Mitä Heath Ledger merkitsi Sinulle ?
Maailma suree merkittävää taiteilijaa, josta olisi voinut tuolla vuosituhannen suurin.
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201801222200685939_vd.shtml
Kommentit (25)
Näyttelijä. Siinä sen Suuri Merkitys mulle. Enpä tuntenut jäbää.
A knights tale, suurremmoinen hulvattoman hauska tarina kaikessa anakronistisuudessan
Oi ollu hyvä Jaime Lannister
Broke bäkbmountain. Ennenbsitä "taviksen näköinen näyttelijä"
Ei merkinnyt mitään. Jokerina oli hyvä.
Lempi näyttelijäni.
En ikinä tule unohtamaan hänen kuolemaansa.
Ei kerrassaan mitään. Olen tämän nimen lukenut tältä palstalta, siinä kaikki.
Teltassa terska upposi sairaasti peräaukkoon ja muuttui ruskeaksi siinä Bareback Mountainissa. Olemme suuri laestadiolaisperhe ja jouduimme kaikki käymään unettomuuden ja järkytyksen takia terapiassa viikko kausia.
Pah pöh, ihmisillä on taipumus korottaa nuorena kuolleet pyhimyksen asteelle. Ledger oli kyllä lahjakas näyttelijä, jolla parhaat roolit oli tod.näk. vielä edessä. Tai voihan olla että ura olisi hiipunut kuten Nicolas Cagella konsanaan ja olisi ollut ö-luokan toimintatähti. Minulle hän ei merkinnyt mitään erityistä, yhtä näyttelijää muiden joukossa. Tietenkin surullista aina kun joku kuolee liian nuorena.
Paras Jokeri, sääli ettei ehtinyt nähdä hahmonsa suosiota.
Anu L. asialla? Ledger-psykoosi ei tunnu hellittävän.
Tämä Ledgeriin kohdistuva henkilönpalvontakultti on huvittava. Kuinka moni edes fanitti tätä miestä hänen ollessaan elossa? Ettei fanituspsykoosi iskenyt vasta kuoleman jälkeen? Ja pani Olsenin toista kaksoistyttöä, vain noin parikymppista pikkutyttöä.
Oli ihan vit un paska Jokeri ja paska bätmän. Gary Oldman oli ainoa hieno hahmo. Christian Balen puskaraiskarimurina oli naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Paras Jokeri, sääli ettei ehtinyt nähdä hahmonsa suosiota.
Ei siit olis tullut niin suosittua, jos ei olis delannu.
Oli hyvä näyttelijä. Sääli, että menehtyi ja tytär jäi ilman isää.
Koskaan kuullutkaan