Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: jos sinulle hymyilee kaupassa, bussissa tms.

Vierailija
21.01.2018 |

Miten reagoit?☺

Mielelläni etsisin elämänkumppania muualtakin kuin Tinderistä tms.

Sanoilla on helppo flirttailla puhelimenruudun takaa.

Entä jos minä - sama neito joka siis Tinderissä yms. kanssasi silmäniskuja heittelee - hymyilen sinulle kadulla, tulen juttelemaan sulle ruokakaupassa tms., miten suhtautuisit? ;)

Olen naisellinen 31 v, pitkähiuksinen, löytyy suuret rinnat, olen hoikka ja melko pitkä 173 cm, meikkaan päivittäin ja pukeudun vartalonmyötäisiin mutta en mauttomiin wt-vaatteisiin.

Siksi kysyn tätä, koska baareissa mulle tulee juttelemaan jatkuvasti miehiä. Keskellä päivää kaupassa tai bussipysäkillä ei. Jospa itse uskaltautuisin nyt aloittamaan pitkät katsekontaktit ja aloittaa puhumaan, enkä enää kainosti käännä katsetta pois hetI kun joku mies vaikkapa aamun työmatkalla mua silmälee.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä Tinderissä ja baarin tiskilläkin suurin osa kuitenkin hakemassa seuraa tai elämänkumppania tmv, kun taas ruokakaupassa, bussipysäkillä jne. näin ei ole. Eli onhan se reagointi aika erilaista :)

Vierailija
22/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että pitäisikö minun tuntea sinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että kyseessä on jokin piilokamera-jekutus. Myöhemmin sitten pätkä näytetään vaikka Putouksessa ja studioyleisö nauraa näyttelijöiden kanssa räkäisesti mulle.

Vierailija
24/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko urheilullinen?

Sinä varmasti katselet bussiin juoksevaa naista, että siinäpä upea urheilullinen nainen, vahinko ettei ehtinyt kyytiin, ei voi mittään.

Vierailija
25/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostan housuuni. Paitsi jos suoli on tyhjä niin oksennan.

Vierailija
26/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseiden kokohtaaminen tuntemattoman naisen kanssa johtuu siitä, että itse epäkohteliaasti katsoin kohti. Käännyn pois ja häpeän huonoa käytöstäni. Jos kysyt jotain, vastaan lyhyesti ja ytimekkäästi, enkä kuvittele, että nainen tarkoittaisi hymyllä tai kysymyksellä yhtään enempää kuin sanoo.

Vierailija
27/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten suhtautusin. - Vaikutat kiinnostavalta ja mitä ilmeisemmin naiselta, jonka niin miehet kuin naisetkin huomaa.... Todennäköisesti hymyysi vastaisisin hymyllä ja katseeseei katseella ja kernties saattaisi uskaltautua avaamaan suuni....

Varman jos ja kun Suomessa ollaan ja kun olen tehnyt havainnon, että  täällä small talk on usein haasteellista ja hiljaisuus hyve ja flirttailukin on taitolaji, johon ryhtyminen ei kaikkien kanssa luonnistu. - Luulee pian että läheentelen.  Niinpä en voine välttyä myöskään mielikuvalta, että olisin joutunut vähintään tahtomattani osaksi vaivaanuttavaa piilokamera showta. (lähentely lienee vielä tuomittavampaa, kun siitähän saattaa seurata aina jotain arveluttavaa, jos se ei onnistukaan)

Ei pahalla vika ei ole sinun. Mutta Suomessa nyt on vain mahdollista, että ihmiset saattavat odottaa bussia kolme varttia sanomatta toisilleen sanaakaan. Bussin saapuessa bussia odottaneet kapuavat bussiin sanomatta sanaakaan tai joku saaatta murahataa vastauksen kuskin tervehdykseen. Bussissa hiöjaisuus jatkuu tunnnin pari ellei enemmän.

Matkan päätteeksi matkustaja poistuu.  . Jos poistuu etuovesta, niin kuski saattaa, ehkä huikata , heipat ja toivotaa hyvää päivän jatkoa, jos sattuu olemaan muualta tullut, kielitaitoinen huippuosaaja. Mutta voi olla myös sanomatta mitään.

Bussista poistunut matkustaja sensijaan huokaisee; olipa virkistävä matka, mutta on nuo sosiaaliset tilanteet kuten bussissa olo rankkaa, kun nytkin oli taas niin paljon matkustajia, että parempi se saattaisi olla ja ajaa vain omaa autoa, niin saisi olla yksin.      

Vierailija
28/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap missä päin hymyilet?:D

Vierailija
29/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten reagoit?☺

Mielelläni etsisin elämänkumppania muualtakin kuin Tinderistä tms.

Sanoilla on helppo flirttailla puhelimenruudun takaa.

Entä jos minä - sama neito joka siis Tinderissä yms. kanssasi silmäniskuja heittelee - hymyilen sinulle kadulla, tulen juttelemaan sulle ruokakaupassa tms., miten suhtautuisit? ;)

Olen naisellinen 31 v, pitkähiuksinen, löytyy suuret rinnat, olen hoikka ja melko pitkä 173 cm, meikkaan päivittäin ja pukeudun vartalonmyötäisiin mutta en mauttomiin wt-vaatteisiin.

Siksi kysyn tätä, koska baareissa mulle tulee juttelemaan jatkuvasti miehiä. Keskellä päivää kaupassa tai bussipysäkillä ei. Jospa itse uskaltautuisin nyt aloittamaan pitkät katsekontaktit ja aloittaa puhumaan, enkä enää kainosti käännä katsetta pois hetI kun joku mies vaikkapa aamun työmatkalla mua silmälee.

ei tuollaista ole mulle ikinä tapahtunut,mulle kyllä kelpaisi tuollainen nainen,tosin olen varmaan liian vanha.

Vierailija
30/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Kiitos ihanista vastauksistanne. :) Yllättävän moni totesi että hämmentyisi, vaivaantuisi ja miettisi onko tässä piilokamera tms. nöyryytys taustalla. Ja moni kuvasi miten Suomessa on totuttu olemaan katsomatta toisiin ja puhumatta tuntemattomille.

Jos vähitellen useammat uskaltavat hymyillä pitkään toisilleen metrossa, eivätkä heti käännä katsetta pois, lähestymisen rohkeuden ilmiö voisi lisääntyä!!!

Kyllä, olen urheilullinen. Käyn salilla, joogassa sekä sisäpyöräilyssä 3 tai 4 krt viikossa.

Tykkään kihartaa pitkät hiukseni joskus arkisinkin. Käytän vartalonmyötäisiä housuja tai sitten hameita saappaiden kera. Olen saanut kehuja klassisesta kasvojeni kauneudesta ja treenatusta naisellisesta vartalostani oikeastaan koko aikuisikäni.

Olen ollut kolme kertaa parisuhteessa. Nyt ollut sinkkuna noin vuoden. Olen valmis löytämään rakkauden ja antamaan miehelle kaikkeni, hemmottelemaan ja hyväilemään rakasta yhtä miestä. Vaikea löytää :(

Olen töissä naisvaltausella alalla eli en töistä löydä. Tinder on hyvä juu, mutta mielelläni ensikohtaaminen olisi livenä niin ei tulisi vääriä käsityksiä ja mielikuvia.

Huomaan että ulkomaalaisen näköiset miehet katsovat minua suoraan silmiin ja hymyilevät metroasemilla, kaupassa tms. eivätkä käännä katsetta kun huomaavat että katson takaisin. Toivon suomalaista miestä kuitenkin rinnalleni.

Ollaa rohkeampia heti huomenna tuolla ulkosalla, ihanat suomiuroot 😉

Vierailija
31/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Kiitos ihanista vastauksistanne. :) Yllättävän moni totesi että hämmentyisi, vaivaantuisi ja miettisi onko tässä piilokamera tms. nöyryytys taustalla. Ja moni kuvasi miten Suomessa on totuttu olemaan katsomatta toisiin ja puhumatta tuntemattomille.

Jos vähitellen useammat uskaltavat hymyillä pitkään toisilleen metrossa, eivätkä heti käännä katsetta pois, lähestymisen rohkeuden ilmiö voisi lisääntyä!!!

Kyllä, olen urheilullinen. Käyn salilla, joogassa sekä sisäpyöräilyssä 3 tai 4 krt viikossa.

Tykkään kihartaa pitkät hiukseni joskus arkisinkin. Käytän vartalonmyötäisiä housuja tai sitten hameita saappaiden kera. Olen saanut kehuja klassisesta kasvojeni kauneudesta ja treenatusta naisellisesta vartalostani oikeastaan koko aikuisikäni.

Olen ollut kolme kertaa parisuhteessa. Nyt ollut sinkkuna noin vuoden. Olen valmis löytämään rakkauden ja antamaan miehelle kaikkeni, hemmottelemaan ja hyväilemään rakasta yhtä miestä. Vaikea löytää :(

Olen töissä naisvaltausella alalla eli en töistä löydä. Tinder on hyvä juu, mutta mielelläni ensikohtaaminen olisi livenä niin ei tulisi vääriä käsityksiä ja mielikuvia.

Huomaan että ulkomaalaisen näköiset miehet katsovat minua suoraan silmiin ja hymyilevät metroasemilla, kaupassa tms. eivätkä käännä katsetta kun huomaavat että katson takaisin. Toivon suomalaista miestä kuitenkin rinnalleni.

Mä en ujostele ;) mutta missä päin asut? Todella harva nainen hymyilee esim ruokakaupassa, tai edes katsoo silmiin. Paitsi kassat :D

Baarissa kohdannut pari kertaa naisia, jotka ovat kaupassa usein. Aivan eri meininki baarissa, ja yllätyksekseni jopa tunnistavat minut vaikkei koskaan ole katseet kohdanneet :)

Vierailija
32/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Ehkä katseemme kohtaavat huomenna metrossa :)

Vierailija
33/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö myös raiskata ja pyytää sitten facebook-kaveriksi kuten nuo rohkeat ulkomaalaisvahvistukset joskus tekevät?

Vierailija
34/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap missä päin asut?

Vierailija
35/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että v*ttuako sinäkin siinä virnuilet. Hymy persiiseen ja naama näkkärille. Ja sitten jatkaisin omia ostoksiani ja asioitani..

Vierailija
36/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi kyllä hyvä mieli, varmaan treffeille päädyttäis jos mua tuollain lähestyisit.

Vierailija
37/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tiennyt, että miehet ovat näin otettuja siitä, jos nainen hymyilee. Siis tässäkin ketjussa miehet ovat ihan innoissaan kyselemässä ap:lta, missä hän asuu. Ilmeisesti miehelle on harvinaista saada edes noin minimaalista huomiota.

Kannattaisi siis ilmeisesti alkaa hymyillä kaikille kiinnostaville miehille?

Vierailija
38/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tiennyt, että miehet ovat näin otettuja siitä, jos nainen hymyilee. Siis tässäkin ketjussa miehet ovat ihan innoissaan kyselemässä ap:lta, missä hän asuu. Ilmeisesti miehelle on harvinaista saada edes noin minimaalista huomiota.

Ap sanoi että heittäisi flirttiä ja tulisi juttelemaan, eikä pelkästään hymyilisi.

Vierailija
39/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin olemme. Olen tuo jolle naiset eivät kaupassa huomaakkaan, mutta viihteellä aivan eri meininki. Tosi harmi että ihmisillä on tälläisiä eri ’moodeja’... En tiedä miten nyt, osaisiko kuitenkaan hymyillä takaisin tai jutella :)

Vierailija
40/44 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet stadista ja kuulostat ihan liian hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi