Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun muutit ekaa kertaa avoon niin mitkä miehen (koko miessukupuolen) tavat/ajatukset/persoonanpiirteet tulivat yllätyksenä

Vierailija
21.01.2018 |

Kun tiedän että ennen yhteenmuuttoa on hirmu rooli päällä koko ajan mutta ei sitä loputtomiin pysty vetämään sitten kun yhdessä asuu... jännittää XD

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten mies automaattisesti oletti kotihommien tapahtuvan ja jos jotain teinkin niin ei kelvannut kun äiti on aina tehnyt toisin.... Oli niin isänsä tossun alla ja äidissään kiinni (soitti useita kertoja pvssä tälle vaikka asuimme 5min kävelymatkan päässä heiltä).

Vierailija
2/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli ainakin kova pala purtavaksi kun huomasin että naisena en olekaan automaattisesti aina oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoon? Avokeittiöön? avoautoon?

Vierailija
4/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

avoon? Avokeittiöön? avoautoon?

Avohoitoon.

Vierailija
5/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä muuta avoon. Siis avoon tai mihinkään yllämainituista, jooko?

Se on avoliitto, pölvästi. Oisit kirjoittanut vaikka että kun muuttaa yhteen, ois antanu susta vähän aikuisemman kuvan kuin sanan typerä pätkiminen.

Vierailija
6/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isä ja veli sekä muita miespuolisia sukulaisia joten mies ei ollut outo käsite minulle. Mkä tuli mulle yllätyksenä oli se, että olin arvioinut oman itseni jokseenkin väärin eli kaipasinkin aika paljon omaa aikaa eikä haitannut kun se eka avokki oli rassailemassa autoa pihalla useamman tunnin päivässä. Oltiin oltu jo kolme vuotta yhdessä ennenkuin muutettiin pois vanhempiemme kodista yhteiseen omaan kotiin. ero tuli kymmenen vuoden päästä kun oltiin hitsauduttu vähän turhankin hyvin yhteen. Romantiikka puuttui ja oltiin vasta kolmekymppisiä. Ollaan edelleen ystäviä, lapsiakin on yhteisiä pari kappaletta. 

Vierailija
7/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on avoliitto, pölvästi. Oisit kirjoittanut vaikka että kun muuttaa yhteen, ois antanu susta vähän aikuisemman kuvan kuin sanan typerä pätkiminen.

No voi hyvänen aika sentään jos tuollaisesta asiasta pitää ottaa noin isot pultit... Et kyllä kovin aikuismaista kuvaa anna itsestäsikään. En ole ap.

Vierailija
8/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on "hirmu rooli päällä koko ajan", ei kannata viellä muuttaa yhteen.

Vierailija
9/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle oli ainakin kova pala purtavaksi kun huomasin että naisena en olekaan automaattisesti aina oikeassa.

Olet saanut suuren oivalluksen, mustä on syytä olla ylpeä. On paljon naisia, jotka eivät oivalla tätä ikinä.

Vierailija
10/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei tullut yllätyksenä. Oltiin seurusteltu siinä vaiheessa pari vuotta, josta iso osa öistä ja vapaapäivistä vietetty yhdessä. Ennen seurusteluakin oltiin tunnettu pari vuotta.

Vierailija
11/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on "hirmu rooli päällä koko ajan", ei kannata viellä muuttaa yhteen.

Tämä on totta. Suhteessa pitäisi kyllä voida olla oma itsensä jo ennen yhteen muuttamista. Ehkä kannattaisi tutustua vielä lisää.

Vierailija
12/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa, että mihin ap:n viesti osui, mutta tuo on kyllä aikamoista pilkun nylkyttämistä.

Vierailija
13/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys oli että miehellä oli oma tahto.

Eipä siitä enää paljoa ole jäljellä mutta kuitenkin.

Vierailija
14/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastaa: tuli yllätyksenä naisten halu istua vessassa ovi auki ja huudella jutella sieltä sitten. En tykkää, minusta vessareissu on omaa rauhaa.

Vierailija
15/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ajattelevat asiat lähes aina peniksensä kautta

Vierailija
16/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoon kun nainen pääsee, lopettaa välittömästi antamisen, pihtaa.

Vierailija
17/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävintä oli miehen itsekkyys ja lapsellisuus. Kuvittelin että suhde on kahden tasavertaisen aikuisen välillä ja huomasin olevani ainoa aikuinen talossa. Ikävä kyllä seksiin kaipaisin miehekästä aikuisuutta, lapsekas kiukuttelija ei vaan sytytä.

Vierailija
18/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vastaa: tuli yllätyksenä naisten halu istua vessassa ovi auki ja huudella jutella sieltä sitten. En tykkää, minusta vessareissu on omaa rauhaa.

Sori, tätä ei voi yleistää! Kaikki naispuoliset ystävät on jokseenkin "ujopissoja", minä en 😂

Saitko sanottua tästä vai jatkuuko piinasi edelleen?

Vierailija
19/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ajattelevat asiat lähes aina peniksensä kautta

Tämä on vaan sellainen lyömäase. Naiset keksineet että ei tarvisisi ottaa miehen mielipidettä huomioon.

Vierailija
20/29 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen itsekkyys. Hän nukkuu jos häntä väsyttää, ihan huolimatta siitä jos minä olen valvonut jo monta yötä ja kerrankin saisin nukkua. Hän syö silloin kun hänellä on nälkä, ottamatta ketään muuta tai kenenkään aikatauluja huomioon. Olettaa että lapsetkin antaa st hänen olla rauhassa juuri silloin kun hän haluaa, jos eivät anna saattaa vaan lähteä yläkertaan ja jättää lapset huutamaan alas.