Millä lailla parisuhteesi todennäköisesti eroaa suurimmasta osasta muita?
Otsikossapa tuo kysymys tuli. Keksitkö omasta parisuhteestasi jotain pientä tai isoa asiaa, joka erottaa teidät suurimmasta osasta muita? Olisi hauskaa lukea näitä. Mitäs av:laiset keksii??
Kommentit (260)
Vierailija kirjoitti:
Meistä ei moni tiedä. Olemme olleet yhdessä 8vuotta. Tämä siksi, että ihmiset ovat rasisteja. On siis ulkkis mutta kylläkin Suomen kansalainen.
Hän on elämäni tärkein ihminen, vastakappaleeni, jollaintapaa miespuolinen vastine itsestäni. Emme siis myöskään asu yhdessä.
Odotan vain sopivaa hetkeä, että muuttaisimme hänen kotimaahansa. Olen säästänyt siihen jo kauan. Olen kurkkuani myöten täynnä suomalaisten idiotismia ja asenteita. Mädättäkää toisenne, meitä ette saa.
Ketä kiinnostaa. Kerropa vielä se vapaamielinen maa, joka vetää vertoja ahdasmielisellä Suomelle. Arvatenkin se olet SINÄ, joka olet säästänyt. Ette tule koskaan muuttamaan hänen kotimaahansa.
Vierailija kirjoitti:
Meistä ei moni tiedä. Olemme olleet yhdessä 8vuotta. Tämä siksi, että ihmiset ovat rasisteja. On siis ulkkis mutta kylläkin Suomen kansalainen.
Hän on elämäni tärkein ihminen, vastakappaleeni, jollaintapaa miespuolinen vastine itsestäni. Emme siis myöskään asu yhdessä.
Odotan vain sopivaa hetkeä, että muuttaisimme hänen kotimaahansa. Olen säästänyt siihen jo kauan. Olen kurkkuani myöten täynnä suomalaisten idiotismia ja asenteita. Mädättäkää toisenne, meitä ette saa.
No onneksi sinä olet noin suvaitsevainen ja avarakatseinen. Yritämme ottaa sinusta oppia, niin kauan, kun ilahdutat vielä elämäämme. Saattaapi, tyttökulta, totuus lyödä vielä avommenellä sinua päin pläsiä, mutta eipä se haittaa!
Meillä on yksi yhteinen tili.
Emmekä ole naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on seksiä kolmesti vuodessa, vain me tiedämme suhteestamme, vihkisormuksia käytämme vain kotona, yhdessä 8 vuotta, joista 2 naimisissa. Matkustaessa järjestämme matkan silleen, että minä olen aina ensin perillä kohteessa ja mies tulee paikalle vasta seuraavana päivänä. Edes vanhemmat tai ystävät eivät tiedä, että olemme naimisissa. Kaikki tämä miehen työn takia.
Mikä se sellainen työ on?
Ei se ole työ vaan miehellä on perhe jossain ja tästä syyttä on kehittänyt tarinan “työstä”, jonka vuoksi pitää salata suhde aloittajaan.
Voihan se mies olla joku salainen akentti tai semmoinen, joka pyöriskelee ympäri, maailmaa tseimsbondina tai jonakin muuna sellaisena...
Ei ehkä mitenkään muuten, paitsi että ollaan uusioperhe, joka ei halua ankkurilasta.. Olin raskaana ja tein abortin, koska koin ettei se ainakaan helpota elämäämme. Ollaan onnellisia ja menossa naimisiin, mutta lapsia emme enää halua.
Meillä ei ole seksielämää,nukumme eri makuuhuoneissa ja olemme virallisesti käyneet läpi avioeron, mutta edelleen yhdessä.
Naimisissa 15 vuotta, kummankin ensimmäinen avioliitto ja lapsia vain toistemme kanssa.
Alkaa olla harvinaista nykyään.
Etenimme nopeampaan tahtiin kuin yleensä. Lähes ensitreffeiltä muutimme yhteen, kahden kuukauden yhdessäolon jälkeen menimme kihloihin, kuukausi tästä ja olin jo raskaana. Naimisiin yhdeksän kuukauden yhdessäolon jälkeen.
Olemme toistemme ensimmäiset ja ainoat, tavattiin lukiossa ja edelleen toistakymmentä vuotta myöhemmin ollaan yhdessä.
Lisäksi se seikka, että emme harrasta seksiä koskaan (ja se on ihan ok).
Eletään symbioosissa ja pelataan videopelejä.
Tulin raskaaksi muutaman päivän päästä tapaamisesta ja takana yhteiselämää jo 16 vuotta.
Kaikki pitävät minua onnenonkijana, vaikka omaisuuteni on moninkertainen miehen omaisuuteen verrattuna. Hänen lapsensa varoittelee jatkuvastI pitämään huolen, etten vain yritä vedättää raha-asioissa. Minulle asia on yhdentekevä ja lähinnä aiheuttaa hupia meille molemmille.
olemme molemmat elämäntapatyöttömiä kissakerääjiä.
Yhdessä yläasteikäisistä asti. Molemmilla ainoa suhde. Nyt 30+
Mieheni on kunnanjohtaja.
Mieheni on minua 11 vuotta vanhempi.
Avioliittomme kesti hometalokatastrofin.
Moi tutut!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yhteinen aika harvinainen harrastus. Kaikki vapaa-aika menee sen parissa.
Mutta et kerro mikä se on. Meillä on yhteinen juttu, mitä harvalla on, mielenkiintoista lukea.
Olen parisuhteessa elottoman esineen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä yläasteikäisistä asti. Molemmilla ainoa suhde. Nyt 30+
Mä olen niin kateellinen näistä, jotka ovat edelleen sen yläasteaikaisen ensirakkauden kanssa. Koska itsekin voisin olla jos en olisi mokannut. Olisi niin hienoa sanoa, että ollaan edelleen yhdessä.
Pitkä suhde mulla on nytkin, mutta ei sen ihanimman, ensirakkauden, kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan vain sopivaa hetkeä, että muuttaisimme hänen kotimaahansa. Olen säästänyt siihen jo kauan. Olen kurkkuani myöten täynnä suomalaisten idiotismia ja asenteita. Mädättäkää toisenne, meitä ette saa.Ketä kiinnostaa. Kerropa vielä se vapaamielinen maa, joka vetää vertoja ahdasmielisellä Suomelle. Arvatenkin se olet SINÄ, joka olet säästänyt. Ette tule koskaan muuttamaan hänen kotimaahansa.
Kylläpäs rasistilla kolahti. Rakkautta sinullekin💗
Eräs kaverini sanoi, että olemme harvinainen pariskunta. Hän tietää meidän lisäksi vain veljensä omasta lähi-/tuttavapiiristään, joka on ollut saman vaimon/miehen kanssa opiskeluvuosista asti. Muut ovat ainakin kertaalleen eronneet. Yhteisiä vuosia takana 25.