PUTOUS 2018
Keskustellaan tässä ketjussa.
Putous alkaa tänään klo 19.30 Maikkarilla.
Putouksen räiskyvä tähtitehdas uusiutuu kolmella näyttelijällä, kun estradille nousevat Alina Tomnikov, Pihla Penttinen ja Kiti Kokkonen. Juontajana jatkaa Roope Salminen ja kokoonpanossa nähdään myös niin ikään viime kaudelta tutut Ernest Lawson, Pilvi Hämäläinen, Timo Lavikainen sekä Mikko Penttilä.
Kommentit (1334)
Mallu-Jasmiina on kehityskelpoinen. Ja eleet just matkittu Sieppi/Belörf akselilta 😂
Missä teattereissa nuo kaikki on töissä? Kvg, joo tiedän, mutten jaksa kattoo. Tiedättekö muutenkin?
Mallu-Jasmiinan stailaus on täydellinen. Voi sitä liian tummaa suttuista meikkiäkin, ja ne housut, hahahaa!
Vierailija kirjoitti:
Missä teattereissa nuo kaikki on töissä? Kvg, joo tiedän, mutten jaksa kattoo. Tiedättekö muutenkin?
Freet ei välttämättä ole missään teatterissa kiinnitettyinä, tai edes vierailijoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Freet ei välttämättä ole missään teatterissa kiinnitettyinä, tai edes vierailijoina.
No ei tietenkään kaikki freet olekaan, mutta tarkoitin niitä heistä, jotka ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kertaakaan nauranut koko jakson
aikana. Mikä tuossa Tanhupallossa muka niin naurattaa? Ihan kohtalainen hahmo noihin muihin verrattuna, mutta eipä paljon naurattanut.[/quoteSama juttu. Siis koko sarja on niin umpi surkeaa paskaa nykyään, että taas mietin miksi olen niin tyhmä kun tota katson. Se nettikirppis juttu oli paras, vaikka kökköä sekin. Hahmot ovat todella kehnoja. Talipallo ja se mallu-jasmiina noista parhaat, vaikka nekin ovat heppoisia hahmoja.
Nettikirppis-sketsi oli aluksi hyvä, mutta kuten moni muukin juttu putouksessa niin sekin oli venytetty aivan liian pitkäksi. Lyhyemmät sketsit toimii paremmin, jos ei ole antaa mitään uutta kulmaa sketsiin vaan toistetaan koko ajan samaa. Valitettavan usein Putouksen sketsit on just tällaisia.
Nettikirppisketsi oli aluksi hauska siksi, koska se oli kopioitu Feissarimokista, legendaarinen Snickers-patukan tapaus: http://www.feissarimokat.com/2016/01/roskalavalla-rapisee-suklaa/ Tosin suklaapatukan tilalle oli laitettu pipari ja loppuratkaisu oli erilainen, mutta silti aika moni katsoja varmaan tunnisti. Tuosta tapauksesta oli 2 vuotta sitten lehdissä ja radio-ohjelmissakin...:)
Noita vastaavia tapauksia on tuhansittain ympäri fb-kirppisten :DD Kopioitu tai ei, niis keisseissä AINA homma menee juur niinku siin sketsissä. Yks haluu jotain ja toinen tulee perusteleen jollai nyyhkytarinalla et ku pitäs tulla mulle ja kolmas rikkoo sääntöjä ja yypeeyypee! Todellisuudessa se piparilaatikko olis lentäny roskiin ilmottajan puolelta kun ei kukaan halukkaista pääsekkään hakeen vaan ne piparit pitäs lennättää toiselle puolen suomee ens viikon torstaina klo 13.47, koska muuten on kiirettä eikä noutaja pääsekkään hakeen.
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä jaksossa parasta oli Antti Holma ja Cheek.
Totta!
Feeble kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosta Roopesta tulee mulle vaivaantunut olo, kun se yrittää näytellä yllättynyttä noihin käsikirjoitettuihin vitseihin.
Ah kiitos. Luulin olevani ainoo ketä ärsyttää se Paasoselta matkittu ”mitähitonhittootäältapahtuu”-epäuskonen peura ajovaloissa-ilme. Dear Roope, A. Lopeta, ei ole sun oma juttus B. Lopeta, ei ole hauskaa eikä uskottavaa. Keksi oma juontotyyli, tosin sen ei oo välttämätön pakko sisältää niit totaalihajoomisia ja maassa pyörimisiä. Ryhdistäydy, sä oot ohjelman juontaja. Jos ohjelma on hauska, yleisö ja katsojat tajuaa sen kyllä ilman ylilyötyjä ohjereaktioita juontajalta.
Mut hei, ainoo syy ettei päässy teakiin oli ihan varmasti vaan liian kuuluisissa sukulaisissa eikä pojan näyttelijäntaidoissa :D
Vierailija kirjoitti:
Junior-sketsihahmot oli poikkeuksellisen huonoja. Eikö ne voisi jättää vaikka sinne jälkilähetyksen puolelle.
Mua hävettää niiden lasten vanhempien puolesta. En ikinä lähettäis tollasia videoita lapsestani mihkään, puhumattakaan jostain telkkarista. Vuosien koulukiusaaminen on yhen Putous-jakson arvonen? Huhhuijaa....
Onko mtv:n viihteen taso aina ollut tällä tasolla? Tänmöstä paskaa en muista lapsuudestani, mutta onko aika kullannut muistot?
Vierailija kirjoitti:
Mallu-Jasmiina on kehityskelpoinen. Ja eleet just matkittu Sieppi/Belörf akselilta 😂
Mistä te vedätte tuon että Sieppi ja Belorf olisi samankaltaisia? Se, että molemmilla on jotain missitaustaa ja hiustenpidennykset ei tee näistä identtisiä. Sieppihän on ihan erilainen kun ystävänsä Sofia, jota tuo Mallu-Jasmiina muistuttaa erehdyttävästi.
Vierailija kirjoitti:
Onko mtv:n viihteen taso aina ollut tällä tasolla? Tänmöstä paskaa en muista lapsuudestani, mutta onko aika kullannut muistot?
Vielä noin viisi vuotta sitten putous oli tosi hauska. Nyt se on sontaa. Joka jaksaa nauraa mukamas kippurassa jollekkin tanhupallolle, niin ei pala valo vintille asti tälläisellä henkilöllä kyllä. Kaksimielisistä vitseistäkin on luovuttu ja samalla paljon muustakin. Vitsit on tehty jollekkin lapsentasoisille idiooteille.
Jotka muistaa herppeenluoman tunnistaa kyllä erosessa kopioidut eleet ja puhetyylin.
Huonoin hahmo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä noin viisi vuotta sitten putous oli tosi hauska. Nyt se on sontaa. Joka jaksaa nauraa mukamas kippurassa jollekkin tanhupallolle, niin ei pala valo vintille asti tälläisellä henkilöllä kyllä. Kaksimielisistä vitseistäkin on luovuttu ja samalla paljon muustakin. Vitsit on tehty jollekkin lapsentasoisille idiooteille.
Kyllä se kertoo sinusta jo tarpeeksi, jos ainoa asia mille kykenet nauramaan on kaksimieliset vitsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kertoo sinusta jo tarpeeksi, jos ainoa asia mille kykenet nauramaan on kaksimieliset vitsit.
Nauratko kippurassa talipallolle? Kertoo paljon huumorintajustasi.
Minä taas olin iloinen siitä, että kaksimielisistä vitseistä on luovuttu...huumori on paljon muutakin kuin alapääjuttuja...olen niin onnellinen, putous on parempi kuin koskaan aiemmin!
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olin iloinen siitä, että kaksimielisistä vitseistä on luovuttu...huumori on paljon muutakin kuin alapääjuttuja...olen niin onnellinen, putous on parempi kuin koskaan aiemmin!
Tiedätkö edes mikä on huumorintaju. Täys idari tai lapsi nauraa moiselle paskalle.
Nettikirppissketsi oli tosi hyvä vaikkei sitä alkupräistä esikuvaa feissarimokista tiennytkään. Just tollastahan se on kaikilla palstoilla.