Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: jos sinulle hymyilee kaupassa, bussissa tms.

Vierailija
21.01.2018 |

Miten reagoit?☺

Mielelläni etsisin elämänkumppania muualtakin kuin Tinderistä tms.

Sanoilla on helppo flirttailla puhelimenruudun takaa.

Entä jos minä - sama neito joka siis Tinderissä yms. kanssasi silmäniskuja heittelee - hymyilen sinulle kadulla, tulen juttelemaan sulle ruokakaupassa tms., miten suhtautuisit? ;)

Olen naisellinen 31 v, pitkähiuksinen, löytyy suuret rinnat, olen hoikka ja melko pitkä 173 cm, meikkaan päivittäin ja pukeudun vartalonmyötäisiin mutta en mauttomiin wt-vaatteisiin.

Siksi kysyn tätä, koska baareissa mulle tulee juttelemaan jatkuvasti miehiä. Keskellä päivää kaupassa tai bussipysäkillä ei. Jospa itse uskaltautuisin nyt aloittamaan pitkät katsekontaktit ja aloittaa puhumaan, enkä enää kainosti käännä katsetta pois hetI kun joku mies vaikkapa aamun työmatkalla mua silmälee.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tiennyt, että miehet ovat näin otettuja siitä, jos nainen hymyilee. Siis tässäkin ketjussa miehet ovat ihan innoissaan kyselemässä ap:lta, missä hän asuu. Ilmeisesti miehelle on harvinaista saada edes noin minimaalista huomiota.

Kannattaisi siis ilmeisesti alkaa hymyillä kaikille kiinnostaville miehille?

No, itse vieläkin epäilen ap:ta mieheksi, joka pelleilee meidän lemmenkipeiden miesten kustannuksella. Se kertoo vähän siitä kuinka vaikea esim. mun on uskoa naisten kiinnostusta.

Vierailija
42/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen hymyileväinen nainen, ja saatan tulla vaikka kaupassa tai bensa-asemalla myös juttelemaan. Minulla on ollut aina helppo katsoa ihmisiä silmiin, hymyillä ja jutella kaikille, niin miehille kuin naisillekin, vanhoille ja nuorille. Ulkonäöltäni olen aivan tavallinen hieman päälle nelikymppinen nainen ja saan juttukavereita lähes aina. Viimeksi perjantaina juttelin lähikaupassa muutaman minuutin seniorimiehen kanssa ja sen jälkeen kassajonossa jonkun nauravaisen rouvan kanssa.

Minun kokemukseni mukaan vain harvat ovat tuppisuita jos heille hymyilee ja juttelee. Ja jos mietin jotakin 40-55 vuotiaita miehiä, niin he juttelevat mielellään. He näyttävät lähes poikkeuksetta myös ilahtuvan asiasta ja alkavat hymyillä jo kaukaa kun seuraavan kerran vastaan tulen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hymyjä ja sitten on hymyjä. Vähän liian pitkä katse ja hymy toimivat, etenkin jos heittää perään toisen vilkaisun. Noiden jälkeen asiansa osaava osaa tulla juttelemaan.

Vierailija
44/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh jota naiset eivät huomaakkaan piti kirjoittaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme