistI pilviverhon takaa. Kaunista.
Valo. Mikä ihana valoisa päivä pitkään pitkään aikaan :)
Aurinko paistoi puunrunkoihin ja lumihangelle.
Joimme päiväkahvia ikkunan ääressä ja ihailimme kaunista talvipäivää.
Tyttäreni soitti ajaessaan töistä kotiin ja juttelimme puoli tuntia. Ilahdun aina, kun juttelen hänen kanssaan. Nauramme paljon.
Harrastuskaverin huikea kehittyminen. Eli tänään iloitsen ihan toisen puolesta.