Mitä mieltä nimestä Jarette?
Halutaan antaa meidän huhtikuussa syntyvälle tyttärellemme erikoinen ja uniikki nimi, jota ei tule joka kadun kulmassa vastaan. Ollaan nyt keksitty nimi Jarette. Mitä mieltä olette?
Kommentit (27)
Hyvä nimi! Meidän lapsi on jareliina, saa päättää itse "sukupuolensa".
EI. Itselläni on uniikki nimi jonkalaisia suomessa on ihan 1-2 kpl lisäkseni, aina täytynyt tavata oma nimensä ja siltikään se ei mene koskaan oikein. Olen luovuttanut asian suhteen jo 20v sitten ja ainoastaan kun nimi on saatava oikein, niin tarkistan että se myös menee.
Olin kerran kesätöissä asiakaspalvelussa ja sain sieltä riesakseni ihailijan, ilmeisesti nimeni perusteella ei ollut mikään ongelma löytää tietojani (tästä viisastuneena kaikki tiedot auton rekkaria myöten salaisia). Tätä viestittelyä ja soittelua kestikin niin kauan että jouduin jo lähestulkoon menemään poliisin puheille, onneksi tajusi jossain vaiheessa lopettaa.
Töissä en halua enää pitää nimikylttiä koska nimeni herättää liikaa mielenkiintoa.
Eli vanhemmat, miettikää pariin kertaan ennenkuin valitsette mielestänne ihanan ja uniikin nimen lapsillenne. Olisinpa ihan perus-Johanna.
Vierailija kirjoitti:
Ja pikkusiskosta Elastiliina tai Gabrioletti. Veljestä Isohooveikka
Ihan suomalainen 50Sentti-Pentti käy kyllä paremmin veljelle.
Aivan järkyttävä nimi. Se on niin väkisin keksityn kuuloinen. Saisin varmaan naurukohtauksen.
Ei. Ei. Ei. Älkää ihan oikeesti keksikö itse nimiä lapselle. Se ei toimi.
Typerä ja keinotekoinen. Ottakaa joku oikea nimi esim. Soili, Annele tai Wilma.
Ihan helvetin ruma!