Isäni mielestä minä, 30-vuotias 165-senttinen nainen en saisi painaa 65 kiloa
Olen ihan normaalivartaloinen (jopa tiimalasi, uskokaa tai älkää) terve nainen. Joka kerta kun käyn isäni luona kuulen olevani tankki, norsu tai hylje. Jos hän tarjoaa jotain ruokaa niin se on kanelikorppua ja laihaa kahvia. Jostain kumman syystä en enää vieraile isän luona kun max kerran kuukaudessa. Tästä saan sitten syyllistämistä että läskit eivät kuulemma ajattele kuin itseään. Isä on 70-vuotias, voiko hänen käytöksensä vielä muuttua vai onko vika todella minussa?
Kommentit (76)
Olisiko isälläsi jokin sairaus joka pistää puhumaan noin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Olisiko isälläsi jokin sairaus joka pistää puhumaan noin 🤔
Joillain ihmisillä se sairaus on vain ksipäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä isäsi kanssa. Mun mielestä naisen ei tulisi koskaan painaa yli 60 kiloa.
Joo ja alle 100 kiloinen mies ei ole mies vaan pikkupoika eikös juu.
Kyllä se raja on 120kg ja lihaksena. Voihan sitä tykätä myös pakkasen r*iskaamista pulkannaruista.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan normaalivartaloinen (jopa tiimalasi, uskokaa tai älkää) terve nainen. Joka kerta kun käyn isäni luona kuulen olevani tankki, norsu tai hylje. Jos hän tarjoaa jotain ruokaa niin se on kanelikorppua ja laihaa kahvia. Jostain kumman syystä en enää vieraile isän luona kun max kerran kuukaudessa. Tästä saan sitten syyllistämistä että läskit eivät kuulemma ajattele kuin itseään. Isä on 70-vuotias, voiko hänen käytöksensä vielä muuttua vai onko vika todella minussa?
Pics or...
Entisaikaan oltiin kyllä painosta hyvin tarkkoina monasti vähätellen sitten riskeistä tytöistä sai sitten hyviä työihmisiä jos kaikki hommat taloissa käsipelillä.Monessa paikassa sitten kiistelyjä mummon kanssa kun eivät kunnolla syö kun sitten vaatekoko kuitenkin muuttunut vuosikymmenissä ja omaa ikääntymistä ei hyväksytä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaivaa ihmistä joka ei saa isäänsä kuriin? Ei tuollaista ole pakko kuunnella eikä aiheesta edes keskustella vanhemman kanssa Vedä rajat ja pidä niistä kiinni.
On ihmisiä jotka eivät ole empaattisia, vaan kylmiä laskelmoivia, eivät myös muutu. Oli taustalla mitä tahansa. Ainoa keino on pitää etäisyys ja laittaa rajat yhteydenpitoon - ellei voi katkaista välejä. Puhelut hoidetaan tiettyyn tapaan ja nähdä hallitusti paikassa, josta voi poistua helposti kotiin takaisin. Edes ystävällisyys ei muuta. Joillakin narsisteilla (en nyt väitä aloittajan isää sellaiseksi, vaan yleensä jotkut ihmiset) on taktiikka hämmentää tilanteita, että vaikka lykätään toisen käteen rahaa ja alkavat raivota - toinen hämmentyy mitä sille rahalle tehdään eikä tajua astua ulos. Näin ollen tilanteesta ei pääse ja narsisti jatkaa sekoilua, marttyyrina luonnollisesti. Henkinen väkivalta voi tulla vanhemmalta lasta kohtaan, myös aikuisena
Isälläsi on alkava dementia. Silloin hienotunteisuus ja normaalit käytöstavat tuppaavat katoamaan.
Kuulostaa että paino on hieman yläkanttiin. Ei paljon mutta vähän. 55-60kg voisi olla pätevämpi paino, mutta kyllä tuollakin painolla pärjää ainakin terveyden puolesta.
Mä olen vähän lyhyempi. Isäni mielestä ihannepainoni on 52-54kg. Ihan oikeassa onkin.
Täällä on pitkä ketju jossa haukutaan Metin painoa. Se on kuitenkin ok?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat kyllä kauheita valaita. 65 kiloa ei ole normaalia. Hoikat slaavittaret ja thaikkukaunottaret painavat kymmenen kiloa sinua vähemmän. Tehkää norsut asialle jotain.
Thaikut ovat myös 10 cm lyhyempiä. Hoikat slaavittaret muuttuvat maatuskoiksi viimeistään 40-vuotiaina, yleensä jo aiemmin. Naisten keskipaino Venäjällä on 72.7 kg.
85kg painava 165cm voi olla aivan normaali painoinen, joten sinä olet aivan normaali painoinen.
T. Lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihmisen ihanne paino on se oma pituus - 100, näin ainakin minulla lääkärin mukaan.
Tuo siis miehillä, koska ovat rotevampia ja lihaksikkaampia. Naisilla se on n. -110. Ja nämäkin ovat vain yleistyksiä.
Mulla loppuu kuukautiset alta 48 kiloa. Että kiitos vaan, mutta olet väärässä
t. aikuinen 28-vuotias nainen, mitat 156 cm ja 56 kg. Paino pysyy tässä luonnostaan. Nuorempana sairastin vaikean syömishäiriön. Ihmiset on erilaisia.
Minulta loppui kuukautiset 46kg ja pituus 154cm. Puhumattakaan muut terveyshaitat kuten lievä rytmihäiriö.
Minullakin oli kymmenen vuotta sitten syömishäiriö. Nyt paino tippunut 45kg enkä saa nousemaan vaikka haluan. Olen vähän peloissani kun nuorena sain jo tuhoa aikaan kehossani.Mitä mieleen että tuollainen sontakeskutelu mikä paino olisi kenellekään hyvä pelkkien numeroiden perusteella on sairasta ja voi toimia niille oikeasti sairaille ihmisille vain vakuutteluna että he ovatkin terveitä.
Rytmihäiriöt ja kuukautisten loppuminen on johtunut luultavasti yksipuolisen ruokavalion aiheuttamasta anemiasta, ei hoikkuudesta. Taas tekosyitä lihavuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihmisen ihanne paino on se oma pituus - 100, näin ainakin minulla lääkärin mukaan.
Tuo siis miehillä, koska ovat rotevampia ja lihaksikkaampia. Naisilla se on n. -110. Ja nämäkin ovat vain yleistyksiä.
Olen 162cm ja 16-38v painoin km 55kg, pitkään 52kg eli juuri -110. Koska olen siro olin lähes anorektisen näköinen, itse en silloin sitä ajatellut mutta kuvista katselin nyt jälkikäteen.
Nyt painan liikaa, 65kg mutta mulle ihanteellisin olisi juuri 62kg. Tässä painossa nyt 20v
Vierailija kirjoitti:
Käyt ihmisen luona, joka haukkuu norsuksi, tankiksi ym. ?
Painosi on tässä asiassa yhdentekevä vaikka olisi 150 kg. Tuolla tavoin ei puhuta kenellekään.
Jotenkin en jaksa edes uskoa koko juttua, en varmaan ole ainut?
olen kirjoittanut palstalle silloin tällöin ja usein reaktio juuri tuollainen. Eihän kenelläkään ole väkivaltaista narsistiäiti jne. Joillain on. mun äitini on juuri tuollainen, sanoo että syön liikaa, kukaan mies ei hhuoli lihavaa nörttiä, mulla on kotona liikaa ruokaa, laihana olin ihan nätti jne.kun isäni kerran puuttui vuodatukseen, äiti totesi että hänhän puhuu vain totta.olen siis ollut viime vuosina myös urheilullinen ja laiha, ja aivan samat ruoat oli ja on kaapissa. Raskaassa elämäntilanteessa en aina jaksa liikkua ja lihoin helposti. Myös mummoni on sanonut että oletpa lihonut tervehdyksen tilalla. Vastaan että painoni ei kuulu sinulle ja kannattaa varmaan huolehtia vain oman perseen leveydestä jatkossa. Narsisti tosin ei ymmärrä miksei lastaan voi arvostella. Sen kuitenkin ymmärtää kun ilmoitan lähteväni samantien kotiin jossei muuta puhuttavaa ole. näen äitiäni pari kertaa vuodessa.
165cm naisen tulisi painaa 50-55 kiloa ja 175cm naisen 55-60 kiloa. Miksi suomitankkerit painavat 75 kiloa ja vyötärönympärys 100cm?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä isäsi kanssa. Mun mielestä naisen ei tulisi koskaan painaa yli 60 kiloa.
Ymmärrän, jos olet lyhyt 150 cm pitkä, etkä osaa hahmottaa sitä faktaa, että sellaiset 170-180 cm pitkät naiset ovat luukasoja, jos painavat liian vähän. Ei voi sanoa mitään tiettyä kilorajaa, mitä ei kukaan nainen saisi ylittää, koska on eripituisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat kyllä kauheita valaita. 65 kiloa ei ole normaalia. Hoikat slaavittaret ja thaikkukaunottaret painavat kymmenen kiloa sinua vähemmän. Tehkää norsut asialle jotain.
Slaavitar XD Thaikkukaunottaret XD Miksi nuo provoilut pitää vetää ihan yli. Ei KUKAAN käytä sanaa SLAAVITAR :DDD
Thaimaalaiset ovat leveänenäisiä tihrusilmiä. Mikä sitten on kenenkin mielestä kaunista. En vaihtaisi naamaani "thaikkuun" mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
165cm naisen tulisi painaa 50-55 kiloa ja 175cm naisen 55-60 kiloa. Miksi suomitankkerit painavat 75 kiloa ja vyötärönympärys 100cm?
Virossa ja Venäjällä naiset painavat keskimäärin enemmän.
Kyllä se on 50 kiloa se maximi. Mutta saat toki tykätä tuhdimmasta, ei siinnä.