Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni mielestä minä, 30-vuotias 165-senttinen nainen en saisi painaa 65 kiloa

Vierailija
21.01.2018 |

Olen ihan normaalivartaloinen (jopa tiimalasi, uskokaa tai älkää) terve nainen. Joka kerta kun käyn isäni luona kuulen olevani tankki, norsu tai hylje. Jos hän tarjoaa jotain ruokaa niin se on kanelikorppua ja laihaa kahvia. Jostain kumman syystä en enää vieraile isän luona kun max kerran kuukaudessa. Tästä saan sitten syyllistämistä että läskit eivät kuulemma ajattele kuin itseään. Isä on 70-vuotias, voiko hänen käytöksensä vielä muuttua vai onko vika todella minussa?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites miehet? Suomessa on enemmän lihavia miehiä kuin naisia.

Vierailija
62/76 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun isällä on _ulkku luonne. Sitä ei voi muuttaa. Jos mun isä olisi tuollainen niin kävisin hänen luona 1-2 kertaa vuodessa. Mun 70v. isä ei ole noin paha.

T. 47v. ylipainoinen nainen

Sinä oletkin jo sen verran vanha, ettei sinun painollasi ole enää niin väliä. Lapsenteko on sun osaltasi ohi. Ap on vielä lisääntymisiässä, joten hänen täytyy pysyä hoikkana saadakseen itselleen miehen tai miehiä.

Lapsenteko on lopetettu jo ajat sitten. Ikä ei vaikuta parisuhteessa olemiseen. Se jatkuu koko loppuelämän ajan.  ;)

Tottakai ylipainolla on väliä myös keski-ikäisellä naisella, hänen oman terveytensä takia ja mahdollisten lasten takia. Olen ylipainoinen kohta 46-vuotias nainen, mun on pakko laihtua n. 20 kiloa, muuten pelkään kuolevani sydäninfarktiin 60-vuotiaana, kuten isäni. Isän äitikin kuoli 63-vuotiaana sydänveritulppaan. Olen vielä perinyt isäni ruumiinrakenteen ja verenpainelääkkeet sain jo 30-vuotiaana. Minulla on lapsia ja haluisin olla heidän elämässään pitempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165cm naisen tulisi painaa 50-55 kiloa ja 175cm naisen 55-60 kiloa. Miksi suomitankkerit painavat 75 kiloa ja vyötärönympärys 100cm?

Minä olen 164/70 tankkeri ja vyötärönympärykseni on 70cm.

Vierailija
64/76 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat kyllä kauheita valaita. 65 kiloa ei ole normaalia. Hoikat slaavittaret ja thaikkukaunottaret painavat kymmenen kiloa sinua vähemmän. Tehkää norsut asialle jotain.

Exä kommentoi usein tätä samaa settiä. Hän itse on lyhyt ja pulska, siis ihan ylipainon puolella, niin että jopa lääkäriltä tuli painosta huomautusta.

Silti hän oletti jostain ihmeen syystä olevansa validi kommentoimaan naisia, joiden paino on normaalipainon lukemissa.

Vierailija
65/76 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta loppui kuukautiset 46kg ja pituus 154cm. Puhumattakaan muut terveyshaitat kuten lievä rytmihäiriö.

Minullakin oli kymmenen vuotta sitten syömishäiriö. Nyt paino tippunut 45kg enkä saa nousemaan vaikka haluan. Olen vähän peloissani kun nuorena sain jo tuhoa aikaan kehossani.

Itse olen vain 153 cm ja hentorakenteinen. Olen jo vanha akka. Vielä alle kuusikymppisenä näytin kohtuullisen asialliselta, kun painoin 47-48 kg. Nyt sekin olisi jo liian vähän. Tällä hetkellä painan 50 kg, ja tämä on aika sopiva. Minulla ei ole koskaan ollut mitään syömishäiriötä, mutta kun joskus nuorempana, erilaisista elämän koettelemuksista johtuen, paino tippui jonnekin 43 kg huiteville, näytin lähinnä keskitysleirivangilta. Kaikenlaiset yleistykset on ihan oikeasti perseestä!!

Vierailija
66/76 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen vuoksi ihmiset täällä sanovat että aloittajalla on liikaa painoa? Luulin että vartaloita on erilaisia. Minullekin meinaa tulla olo että olen lihava koska olen 154cm ja 48kg. Palstalogiikan mukaan oikea paino minulle olisi 44 (olisin lievästi alipainoinen). Lisäksi ruumiinrakenteeni on roteva = näytän paksulta vaikka kuinka vähän painaisin.

Vierailija
67/76 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Älä kuuntele isääs. Edes vanhemmilla ei ole oikeutta haukkua vaikka olisitkin pyöreä. Kelsi jotain mitä sanoa takas.

Mun mummu yrittää väkisin lihottaa mua kun olrn käymässä koska "olet liian laiha ja ei ole lihaa luiden päällä." mitat siis 145/40. Mummoni itse on 165 cm pitkä ja arviolta 80-100kg.... siinä mielessä olen sukuuni tullut että jos mulle tulee 5-7kg lisää painoa se näkyy heti esim mahassa... kerran koettu. Nyt pyrin pysymään tuossa 40:ssä kilossa.

Vierailija
68/76 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta loppui kuukautiset 46kg ja pituus 154cm. Puhumattakaan muut terveyshaitat kuten lievä rytmihäiriö.

Minullakin oli kymmenen vuotta sitten syömishäiriö. Nyt paino tippunut 45kg enkä saa nousemaan vaikka haluan. Olen vähän peloissani kun nuorena sain jo tuhoa aikaan kehossani.

Itse olen vain 153 cm ja hentorakenteinen. Olen jo vanha akka. Vielä alle kuusikymppisenä näytin kohtuullisen asialliselta, kun painoin 47-48 kg. Nyt sekin olisi jo liian vähän. Tällä hetkellä painan 50 kg, ja tämä on aika sopiva. Minulla ei ole koskaan ollut mitään syömishäiriötä, mutta kun joskus nuorempana, erilaisista elämän koettelemuksista johtuen, paino tippui jonnekin 43 kg huiteville, näytin lähinnä keskitysleirivangilta. Kaikenlaiset yleistykset on ihan oikeasti perseestä!!

Tämähän se pointti. Ap kertoo että hänellä on tiimalasivartalo eli hänellä on ilmeisesti rasvaa "oikeissa" paikoissa. Jos sen ottaa pois voisi näyttää paljon pahemmalta.

Minulla rasvaa niissä paikoissa mutta kylkiluut ja solisluut paistaa ja ranteet saman paksuiset kun 8-vuotiaalla lapsellani.

Yleistyksiä heittävät ihmiset kai ajattelevat kaikki tasapaksuina ja saman pituisia tao eivät mitenkään osaa hahmottaa toisten painoa.

Vierailija
69/76 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan normaalivartaloinen (jopa tiimalasi, uskokaa tai älkää) terve nainen. Joka kerta kun käyn isäni luona kuulen olevani tankki, norsu tai hylje. Jos hän tarjoaa jotain ruokaa niin se on kanelikorppua ja laihaa kahvia. Jostain kumman syystä en enää vieraile isän luona kun max kerran kuukaudessa. Tästä saan sitten syyllistämistä että läskit eivät kuulemma ajattele kuin itseään. Isä on 70-vuotias, voiko hänen käytöksensä vielä muuttua vai onko vika todella minussa?

Jätä se sika

Vierailija
70/76 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihmisen ihanne paino on se oma pituus - 100, näin ainakin minulla lääkärin mukaan.

Tuo siis miehillä, koska ovat rotevampia ja lihaksikkaampia. Naisilla se on n. -110. Ja nämäkin ovat vain yleistyksiä.

Tämän yleistyksen mukaan minun ihannepainolla olisin alipainoinen.

Niin minäkin. Olen myös 165/65, ja tämä on hyvä. Ollessani vielä 165/55 näytin pelkältä luurangolta (nyt kun on katsonut niitä kuvia). Luut paistoi hyvin ihon alta. Alkaessani käymään salilla (ja syömään samalla enemmän, kun oli jatkuvasti järkyttävä nälkä), lihoin tuonne 65kg, ja paino pysähtyi siihen kuin seinään.

Vierailija
71/76 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihmisen ihanne paino on se oma pituus - 100, näin ainakin minulla lääkärin mukaan.

Tuo siis miehillä, koska ovat rotevampia ja lihaksikkaampia. Naisilla se on n. -110. Ja nämäkin ovat vain yleistyksiä.

Tämän yleistyksen mukaan minun ihannepainolla olisin alipainoinen.

Niin minäkin. Olen myös 165/65, ja tämä on hyvä. Ollessani vielä 165/55 näytin pelkältä luurangolta (nyt kun on katsonut niitä kuvia). Luut paistoi hyvin ihon alta. Alkaessani käymään salilla (ja syömään samalla enemmän, kun oli jatkuvasti järkyttävä nälkä), lihoin tuonne 65kg, ja paino pysähtyi siihen kuin seinään.

Et ole kyllä alipainoinen jos olet 165cm / 55kg.

Vierailija
72/76 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini mieltä aikuinen ihminen ei voi painaa alle 50kg.

Meillä mummu oli samaa mieltä. Ja meitä (siskoani ja minua) punnittiin miltei aina, jos vanhemmat eivät olleet paikalla. Veljeänihän tämä ei koskenut. :'D Ja ai että sai kuulla, kun meni yli pituuskasvun myötä.

Olisihan se epäterveellistäkin tällain yli 180cm naisena painaa sen alle 50kg.

Terv. 182/74

Vierailija
73/76 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi on idiootti. Vika on hänessä, ei sinussa.

Vierailija
74/76 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava isä. Sano, että olisit halunnut sinut hedelmöittäneen siittiön tulleen isommasta kalusta. Isäsi on kusipää. Älä tapaa häntä, jos ei lopeta tuota.

Vierailija
75/76 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa että vaikka aloituksen pointti on isän moukkamainen käytös, suurin osa kommentoijista miettii mikä olisi ihmiselle sopiva paino. Haukutaan naisia.

Tuommoisen isän luokse ei kannata jäädä kuuntelemaan solvaamista vaan sanoa että minäpä tästä lähden sitten saman tien kun alkaa noin ikävät puheet.

Vierailija
76/76 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165cm naisen tulisi painaa 50-55 kiloa ja 175cm naisen 55-60 kiloa. Miksi suomitankkerit painavat 75 kiloa ja vyötärönympärys 100cm?

Ottamatta kantaa muutoin siihen, mistä olet nuo luvut vetänyt, haluaisin kysyä edes perusteluitasi sille, miksi 175 cm pitkällä naisella tulisi olla alhaisempi BMI kuin 165 cm pitkällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme