Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 miljoonaa suomalaista kannattaa aktiivimallia!!!

Vierailija
21.01.2018 |

Sori vaan työttömät. 2 miljoonaa suomalaista ei voi olla väärässä. Taloustutkimuksen tutkimuspäällikön Juho Rahkosen mielestä aktiivimallin vastustaminen on pienempää kuin viimeaikaisesta julkisesta keskustelusta olisi voinut päätellä.
https://yle.fi/uutiset/3-10031716

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloustutkimuksen omistaa Kokoomuksen Eero Lehti. Sen lauluja laulat kenen leipää syöt

Aikamoista propagandaa

Vierailija
2/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surkeita aloituksia aktiivimallista, olet nolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Aktiivimallin kannatus on suurinta niillä, jotka arvioivat tietävänsä mallista vähiten.”

Vierailija
4/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä joka toinen kannattaa mallia?

Vierailija
5/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Aktiivimallin kannatus on suurinta niillä, jotka arvioivat tietävänsä mallista vähiten.”

Tarkoitatko Suomen eduskuntaa?

Vierailija
6/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella surkeita aloituksia aktiivimallista, olet nolo.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
7/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ihmiset eivät edes ymmärrä sitä että aktiivimalli ei vaikuta pitkäaikaistyöttömän talouteen mitenkään sillä pitkäaikaistyöttömät saavat toimeentulotukea. Ja tällainen keppi on muutenkin aivan väärä tapa saada ihmisiä työsuhteeseen.

Vierailija
8/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloustutkimuksen omistaa Kokoomuksen Eero Lehti. Sen lauluja laulat kenen leipää syöt

Aikamoista propagandaa

En syö leipää

t.karppaaja

Vierailija
9/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat ihmiset eivät edes ymmärrä sitä että aktiivimalli ei vaikuta pitkäaikaistyöttömän talouteen mitenkään sillä pitkäaikaistyöttömät saavat toimeentulotukea. Ja tällainen keppi on muutenkin aivan väärä tapa saada ihmisiä työsuhteeseen.

Aika moni pitkäaikaistyötön ei muuten saa tt-tukea!

Vierailija
10/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä joka toinen kannattaa mallia?

Ja ilmeisesti sitten joka toinen ei kannata?

Vierailija
11/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivimalli oli täysi vitsi jo syntyessään. Pitäisi ennemmin panostaa te-toimistojen työvoimaan ja palveluiden laatuun. Kovinkaan moni asiakas ei kannata aktiivimallia, koska se ei toimi todellisuudessa. Itse olin liian aktiivinen, eikä te-toimistolla ollut resursseja vastata aktiivisuuteen. Uhattiin karenssilla, mikäli en rauhoitu ja hillitse työllistävän omatoimisuuden tahtia. Uskomatonta, mutta totta! Ne ymmärtää, kenellä kokemusta. Näitä aktiivimalleja kehittävät täysin todellisuudesta vieraantuneet henkilöt. Siksi en äänestä enää Niinistöä.

Vierailija
12/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon melua siis tyhjästä. 

Vierailija
13/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivimalli oli täysi vitsi jo syntyessään. Pitäisi ennemmin panostaa te-toimistojen työvoimaan ja palveluiden laatuun. Kovinkaan moni asiakas ei kannata aktiivimallia, koska se ei toimi todellisuudessa. Itse olin liian aktiivinen, eikä te-toimistolla ollut resursseja vastata aktiivisuuteen. Uhattiin karenssilla, mikäli en rauhoitu ja hillitse työllistävän omatoimisuuden tahtia. Uskomatonta, mutta totta! Ne ymmärtää, kenellä kokemusta. Näitä aktiivimalleja kehittävät täysin todellisuudesta vieraantuneet henkilöt. Siksi en äänestä enää Niinistöä.

Vierailija
14/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki käteen! kirjoitti:

Miten voi olla liian aktiivinen?

Vierailija
15/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, entäpä sitten. Suomen asukasluku on noin 5,5 miljoonaa. Tästä voi päätellä, että reilu enemmistö on sitä vastaan.

Vierailija
16/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan työttömät. 2 miljoonaa suomalaista ei voi olla väärässä. Taloustutkimuksen tutkimuspäällikön Juho Rahkosen mielestä aktiivimallin vastustaminen on pienempää kuin viimeaikaisesta julkisesta keskustelusta olisi voinut päätellä.

Kyllähän itsekin voin kannattaa asiaa joka ei kosketa minua pätkän vertaa.

Mitä toi todistaisi, jos siis pitäisi paikkansa? Että suomalaiset on tyhmiä.

Vierailija
17/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järki käteen! kirjoitti:

Miten voi olla liian aktiivinen?

Syömällä niin paljon ilmaista, siis veronmaksajien maksamaa, pullaa, että tulee kohtaus.

T: Jarppa lindströmminpihvi

Vierailija
18/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän itsekin voin kannattaa asiaa joka ei kosketa minua pätkän vertaa.

Mitä toi todistaisi, jos siis pitäisi paikkansa? Että suomalaiset on tyhmiä.

vaiko työelämässä?

Vierailija
19/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa käyttämään lainauksia!

Vierailija
20/168 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa käyttämään lainauksia!