Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti keskellä yötä, että ulkoilevat kissat ovat sisällä ja mies ei ole kotona yötä

Vierailija
20.01.2018 |

Hiekkalaatikko on, mutta sitä moes ei ollut putsannut, koska kissat ovat ulkoilevia. Eli ihan vaan ilmoitusluontoisena asiana mulle, jolloin mun pitää ne mennä päästämään nyt ulos kun heräsin, koska asun aika lähellä. Tuonne pakkaseen vituttaa mennä. Vituttaa siis se, että mies ei ajattele mitään eikä neuvottele mistään, eikä kysele etukäteen, jolloin ois mukavampi toimia. Niin, eihän mun nytkään ole pakko sinne mennä kissoja ulos päästämään, ei, tietenkään, eihän mies pakota mua mihinkään, niiiih. Mitä sitten jos ne kissat kusee sisälle. Niii. Ei ollut mua pyydetty, niin miksi mun ois pakko totella ja sinne mennä nyt. Ei kiinnosta, haluaisin vain södä aamupalaa ja elää omaa elämää.
t.kristallikissa

Kommentit (241)

Vierailija
81/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, jokapäiväinen huomionhaku palstalta jatkuu. Tässä ajassa olisi aamukahveet juotu ja kissat ulkoilutettu. Mutta kun huomio.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3058275/onko-mulla-enaa-aitia?page=38#c… ..

Ei ole huomio vaan se, ettei ois paha mieli lopun päivää, kun joutuu neuvottelematta osallistumaan toisen auttamiseen ilman hätätilannetta.

Tuleeko sulle täällä palstalla norkoilusta hyvä mieli, kun kaikki on sitä mieltä, että olet ilkeä itsekäs?

Eivät kaikki ole, ja sillälailla ajattelevasta näkee, että on paha ihminen. Tulee hyvä mieli, kun näkee, miten pahoja muut ovat. Äiti oli väärässä sanoessaan muista hyvää ja minusta pahaa. Asia on päinvastoin, ainakin monien kohdalla.

Vierailija
82/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sillä äijällä on otsaa, että kehtaa. Mitä se antaa mulle kompensaatioksi, ei se pysty mitään antamaan, sellainen paska köyhä, eikä tätä kyllä rahalla ratkottaisikaan. Sen verran ei voi kunnioittaa mun elämää ja mun aikaa, että neuvottelis asiasta. Kissat muka unohtuivat sisälle. Ei kissat unohdu, jos tiedät ettet ole kotona!!!!

Ehkä hän voi kompensaatioksi hoitaa kissojasi ja lapsiasi.

Jäät paljon vielä velkaa

No se on sovittu juttu, tämä on eri asia, tätä ei ollut sovittu. Miksi mun pitää mitään hänelle sopimatta tehdä? Ei miksikään. Kun ei ole mikään hätätilanne kyseessä kuitenkaan, että ei voisi asioista puhua. Ed. kerralla kun he olivat poissa sovittiin etukäteen, että käyn katsomassa kissat. Silloin se oli pitempi aika. Nyt vain yksi yö. Pakkasen takia kissoja ei voinut jättää uloskaan, vaikkakin ne ois selvinneet, mutta ei raaski.

Sinä olet miehelle paljon velkaa. Et pysty koskaan korvaamaan

Vaikka olisinkin, niin asiasta NEUVOTELLAAN. Nytkään en ole mitään velkaa mennä avaamaan ovea kissoille.

Sinähän oletkin hyvä NEUVOTTELIJA. Voi hemmetti, miten itsekäs voi olla. 

Niin olenkin. Neuvottelen sellaiset sopimukset, ettei mua kuseteta. Jos toinen haluaa juosta mun juoksupoikana, neuvotelkoon paremmin.

Tai siis jos toinen haluaa juosta mun juoksupoikana, on varmaan neuvottelutulokseensa tyytyväinen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan kärsiiköhän kissat nyt siellä sisällä ihmetellen, miksei kukaan tule päästämään niitä ulos 😢

Vierailija
84/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siinähän kärsivät sitten, minä en ollut se, joka ei NEUVOTELLUT kenenkään kanssa, että miten kissat hoidetaan. Mäkin elelen vain ihan tätä omaa elämääni, enkä mieti, että pitäis joku neuvotteleminen/kissa hoitaa.

Vierailija
85/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhan kahvipapuja ja keitän tuoretta kahvia..... Katsoisko jonkun sarjan vai....

ap

Vierailija
86/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rangaista miestä? Sen vika, että kissat kärsii. Jos hän ois puhunut asiasta ajoissa, eikä ois suututtanut mua pikku ilmoituksellaan, niin oisin mennyt kissojen avuksi heti herättyäni. Kuten tein viimeksi kun he olivat lomalla.

Vierailija
87/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vähän on oma vikanikin, että kissat kärsivät, mutta miehen enemmän.

Vierailija
88/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa enää. Tee ihan mitä itseäsi huvittaa. Maailmaa jatka pyörimistään eikä kissoilla ole mitään hätää.

T: kissanomistaja itsekin.

Vierailija
89/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätääntyykö kissa jos sen pitää pissata eikä se halua tehdä laatikkoon jos se on likainen vaan se tietää, että sen pitää tehdä muualle kuin laatikkoon ja saako se ehkä toruja? Tai jos se on aiemmin saanut, eihän tuosta tietenkään voi torua kissoja. Toisella kissoista oli ennen leikatuksituloa sisällepissimisongelmaa. Ja taisi olla silloinkin, kun toinen kissa sai pentuja (yhdet pennut teetettiin).

ap

Vierailija
90/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa enää. Tee ihan mitä itseäsi huvittaa. Maailmaa jatka pyörimistään eikä kissoilla ole mitään hätää.

T: kissanomistaja itsekin.

No se ratkaisisi asian. En tajua miksei mies ollut voinut putsata laatikkoa, niin ei oiskaan huolta. Mutta ei se täynnä onneksi ollut. Ehkä ne kelpuuttaa sen.

Vierailija
91/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos asialla ei ole väliä, niin hassua, että mies ylipäätään ilmoitti siitä? Mutta ehkä se oli olevinaan sellainen että tiedän, eikä mikään ilmoitukseksi verhoiltu käsky.

Vierailija
92/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniaikana mies kuristi kissan hengiltä. Se tuli baarista kännissä kotiin ja aamuyöstä kissa oli hypännyt sen päälle. Mies kuristi kissan ja heitti laittialle. Kirosi vain kun kissa raapi kädet verille ja piti käydä pesemässä ja laastaroimassa ne.

Vierailija
93/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teiniaikana mies kuristi kissan hengiltä. Se tuli baarista kännissä kotiin ja aamuyöstä kissa oli hypännyt sen päälle. Mies kuristi kissan ja heitti laittialle. Kirosi vain kun kissa raapi kädet verille ja piti käydä pesemässä ja laastaroimassa ne.

Siis sun mies vai? Mä kostaisin tuon sille myöhemmin, jos ois mahdollista. Sellaisella, minkä se ansaitsee.

ap

Vierailija
94/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä silti tee tällainen päivästä mukavaa. Mies kuormittaa mua olemalla tuollainen. Ois vähemmän kuormittavaa, jos asioista sovittaisiin selkeästi. Paska mies, paska. Piirteet tulleet esille vasta lasten myötä.

ap

Vierailija
95/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt laitoin viestin miehelle "toivottavasti ne kissat kusee sun sänkyys siellä. Kun et voi mun kanssa siitä sopia, miten ne hoidetaan. Jos sellaista kuitenkin minulta odotat." Tajuaako mies tuosta?

ap

Vierailija
96/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä täällä maalla se menee eri tavalla. Leikkaamaton kissa karkasi ja yhtäkkiä yöllä kuulin pamauksen. Mies tuli huoneeseen haulikon kanssa. Minä, että mitä tapahtui. "No mä ammuin sen kollin". Sitten vain nukkumaan kun mitään vessakäyntiä ihmeellisempää ei olisi tapahtunut.

Vierailija
97/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen aamulenkistä, joka taatusti piristää. Minun on vaikea saada itseäni liikkeelle aamuisin, mutta kun välillä olen käynyt aamulenkillä, niin olo on aina aivan mahtava sen jälkeen.

Vierailija
98/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaminen on ihan jees, mutta ei minään tuommoisena ilmoitusluontoisen asiana. Mä haluan aina itse harkita ensin, autanko. En itsekään sysää neuvottelematta omia vastuitani muiden niskaan.

ap

Vierailija
99/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit tyytyväinen aamulenkistä, joka taatusti piristää. Minun on vaikea saada itseäni liikkeelle aamuisin, mutta kun välillä olen käynyt aamulenkillä, niin olo on aina aivan mahtava sen jälkeen.

Mä voisin ollakin, jos oisin itse saanut harkita autanko, tai siis kissojen kanssa on vähän pakko auttaa, mutta millä lailla. Mieluummin vaikka oisin eilen siellä putsannut sen laatikon itse, kuin menossa tänään varhain sinne.

ap

Vierailija
100/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siellä on kissanpaskat lattialla kun mies menee sisään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän