Mitä tekisit jos sairaalassa hoitajat alkavat repiä sun tietoja auki ja juoruta
Kommentit (23)
Odottelisin rauhassa, että heräisin pian. Tuollaista tapahtuu oikeasti äärimmäisen harvoin. Eikö sinulla ole muuta murehdittavaa? Onko sinulla jotain salattavaa?
Tässä on viiden vuoden ajan ollut koko ajan käynnissä systemaattiseen tuhoaminen, mitätöinti, juorujen levittäminen. Nämä tietyt tekee sitä koko ajan. Ja tietenkin korostaa samaan aikaan omaa paremmuuttaan. Ne on kuulkaa itse niiiiin hyviä. Mitä minun tulisi tehdä?
En usko, että tuollaista kovin usein tapahtuu. Siinä on helposti hoitajalla irtisanominen edessä.
Terveydenhuollon ammattihenkilöiden salassapitovelvollisuudesta on säädetty laissa terveydenhuollon ammattihenkilöistä.
Jatkuva stalkkaaminen, haukkuminen ja vainoaminen. Väitetään maksulliseksi. Kytätään tekemisiä.
Ei pysty elämään enää omaa elämää. Ei voi jutella kenellekään. Kyttääminen ja haukkuminen.
Etsitään vikoja ja jotain salattua todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on viiden vuoden ajan ollut koko ajan käynnissä systemaattiseen tuhoaminen, mitätöinti, juorujen levittäminen. Nämä tietyt tekee sitä koko ajan. Ja tietenkin korostaa samaan aikaan omaa paremmuuttaan. Ne on kuulkaa itse niiiiin hyviä. Mitä minun tulisi tehdä?
Sori,,tää juttu ei mene nyt läpi. Mitä olet ottanut, kun näin sekaisin olet?
Vierailija kirjoitti:
Mennä terapiaan ja saada lääkitys kohdalleen.
Helluntailaisten täytyy nyt miettiä menikö jotain teillä vikaan.
Stalkkaaminen, juorujen levittely, kyttääminen. Millaiseksi itse tuntisit olisi viiden vuoden jälkeen? Kykenetkö kuvittelemaan?
Kysymys että onko minulla jotain salattavaa? Mitä mun tulisi vastata Kerolan Aleksille tähän kysymykseen? Ei mulla kauheasti taida olla. Enkä ole helluntaijätkille tilivelvollinen elämästäni. Vai oletko sinä tilivelvollinen jokaiselle randomille tyypille??? Oikeasti? Mitä syntejä minun tulee jätkille nyt tunnustaa? Hä?
Mitä syntejä minun tulee jätkille nyt tunnustaa? Nöyryyttäjät ja häpäisijät. Se on teidän fantasia.
Mua ei voisi vähempää kiinnostaa. Jos niiden vakoojahoitajien elämässä ei ole muuta sisältöä niin siitä vaan. Mä olen aina saanut hyvää hoitoa etenkin mielenterveyden ongelmiin ja olen aina antanut luvan katsoa vanhoja tietojani ja välittää niitä tarvittaessa eteenpäin. Parempi niin, kun että tarvitsee aina selittää uudestaan.
Lähipiiri tietää totuuden ongelmista, muiden mielipiteillä ei ole väliä, vaikka kuinka joku hoitaja juoruilisi.
Muistan olleeni lukiossa ja siellä pari paskalutkaa aloitti tämän paskanjauhannan. Oma kykenemättömyys varmaan ottaa koville. Silloin olin vielä erilainen. En katkera tai muuta. Nämä paskalutkat pyörittävät miehiä mielensä mukaan.
Minun tiedoissani on verikokeiden tuloksia, leikkauskertomuksia ja yksi päivystyskäynti. Jos hoitajat niistä saavat revittyä jotain juoruja, niin aikamoisia ovat. Ketä oikeasti kiinnostaa se, että liukastuin työpaikan pihassa ja nilkkani murtui?
En usko että ap:lla on todisteita. Masentunut ihminen aika usein kuvittelee että kaikki puhuvat hänestä seläntakana. Todellisuudessa ap ei oikeasti kiinnosta yhtään ketään.
Toivon, että tää tulee läpi. Ei ole hoitohenkilökunta mun stalkannut, vaan ihan hakkeroitu s-postiin ja sitä kautta saatu terveystietoja. Älä jaksa jotain psykoosiläppää.
Taidat olla aika sairas?
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittaja psykoosissa?
Siinä rajoilla. Se flippaa täällä käydessä kerta per käynti.
Sauli kuuluu tappajakulttiin, todisteena kampanja logot ( vapaa muurarit ), jääny kai saamatta viinan takia bentsot.
Mieti omalle kohdalles. Tekeekö mieli mennä uudestaan?