Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti keskellä yötä, että ulkoilevat kissat ovat sisällä ja mies ei ole kotona yötä

Vierailija
20.01.2018 |

Hiekkalaatikko on, mutta sitä moes ei ollut putsannut, koska kissat ovat ulkoilevia. Eli ihan vaan ilmoitusluontoisena asiana mulle, jolloin mun pitää ne mennä päästämään nyt ulos kun heräsin, koska asun aika lähellä. Tuonne pakkaseen vituttaa mennä. Vituttaa siis se, että mies ei ajattele mitään eikä neuvottele mistään, eikä kysele etukäteen, jolloin ois mukavampi toimia. Niin, eihän mun nytkään ole pakko sinne mennä kissoja ulos päästämään, ei, tietenkään, eihän mies pakota mua mihinkään, niiiih. Mitä sitten jos ne kissat kusee sisälle. Niii. Ei ollut mua pyydetty, niin miksi mun ois pakko totella ja sinne mennä nyt. Ei kiinnosta, haluaisin vain södä aamupalaa ja elää omaa elämää.
t.kristallikissa

Kommentit (241)

Vierailija
41/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä on "kun ehdin"? Heti herättyäni, syötyäni aamupalan, tiskattuani, nautiskeltuani ensin hiukan omasta aamustani soittamalla pianokappaletta vai mikä?

Vierailija
42/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en IKINÄ olettais vain ilmoitusluontoisena asiana jonkun hyysäävän MUN elämää missään kohdassa. Tottakai neuvottelisin ja kysyisin, mitä toinen on valmis tekemään.

ap

Nyt ei ole kyse niistä kissojen hoidoista tai, siitä ettet auttaisi kuten sanoit. Mies pitää sinun jeesaamista oletuksena ja sinä tuet tätä käsitystä toiminnallasi. Ja ymmärrän tottakai sua vituttaa! Mut ei auta, kun vetää selkeempiä linjoja sinne päin, että milloin sulle sopii auttaa/palvella milloin ei. Nyt on kuitenkin kyse eläimistä niin menisin minäkin päästämään ne pihalle. Jatkoa ajatellen pitäisi se mies saada ymmärtämään, että koet hänen taholtaan sinun olevan itsestäänselvä? Ja haluat muutosta tai löytää sua arvostavan miehen, joka huomio paremmin sun tarpeet ja toiveet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä on "kun ehdin"? Heti herättyäni, syötyäni aamupalan, tiskattuani, nautiskeltuani ensin hiukan omasta aamustani soittamalla pianokappaletta vai mikä?

Vai oisko pitänyt kello laittaa soimaan asian takia seitsemältä? Miten se määritellään, että menen kunhan ehdin? Jos oikeasti ajattelisin, millä askeleella toi ois prioriteeteissani, niin "en ehtis" mennä ollenkaan tai no ehkä joskus kello kaksi.

ap

Vierailija
44/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normipäivä äitihullulla? Vai 13 tuntia raivoomista palstalla?

Vierailija
45/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko alkanut tiskatakin? Tai syödä?

Oletko hankkinut yksiöön pianon....

Vierailija
46/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normipäivä äitihullulla? Vai 13 tuntia raivoomista palstalla?

Jos en jaksa soittaa niin tulen palstalle. Läheskään aina en jaksa ellei ole useampi vapaapäivä peräkanaa. Aloittamassa siis vasta olen uudelleen vanhaa harrastusta.

Vierailija
47/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko alkanut tiskatakin? Tai syödä?

Oletko hankkinut yksiöön pianon....

Vielä ei ole pianoa, vaan sellainen keyboard :D Piano on hankinnassa... ja tiskaan ehkä joka 5. päivä.

Vierailija
48/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, jokapäiväinen huomionhaku palstalta jatkuu. Tässä ajassa olisi aamukahveet juotu ja kissat ulkoilutettu. Mutta kun huomio.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3058275/onko-mulla-enaa-aitia?page=38#c…

Vierailija
49/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, jokapäiväinen huomionhaku palstalta jatkuu. Tässä ajassa olisi aamukahveet juotu ja kissat ulkoilutettu. Mutta kun huomio.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3058275/onko-mulla-enaa-aitia?page=38#c… ..

Ei ole huomio vaan se, ettei ois paha mieli lopun päivää, kun joutuu neuvottelematta osallistumaan toisen auttamiseen ilman hätätilannetta.

Vierailija
50/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on paha mieli tässä aamussa tuon kissa-asian takia. Menin sinne niin vituttaa ja tulee paha mieli, tai en mene, niin vituttaa ja on paha mieli. Saaaaaatanan mies!!!!!!!!!!! Se tekee tän mulle?

Vierailija
51/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mä raivoan sille kun saan sen kiinni, vai raivoaisinko? Että sä järjestit mulle pahan mielen senkin mulkku, ajattele vähän mitä sä teet???!!!!!!

Vierailija
52/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän tässä ajatteli vain itseään.

Vierailija
53/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kostaa tän jotenkin, että oletti, että mun aikani on hänen aikaansa. Miten?

Vierailija
54/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon ihan halvaantunut tämän asian takia. Mitään en voi kotona hyvällä omalla tunnolla tehdä, koska ne kissat odottaa. Ja taas koska en saanut vaikuttaa asiaan mitenkään, vituttaa juosta sinne kissoja ulos päästämään.

Vierailija
55/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[[/quote]

Ei ole huomio vaan se, ettei ois paha mieli lopun päivää, kun joutuu neuvottelematta osallistumaan toisen auttamiseen ilman hätätilannetta.[/quote]

Sulla on paha mieli koko ajan joka tapauksessa, joten voit yhtä hyvin päästää ne kissat ulos.

Vierailija
56/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on tämänkin takana, ettei se rajojen laittaminen ole mulle helppoa. Syytti siitä saa*tana itsekkääksi. Vitttu sen vitttu kaipaisi leveää teräspalkkia ja ois vain itsekäs, jos rajoja laittais, ettei sillä palkilla raiskatttaisi.

Vierailija
57/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[

Ei ole huomio vaan se, ettei ois paha mieli lopun päivää, kun joutuu neuvottelematta osallistumaan toisen auttamiseen ilman hätätilannetta.

Sulla on paha mieli koko ajan joka tapauksessa, joten voit yhtä hyvin päästää ne kissat ulos.

Ei ole, vaan mun paha mieleni johtuu juuri tällaisista kokemuksista kautta elämän.

Vierailija
58/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot, että on menoa/kiire, joten et pääse kun näin yllättäen taas ilmoitettiin.

Voin toki sanoa näin, mutta entäs sitten? Sitten siellä kärsii sisällä kaksi kissaa jotka ehkä kusee jonnekin.

Viimein kukaan tajusi että kyse on myös kissoista. Jos ei miestä kissojen hoito kiinnosta niin niistä pitää sitten luopua. Eikä ulkoileviakaan kissoja voi jättää pakkaseen tunneiksi. 

Vierailija
59/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot, että on menoa/kiire, joten et pääse kun näin yllättäen taas ilmoitettiin.

Voin toki sanoa näin, mutta entäs sitten? Sitten siellä kärsii sisällä kaksi kissaa jotka ehkä kusee jonnekin.

Viimein kukaan tajusi että kyse on myös kissoista. Jos ei miestä kissojen hoito kiinnosta niin niistä pitää sitten luopua. Eikä ulkoileviakaan kissoja voi jättää pakkaseen tunneiksi. 

No tottakai kyse on kissoista saaaatanan vitttupää!!!!! Toi kommentti oli minun, ap:n.

Vierailija
60/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvatkaa, lohduttaisiko äiti, jos nyt soittaisin hänelle, ja valittaisin miehestä? Ei tietenkään. Sillä ei ois mitään väliä, että mies ei neuvottele asioista kanssani, totta kai mä autan, kun vain tarvetta ilmenee. Jos taas mä sanoisin äidille, että mies ei auttanut, vaikka tarvetta oli, (jollainen ihminen en ole, että nojautuisin muiden apuun varautumatta varasuunnitelmalla, koska olen ihminen, joka kantaa vastuun itsestään itse, eikä jätä sitä muille) niin se ei tietenkään ois mikään syy haukkua miestä, vaan sitten äiti vain kohauttaisi olkiaan, että sellaista elämä on. No, nyt se sitten on sitä miehelle ja kissoille, etten ehkä auta. Kun ei kerran kukaan lohduta ja välitä minusta mitään edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi