Mitä Heath Ledger merkitsi Sinulle ?
Maailma suree merkittävää taiteilijaa, josta olisi voinut tuolla vuosituhannen suurin.
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201801222200685939_vd.shtml
Kommentit (25)
Aika hajuton ja mauton näyttelijä.
En ole koskaan ymmärtänyt Jokerin roolin saamaa ylistystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Ledgeriin kohdistuva henkilönpalvontakultti on huvittava. Kuinka moni edes fanitti tätä miestä hänen ollessaan elossa? Ettei fanituspsykoosi iskenyt vasta kuoleman jälkeen? Ja pani Olsenin toista kaksoistyttöä, vain noin parikymppista pikkutyttöä.
Mitä sä selität. Saahan sitä lain mukaan vaikka 80 panna 16 vuotiasta pyllynreikään.
Saa, mutta minun ei tarvitse arvostaa juuri ja juuri teini-iän ylittäneitä äijänkäppänöitä, vaikka itsekin olen mies.
^hehehe, siis teini-iän ylittäneitä tyttöjä panevia äijänkäppänöitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Ledgeriin kohdistuva henkilönpalvontakultti on huvittava. Kuinka moni edes fanitti tätä miestä hänen ollessaan elossa? Ettei fanituspsykoosi iskenyt vasta kuoleman jälkeen? Ja pani Olsenin toista kaksoistyttöä, vain noin parikymppista pikkutyttöä.
Mitä sä selität. Saahan sitä lain mukaan vaikka 80 panna 16 vuotiasta pyllynreikään.
Saa, mutta minun ei tarvitse arvostaa juuri ja juuri teini-iän ylittäneitä äijänkäppänöitä, vaikka itsekin olen mies.
Random internetjannun arvostuksella ei ole yhtään mitään merkitysta tai vaikutusta mihinkään maailman asiaan.