Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Heath Ledger merkitsi Sinulle ?

Vierailija
22.01.2018 |

Maailma suree merkittävää taiteilijaa, josta olisi voinut tuolla vuosituhannen suurin.

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201801222200685939_vd.shtml

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Ledgeriin kohdistuva henkilönpalvontakultti on huvittava. Kuinka moni edes fanitti tätä miestä hänen ollessaan elossa? Ettei fanituspsykoosi iskenyt vasta kuoleman jälkeen? Ja pani Olsenin toista kaksoistyttöä, vain noin parikymppista pikkutyttöä.

Mitä sä selität. Saahan sitä lain mukaan vaikka 80 panna 16 vuotiasta pyllynreikään.

Vierailija
22/25 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hajuton ja mauton näyttelijä.

En ole koskaan ymmärtänyt Jokerin roolin saamaa ylistystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Ledgeriin kohdistuva henkilönpalvontakultti on huvittava. Kuinka moni edes fanitti tätä miestä hänen ollessaan elossa? Ettei fanituspsykoosi iskenyt vasta kuoleman jälkeen? Ja pani Olsenin toista kaksoistyttöä, vain noin parikymppista pikkutyttöä.

Mitä sä selität. Saahan sitä lain mukaan vaikka 80 panna 16 vuotiasta pyllynreikään.

Saa, mutta minun ei tarvitse arvostaa juuri ja juuri teini-iän ylittäneitä äijänkäppänöitä, vaikka itsekin olen mies.

Vierailija
24/25 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^hehehe, siis teini-iän ylittäneitä tyttöjä panevia äijänkäppänöitä :D

Vierailija
25/25 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa, mutta minun ei tarvitse arvostaa juuri ja juuri teini-iän ylittäneitä äijänkäppänöitä, vaikka itsekin olen mies.

Random internetjannun arvostuksella ei ole yhtään mitään merkitysta tai vaikutusta mihinkään maailman asiaan.