Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: jos sinulle hymyilee kaupassa, bussissa tms.

Vierailija
21.01.2018 |

Miten reagoit?☺

Mielelläni etsisin elämänkumppania muualtakin kuin Tinderistä tms.

Sanoilla on helppo flirttailla puhelimenruudun takaa.

Entä jos minä - sama neito joka siis Tinderissä yms. kanssasi silmäniskuja heittelee - hymyilen sinulle kadulla, tulen juttelemaan sulle ruokakaupassa tms., miten suhtautuisit? ;)

Olen naisellinen 31 v, pitkähiuksinen, löytyy suuret rinnat, olen hoikka ja melko pitkä 173 cm, meikkaan päivittäin ja pukeudun vartalonmyötäisiin mutta en mauttomiin wt-vaatteisiin.

Siksi kysyn tätä, koska baareissa mulle tulee juttelemaan jatkuvasti miehiä. Keskellä päivää kaupassa tai bussipysäkillä ei. Jospa itse uskaltautuisin nyt aloittamaan pitkät katsekontaktit ja aloittaa puhumaan, enkä enää kainosti käännä katsetta pois hetI kun joku mies vaikkapa aamun työmatkalla mua silmälee.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin neidon olevan kiimassa.

Vierailija
2/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta saa helposti, harmi kun on kiire, no naama on muistissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todella mukavaa. Aika keskittynyttä ja hymyilemätöntä porukkaa kulkee busseissa ja metroissa aamuisin. Jos sinun kaltaisesi nainen hymyilisi ja juttelisi siellä minulle, niin olisin erittäin tyytyväinen.

Vierailija
4/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännän katseeni kainosti pois.

Vierailija
5/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reagoi mitenkään. Se oli vain ystävällistä käytöstä #metoo jada jada.

Vierailija
6/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätkähdän, punastun ja kiiruhdan pois koska päättelen sinun huomanneen että kyylään muhkujasi.

M

Vierailija
7/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lähden seuraamaan ja kerään tietoa. Kyttäilen ikkunoista pimeellä jne.. Jotkut sanovat tätä sairaudeksi. Minä sanon rakkaudeksi ensisilmäyksellä.

Vierailija
8/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä lähden seuraamaan ja kerään tietoa. Kyttäilen ikkunoista pimeellä jne.. Jotkut sanovat tätä sairaudeksi. Minä sanon rakkaudeksi ensisilmäyksellä.

:D tosirakkaus stalkkaa ikkunan takaa!

Vierailija
9/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeaisin avaamaan sepalustani.

Vierailija
10/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

31-vuotias ei ole enää mikään neito.

Vierailija
11/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ei ole ennen tapahtunut minulle, joten en ymmärtäisi mistä on kysymys. Todennäköisesti luulisin, että hampaitteni väliin on jäänyt salaattia. Siis jos joku random nainen hymyilisi minulle.

Vierailija
12/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hämmentyisin. Olisi toisaalta ihan kiva piriste, yleensä suomalaiset on niin jäykän näkösiä. (Minä mukaan luettuna).

Vierailija
13/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voin sadepisaroin,ikkunaasi noin, hiljaa varovasti koputtaa..." Taivalkunta Beat"

Vierailija
14/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ammattisi?

Vierailija
15/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko urheilullinen?

Vierailija
16/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi siitä hymyilemisestä jotakin alkaa, mutta loppuisi aika nopeasti kun tinderin käyttösi tulee esille.

Vierailija
17/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan ostoksiani niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Koska niinhän asia myös oli.

Vierailija
18/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voin sadepisaroin,ikkunaasi noin, hiljaa varovasti koputtaa..." Taivalkunta Beat"

Taivalkunta Beat on meidän stalkkari-runkkareiden mielipändiXD

Vierailija
19/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti-ikäisten hymyilyihin en viitsi reagoida mitenkään, ettei hän luule, että olisin kiinnostunut ikäisistään.

Vierailija
20/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot, mutta jokin aika sitten näin kaupassa vanhan miespuolisen tuttavani. Emme ole nähneet yli 15 vuoteen ja olen sen jälkeen aika tavalla muuttunut, mm. lihonut paljon. Hymyilin hänelle kuitenkin, mutta hän ei ilmeisesti tunnistanut minua, vaan loi minuun vain paheksuvan katseen! Varmaan ajatteli, että mitä tuo vanha läski häntä yrittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi