2 miljoonaa suomalaista kannattaa aktiivimallia!!!
Sori vaan työttömät. 2 miljoonaa suomalaista ei voi olla väärässä. Taloustutkimuksen tutkimuspäällikön Juho Rahkosen mielestä aktiivimallin vastustaminen on pienempää kuin viimeaikaisesta julkisesta keskustelusta olisi voinut päätellä.
https://yle.fi/uutiset/3-10031716
Kommentit (168)
Todella surkeita aloituksia aktiivimallista, olet nolo.
”Aktiivimallin kannatus on suurinta niillä, jotka arvioivat tietävänsä mallista vähiten.”
Miehistä joka toinen kannattaa mallia?
Vierailija kirjoitti:
”Aktiivimallin kannatus on suurinta niillä, jotka arvioivat tietävänsä mallista vähiten.”
Tarkoitatko Suomen eduskuntaa?
Vierailija kirjoitti:
Todella surkeita aloituksia aktiivimallista, olet nolo.
Mitä tarkoitat?
Useimmat ihmiset eivät edes ymmärrä sitä että aktiivimalli ei vaikuta pitkäaikaistyöttömän talouteen mitenkään sillä pitkäaikaistyöttömät saavat toimeentulotukea. Ja tällainen keppi on muutenkin aivan väärä tapa saada ihmisiä työsuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Taloustutkimuksen omistaa Kokoomuksen Eero Lehti. Sen lauluja laulat kenen leipää syöt
Aikamoista propagandaa
En syö leipää
t.karppaaja
Vierailija kirjoitti:
Useimmat ihmiset eivät edes ymmärrä sitä että aktiivimalli ei vaikuta pitkäaikaistyöttömän talouteen mitenkään sillä pitkäaikaistyöttömät saavat toimeentulotukea. Ja tällainen keppi on muutenkin aivan väärä tapa saada ihmisiä työsuhteeseen.
Aika moni pitkäaikaistyötön ei muuten saa tt-tukea!
Vierailija kirjoitti:
Miehistä joka toinen kannattaa mallia?
Ja ilmeisesti sitten joka toinen ei kannata?
Aktiivimalli oli täysi vitsi jo syntyessään. Pitäisi ennemmin panostaa te-toimistojen työvoimaan ja palveluiden laatuun. Kovinkaan moni asiakas ei kannata aktiivimallia, koska se ei toimi todellisuudessa. Itse olin liian aktiivinen, eikä te-toimistolla ollut resursseja vastata aktiivisuuteen. Uhattiin karenssilla, mikäli en rauhoitu ja hillitse työllistävän omatoimisuuden tahtia. Uskomatonta, mutta totta! Ne ymmärtää, kenellä kokemusta. Näitä aktiivimalleja kehittävät täysin todellisuudesta vieraantuneet henkilöt. Siksi en äänestä enää Niinistöä.
Aktiivimalli oli täysi vitsi jo syntyessään. Pitäisi ennemmin panostaa te-toimistojen työvoimaan ja palveluiden laatuun. Kovinkaan moni asiakas ei kannata aktiivimallia, koska se ei toimi todellisuudessa. Itse olin liian aktiivinen, eikä te-toimistolla ollut resursseja vastata aktiivisuuteen. Uhattiin karenssilla, mikäli en rauhoitu ja hillitse työllistävän omatoimisuuden tahtia. Uskomatonta, mutta totta! Ne ymmärtää, kenellä kokemusta. Näitä aktiivimalleja kehittävät täysin todellisuudesta vieraantuneet henkilöt. Siksi en äänestä enää Niinistöä.
Järki käteen! kirjoitti:
Miten voi olla liian aktiivinen?
Niin, entäpä sitten. Suomen asukasluku on noin 5,5 miljoonaa. Tästä voi päätellä, että reilu enemmistö on sitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan työttömät. 2 miljoonaa suomalaista ei voi olla väärässä. Taloustutkimuksen tutkimuspäällikön Juho Rahkosen mielestä aktiivimallin vastustaminen on pienempää kuin viimeaikaisesta julkisesta keskustelusta olisi voinut päätellä.
https://yle.fi/uutiset/3-10031716
Kyllähän itsekin voin kannattaa asiaa joka ei kosketa minua pätkän vertaa.
Mitä toi todistaisi, jos siis pitäisi paikkansa? Että suomalaiset on tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Järki käteen! kirjoitti:
Miten voi olla liian aktiivinen?
Syömällä niin paljon ilmaista, siis veronmaksajien maksamaa, pullaa, että tulee kohtaus.
T: Jarppa lindströmminpihvi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-10031716Kyllähän itsekin voin kannattaa asiaa joka ei kosketa minua pätkän vertaa.
Mitä toi todistaisi, jos siis pitäisi paikkansa? Että suomalaiset on tyhmiä.
vaiko työelämässä?
Opetelkaa käyttämään lainauksia!
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa käyttämään lainauksia!
t.Laura.H
Taloustutkimuksen omistaa Kokoomuksen Eero Lehti. Sen lauluja laulat kenen leipää syöt
Aikamoista propagandaa