PUTOUS 2018
Keskustellaan tässä ketjussa.
Putous alkaa tänään klo 19.30 Maikkarilla.
Putouksen räiskyvä tähtitehdas uusiutuu kolmella näyttelijällä, kun estradille nousevat Alina Tomnikov, Pihla Penttinen ja Kiti Kokkonen. Juontajana jatkaa Roope Salminen ja kokoonpanossa nähdään myös niin ikään viime kaudelta tutut Ernest Lawson, Pilvi Hämäläinen, Timo Lavikainen sekä Mikko Penttilä.
Kommentit (1334)
Katsomatta - paskaa. Koska Roope, koska formaatti sama.
No hahmokisan voin katsoa, muuten en jaksa. Ja koska salminen ei jaksa.
Kenen hahmoja odotat eniten?
Minä Ernestin ja Pilvin hahmoja.
Ihanaa! On tämä sellainen koko perheen juttu, katsoa Putous. Lisäksi siinä on aina oma hohtonsa kun livenä tulee.
Minkä statistin roolin Sieppi on saanut?
Mikä se Salmisen Instagramissa ilmoittama "olen kaksospoikien isä" juttu oli tässä uuden vuoden tienoilla. Teksti oli vakavasmielinen ja jotenkin ei vitsi sopisi sinne muiden kiitoksen aiheiden joukkoon... ?
Saa nähdä millaisen hahmon Ernest on saanut aikaan. Tuntuu että sketsissä kuin sketsissä (muissakin ohjelmissa) on sellainen kimittävä höpseliini. Toivon ja odotan jotain täysin erilaista!!!!
Jo yhdeksäs kausi!
Kuka muistaa kaikkien aikaisempien kausien voittajia... minä en ainakaan :D
Lyön vaikka vetoa että tällä kaudella mukana on
A) naisnäyttelijä pukeutuneena mieheksi / miesnäyttelijä pukeutuneena naiseksi
B) joku uskonnollinen hahmo
C) joku vanhushahmo
Joo, toivottavasti Ernesti osaa nyt muutakin kun jotain Pikku Kakkosen hahmoja. Ihme päiväkodintäti.
Kitillä on jotain peittävää karvaa ja repeilee omille tyhmille jutuilleen ja siks tippuu ekana.
Joku on presidenttiehdokas.
Mikko pistää jonkun naurakaa olen läski-hahmon.
Lavikainen on ElvisPelvis.
Ja Pilvi on joku yhden ilmeen tönkköhahmo.
Saapas nähdä mitä "hurjaa" tekevät että pääsevät otsikoihin. Toivottavasti ei nakuilua.
Nyt alkoi
Roope jo hokee mitä vi**ua
https://www.vauva.fi/keskustelu/3078474/putous-2018-official?changed=15…