Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tehnyt lapsen kumppanin toiveesta, vaikka et itse olisi halunnut?

Vierailija
19.04.2023 |

Otsikossa kysymys. Itse en miehenä varsinaisesti haluaisi lapsia, mutta kumppani haluaa. En halua erota sillä rakastan häntä, joten suostun lapsen tekoon. Se on "hinta" mikä maksettava.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ajatus lapsesta on luonnollinen, kun on ihastunut toiseen. En osaa kuvitella pitkään jatkuvaa suhdetta, jossa ei käy ajatus lapsen tekemisestä, jos on siinä iässä.

Vanhuuden suhde on erikseen.

Vierailija
2/14 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Vituiksi meni tietenkin ja nyt sitten odottelen lasten kasvamista, että pääsen lisääntymiskiristäjästä vihdoin eroon.

En suosittele. Tee mielummin niin kuin sielussasi tunnet oikeaksi.

Muuten pääset meidän katkerien joukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ajatus lapsesta on luonnollinen, kun on ihastunut toiseen. En osaa kuvitella pitkään jatkuvaa suhdetta, jossa ei käy ajatus lapsen tekemisestä, jos on siinä iässä.

Toisille on luonnollinen ja toisille luonnoton.

Kannattaa mennä oma intuitio edellä, ei puolison tai muiden.

4/14 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miessserkku suostui siirtämään lapsen hänen ex-tyttöystävälleen heidän vielä ollessa parisuhteessa, koska nainen lupasi, että hän täysin hoitaa ja elättää lapsen. Ei hän sitten kuitenkaan pitänyt lupaustaan vaan alkoi vaatia serkultani elareita. Serkkuni ei siis 13 vuoteen ole ollut missään tekemisissä lapsensa kanssa.

Vierailija
5/14 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei kannata hankkia lasta jonkun toisen mieliksi. Lapsi ansaitsee olla toivottu.

Vierailija
6/14 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, missään nimessä lasta ei tehdä toisen mieliksi. Haloo, se on sun elämässä loppuun saakka, sitä ei voi hylätä, niin kuin jonkun auton romun, jota ei jaksa enää ylläpitää. Lapseen pitää sitoutua, se vaatii aikaa ja rahaa. Olen pahoillani, mutta teidän tapauksessa ero on ainut oikea vaihtoehto, jos naisellesi lapsi on ehoton YES

7/14 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en naisena edes haluaisi lasta miehen kanssa, joka ei oikeasti halua lasta. Siinä on niin iso riski, että joutuu hoitamaan lapsen kokonaan yksin,

Vierailija
8/14 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mies halusi lapsen, minä en. Lapsi on nyt 9-vuotias ja mies on pitänyt lupauksensa siitä, että kantaa päävastuun arjesta. Mulle rutiinien ja tasaisen arjen sietäminen on ollut aina vaikeaa, jo ennen lasta.

Olihan se iso asia kantaa lasta 9kk ja synnyttää puolison vuoksi. Olen kuitenkin itsekin oppinut tykkäämään siitä, että lapsi kuuluu elämäämme ja tietysti rakastan lastamme. Miehelle isäksi tuleminen oli suuri haave ja on ns. isämatskua. Tuntisin syyllisyyttä jos hän ei sitä olisi saanut vuokseni kokea ja en myöskään haluaisi elää ilman häntä. Meille tämä kompromissi oli oikea valinta.

Vierailija
9/14 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä en naisena edes haluaisi lasta miehen kanssa, joka ei oikeasti halua lasta. Siinä on niin iso riski, että joutuu hoitamaan lapsen kokonaan yksin,

Joko sä Christiiina olet päättänyt mitä sukupuolta olet, ilmeisesti. Turha varmaan enää mainostaa itseäsi "yh-isänä".

Kyllä, saat kuulla tästä pitkään. Mitäs aloit sepustamaan huuhaata, josta jäit vielä kiinni kun oli jääny nimimerkki "päälle".

Vierailija
10/14 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas ajatus lapsesta ei ole koskaan tuntunut luonnoliselta, oli sitten miten ihastunut tahansa. Mutta en olekaan elänyt lapsuutta, missä olisin saanut kokea olleeni toivottu ja rakastettu, johtunee siitä.

Vierailija
11/14 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on kehitetty tuliteriä seksileluja. Seuraa saa Seekingistä yms. Mikään pakko ei tänä päivänä ole suostua lapsiin.

Vierailija
12/14 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mun miessserkku suostui siirtämään lapsen hänen ex-tyttöystävälleen heidän vielä ollessa parisuhteessa, koska nainen lupasi, että hän täysin hoitaa ja elättää lapsen. Ei hän sitten kuitenkaan pitänyt lupaustaan vaan alkoi vaatia serkultani elareita. Serkkuni ei siis 13 vuoteen ole ollut missään tekemisissä lapsensa kanssa.

Menee niin, että lapsi pitää tunnustaa, jotta elareita voi vaatia.

Että menikin miesserkku sitten tunnustamaan exän lapsen.

13/14 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Menee niin, että lapsi pitää tunnustaa, jotta elareita voi vaatia.

Että menikin miesserkku sitten tunnustamaan exän lapsen.

No nimenomaan, siis se nainen olisi alusta alkaen voinut saada Elarit 180€/kk Kelasta , jos serkkuni ei olisi tunnustanut isyyttään.

14/14 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Joko sä Christiiina olet päättänyt mitä sukupuolta olet, ilmeisesti. Turha varmaan enää mainostaa itseäsi "yh-isänä".

Kyllä, saat kuulla tästä pitkään. Mitäs aloit sepustamaan huuhaata, josta jäit vielä kiinni kun oli jääny nimimerkki "päälle".

Miten sinulle ei mene perille se fakta, että minä olin lisännyt virkkeeseen lainausmerkit, jotka eivät tulleet näkyviin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä